ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Minimal To Do؛ اپلیکیشنی برای مدیریت کارها با طراحی متریال

با معرفی اندروید آبنبات چوبی، طراحی مینیمال و منحصر به فردش «متریال دیزاین» خیلی زود جای خود را در دل کاربران اندروید باز کرد. این سبک طراحی به مرور زمان به قدری محبوبیت یافت که از انحصار اپلیکیشن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

با معرفی اندروید آبنبات چوبی، طراحی مینیمال و منحصر به فردش «متریال دیزاین» خیلی زود جای خود را در دل کاربران اندروید باز کرد. این سبک طراحی به مرور زمان به قدری محبوبیت یافت که از انحصار اپلیکیشن های گوگل خارج شد و به سرعت در میان اپلیکیشن های شخص ثالث دیگر فراگیر گشت.

اپلیکیشن های مدیریت کارها هم از این طراحی زیبا بی بهره نمانده اند. Minimial To Do ابزاری است که می توانید در رابط کاربری مینیمال آن، از کارهای انجام نشده تان فهرست بسازید تا هرگز انجامشان را فراموش نکنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اگر برای مدیریت کارها، رابط کاربری شلوغ و پرجزئیات اپلیکیشن هایی همچون Todoist را نمی پسندید، شاید Minimal To Do بتواند نظرتان را در مورد چنین ابزارهایی تغییر دهد.

Minimial To Do 2

کار با Minimal To Do بسیار ساده است. کافیست روی دکمه شناور گوشه تصویر اشاره کنید تا منوی ایجاد فهرست وظایف نمایان گردد. در این قسمت می توانید کارها و وظایف را ثبت کنید، برایشان عنوان در نظر بگیرید و در نهایت آن را به فهرست انجام کارهایتان اضافه نمایید.

اما برای جلوگیری از فراموشی انجام این کارها باید چه کرد؟ کافیست در منوی ایجاد وظایف، گزینه Remind me را انتخاب کنید تا قادر به تعیین یک یادآور برای آن وظیفه خاص باشید. زمانی که موعد یادآور فرا رسید، به شکل یک نوتیفیکیشن شناور از آن مطلع خواهید شد.

برای پیشگری از اذیت شدن چشم ها هنگام کار با Minimal To Do در تاریکی، اپلیکیشن یک گزینه Night Mode هم در اختیارتان قرار داده که رنگ قالب اپ را از روشن به تیره بر می گرداند. این اپلیکیشن کاربردی را می توانید به رایگان از گوگل پلی دریافت کنید.

Minimal To Do

Minimal To Do

سازنده: Avjinder Sekhon قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Metal
    Metal | ۱۰ مهر ۱۳۹۴

    چي ؟! جانم ؟!! حالت خوبه ؟! ضربه مغزي شدي ! متريال از متال بهتره ؟! چطور ممكنه ؟!
    در ضمن خودم ميدونم متال درايور هستش !!! ولي همون موقع امكان بهتر كردن طراحي و اپل معرفي كرد و گوگل تو كنفرانس چند ماه بعدش همونها را كپي كرد
    من تا اونجايي مه يادمه گوگل بزرگترين كپي كننده بوده ابداع نداشته تا حالا

    • BuBo
      BuBo | ۱۰ مهر ۱۳۹۴

      **متریال از متال بهتره ؟! چطور ممکنه ؟!**
      اون همه برات توضیح دادم هنوز نمیدونی متال یه رابط بین سخت افزار و نرم افزار گرافیکی هست مثل open GL و DiretX ؟ هنوز که هنوزه فکر میکنی متال اسم رابط کاربری iOS ـه؟
      الان دقیقا متوجه شدم تو ضد اپلی ، جدی میگیم، بی شک و شبیه میگم ضد اپلی چون واقعا داری آبرو طرفدارهای اپل رو با این اطلاعات زیر صفرت میبری و صد البته فن بازی های بدون تفکرت.
      جدی میگم تو فن اپل نیستی بدون شوخی و مسخره بازی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی