ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسکایپ حالا مترجمی داخلی دارد

مایکروسافت برای اولین بار، سال گذشته مترجم اسکایپ را به عنوان اپلیکیشنی جداگانه برای ویندوز 8 طراحی و عرضه نمود. این غول بزرگ نرم افزاری حالا قصد دارد دو پلتفرم مذکور را با یکدیگر ترکیب ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

مایکروسافت برای اولین بار، سال گذشته مترجم اسکایپ را به عنوان اپلیکیشنی جداگانه برای ویندوز 8 طراحی و عرضه نمود. این غول بزرگ نرم افزاری حالا قصد دارد دو پلتفرم مذکور را با یکدیگر ترکیب کرده و اسکایپ دسکتاپ را به سرویسی کامل تر و بهینه تر تبدیل کند.

در حال حاضر، کسانی که ویندوز 7، ویندوز 8 و ویندوز 10 دارند می توانند قابلیت فوق را دریافت کنند. 6 زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، چینی ماندارین و اسپانیایی به صورت صوتی پشتیبانی می شوند. حالا بدون اینکه لازم باشد زبانی جدید بیاموزید، می توانید در این شش زبان با دیگران ارتباط برقرار کنید.

تیم اسکایپ مایکروسافت می گوید: «این یک رویای قدیمی در اسکایپ است که مرز بین زبان ها را بشکنیم و همه را در سراسر جهان به یکدیگر نزدیک کنیم. محققین، مهندسین و بسیاری دیگر در سرتاسر مایکروسافت سخت در تلاش بودند تا این رویا به حقیقت تبدیل کنند و ما سعی داریم پیش نمایشی از تکنولوژی را روی دستگاه های بیشتری بیاوریم.»

مایکروسافت طی چند هفته آینده آپدیتی برای نسخه دسکتاپ و ویندوزی اسکایپ عرضه خواهد کرد و دکمه مترجم در بالای هر گفتگو ظاهر خواهد شد. شما می توانید مترجم را برای تماس های صوتی و تصویری فعال کنید اما اگر به دنبال ترجمه متون هستید، بیش از 50 زبان از این طریق پشتیبانی می شوند.

هنوز صحبتی در ارتباط با نسخه مک، اندروید و iOS مطرح نیست و برای اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند و شاهد عملکرد نسخه ویندوزی بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mohammadmj
    mohammadmj | ۹ مهر ۱۳۹۴

    پیشرفت های آهسته رو احساس کنید
    لطفا سرعت ببخش به امور دمت گرم مایکروسافت

    • BOZORG#
      BOZORG# | ۹ مهر ۱۳۹۴

      واقعا قصد جدی برای خرید هولولنز داشتم
      بعد از اینکه گفت پنج سال زمان میبره تا برای کاربرا اماده شه کلا ازش نا امید شدم :|
      بنظرم هیجان انکیزترین محصول مایکروسافت همین هولولنز بود

  • bond
    bond | ۹ مهر ۱۳۹۴

    رامبد جان دمت گرم
    :*
    هر روز دو 3 تا خبر مثبت از مایکروسافت میاد

مطالب پیشنهادی