ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل بخش موبایل ال جی امید به بهبود اوضاع پس از عرضه تلفن هوشمند V10 دارد

تا به اینجای سال ۲۰۱۵ همواره در سر خط خبرها شاهد آن بوده ایم که بزرگان فعال در زمینه ی تولید تلفن های هوشمند اندرویدی با چالش هایی جدی در فروش محصولاتشان مواجه هستند. برای ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

تا به اینجای سال ۲۰۱۵ همواره در سر خط خبرها شاهد آن بوده ایم که بزرگان فعال در زمینه ی تولید تلفن های هوشمند اندرویدی با چالش هایی جدی در فروش محصولاتشان مواجه هستند.

برای این مسئله چند دلیل وجود دارد، یکی از این دلایل باز می گردد به اینکه شرکت ها در بسیاری مواقع عاملی قانع کننده را به کاربران ارائه نکرده اند تا آنها ترغیب شوند محصولی تازه را خریداری نمایند و از سوی دیگر هزینه کردن رقمی قابل توجه برای دستگاهی که همان امور سال های پیشین را اندکی بهتر انجام می دهد هم منطقی به نظر نمی آید.

شرکت های تولید کننده اسمارت فون های اقتصادی و میان رده هم به نوعی به این ماجرا دامن می زنند، زیرا بسیاری از آنها مشغول تولید محصولاتی با مشخصه های سخت افزاری پرچمداران یکی دو سال پیش هستند که حالا قیمتی نازل را به خود تخصیص داده اند.

در سمت دیگر بازار هم دو نام بزرگ یعنی اپل و سامسونگ حضور دارند که با تصاحب بخش مربوط به تلفن های هوشمند قدرتمند و گرانقیمت و همچنین حضور فعال در عرصه ی دیوایس های اقتصادی و میان رده بازی را بسیار پیچیده تر کرده اند و فرصت تنفس به هیچ برند دیگری را نمی دهند. کمپانی کره ای ال جی دقیقاً یکی از شرکت هاییست که در چنین شرایط آشفته ای بحران هایی جدی را تجربه می کند و کار به جایی رسیده که آنها از فروش هر موبایل سودی ناچیز نصیب شان می گردد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این شرکت امروز از تلفن هوشمندی جدید با نام V10 پرده برداشته و گزارش ها حکایت از آن دارند که Cho Juno مدیر عامل بخش موبایل آن، طی مراسم رونمایی دستگاه یاد شده اظهار نموده با کمک این پرچمدار جدید و فعالیت بیشتر در سایر عرصه های بازار (اقتصادی و میان رده) کمپانی متبوعش سعی خواهد نمود سهم بیشتری از فروش اسمارت فون ها در جهان را به خود تخصیص دهد.

Cho از هدف گذاری خاصی سخن به میان نیاورده و تنها بیان داشته دستاوردهای تازه آنها می توانند مولفه هایی موثر برای بالا رفتن مقدار فروش ال جی باشند. البته بد نیست از خاطر نبریم اکثر تولید کنندگان اندرویدی پس از عرضه ی پرچمداری جدید امیدهایی مشابه را در سر دارند، ولی اینکه این امیدها بدل به واقعیت می شوند یا خیر مسئله ایست که زمان به آن پاسخ خواهد داد.

گفتنی است که تلفن هوشمند V10 از نوآوری های خاصی همچون نمایشگری کوچک تر در قسمت بالایی خود، یا دوربینی دو گانه برای گرفتن تصاویر سلفی بهره می برد و شرکت سازنده اش مجدداً همکاری با گوگل را آغاز کرده که به خلق و عرضه نکسوس 5x ختم شده و گمان می رود از آن نیز توسط کاربران استقبال به عمل آید.

نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید ال جی موبایل دوباره خواهد توانست اوضاع را به نفع خود تغییر داده و یکبار دیگر روزهای خوبی را تجربه کند یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱۳ مهر ۱۳۹۴

    راستش من یک ماه پیش جی4 خریدم و خیلی راضی هستم. ولی اینکه ال جی اینقدر به سرعت داره پرچمدار عوض میکنه خیلی دردناکه. چون کلاس جی4 رو خیلی میاره پایین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی