ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کونامی: متال گیر سالید می تواند بدون کوجیما نیز ادامه پیدا کند

نسخه ی پنجم سری متال گیر سالید با نام The Phantom Pain، به احتمال زیاد آخرین بازی این سری است که توسط کوجیما ساخته شده و ممکن است آخرین بازی عرضه شده برای این فرنچایز ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

نسخه ی پنجم سری متال گیر سالید با نام The Phantom Pain، به احتمال زیاد آخرین بازی این سری است که توسط کوجیما ساخته شده و ممکن است آخرین بازی عرضه شده برای این فرنچایز باشد. با این حال، گراهام دی از کونامی، در رویداد EGX امسال و در مصاحبه با Game On Daily به این نکته اشاره کرد که کمپانی کونامی، نسبت به تملکات خود متعهد است و به نظر او، این سری بازی زیر نظر سازندگان آن ادامه خواهد یافت.

او بیان این که همه چیز در متال گیر، حول شخصیت و داستان می چرخد، گفت که بازی Metal Gear Rising: Revengeance مثال بسیار خوبی برای این مسئله به شمار می رود. چرا که این بازی توسط تیمی دیگر و با سبک و سیاقی دیگر ساخته شد اما در نهایت بسیار خوب از آب در آمد.

وقتی از او درباره ی توقف ساخت بازی های بزرگ پرسیده شد، دی با جملات خود، امید را در دل طرفداران این کمپانی و عناوین آن زنده کرد. وی گفت که «طرفداران نباید هر چیزی را که در اخبار می خوانند را باور کنند»؛ چرا که کونامی هنوز به بازی های خود متعهد است. او با اشاره به این مسئله که کمپانی کونامی تا به امروز ساخت بسیاری از برترین عناوین را عهده دار بود، اشاره کرد که این روند هم چنان ادامه خواهد یافت.

با وجود احترامی که می توان برای سخنان دی قائل بود، اما او شخص تصمیم گیرنده در کونامی نیست. بنابراین باید دید که نظرات خوش بینانه ی او تا چه حد با استراتژی های کمپانی مطابقت دارد. در بدترین حالت، می توان امیدوار بود که او از نقش خود در عرضه ی بازی های بعدی مطمئن است؛ بنابراین آن احتمال وجود دارد که حرف هایش حقیقت داشته باشند. هرچند که تصور نسخه ای از متال گیر بدون کوجیما کمی سخت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۹ مهر ۱۳۹۴

    همین دیشب TPP رو تموم کردم ، بهترین بازی عمرم بود !
    محشر
    بدون استاد کوجیما متال گیری وجود نداره ...

  • JEFRiUM
    JEFRiUM | ۹ مهر ۱۳۹۴

    متال گیر بدون کوجیما!!!!!
    امکان نداره

مطالب پیشنهادی