ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کورتانا تا سال آینده با اکس باکس وان یکپارچه سازی نخواهد شد

مایکروسافت پیشتر اعلام کرده بود یک آپدیت جدید را برای اکس باکس وان ارائه می کند که البته در میان امکانات مختلف آن، کورتانا مهم ترینشان خواهد بود. این شرکت همچنین با انتشار چند ویدئو ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

مایکروسافت پیشتر اعلام کرده بود یک آپدیت جدید را برای اکس باکس وان ارائه می کند که البته در میان امکانات مختلف آن، کورتانا مهم ترینشان خواهد بود. این شرکت همچنین با انتشار چند ویدئو نشان داد که عملکرد کوتانا در داشبورد جدید طراحی شده برای این کنسول بازی چطور خواهد بود اما اهالی ردموند اخیرا اعلام کرده اند این دستیار صوتی در آپدیت ماه نوامبر اکس باکس وان موجود نخواهد بود.

Larry Hryb از شرکت مایکروسافت در این رابطه اظهار داشته: «برنامه ما این است که تا اواخر امسال کورتانا را در اختیار مشارکت کنندگان در طرح پری ویوی اکس باکس وان قرار دهیم و از این نقطه به بعد و پیش از عرضه رسمی آن در سال 2016 میلادی می توانیم مطمئن شویم که این تجربه به بهترین شکل ممکن برای گیمرها بهینه سازی شده است.»

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

هنوز مشخص نیست که علت این تاخیر چه بوده است، اما در ماه ژوئن گذشته و زمانی که مایکروسافت برای نخستین بار حرف از یکپارچه سازی کورتانا با اکس باکس وان را به میان آورد حرفی از به تعویق افتادن آن تا سال 2016 میلادی مطرح نشده بود.

این شرکت در همان زمان یک ویدئوی تبلیغاتی را منتشر کرد که نشان می داد کورتانا برای قابلیت تشخیص کلام خود به کینکت نیاز دارد، به همین دلیل احتمال می رود که تاخیر در یکپارچه سازی این دستیار صوتی با اکس باکس وان از آن جهت است که کمپانی مورد بحث قصد دارد امکان استفاده از آن را با هدست فراهم آورد.

علیرغم تغییر به وجود آمده، مایکروسافت همچنان تلاش دارد تا برنامه پری ویوی اکس باکس وان را به پیش ببرد و اعلام کرده که تا اواخر این هفته اعضای بیشتری را به طرح تست Xbox One preview می افزاید.

نسخه بتای اپلیکیشن اکس باکس وان برای ویندوز 10 همچنین در برگیرنده امکانات جدیدی نظیر گپ متنی گروهی است که به لطف آن اعضای یک گروه می توانند به جای استفاده از ارتباطات صوتی با هم گفتگوی پیامی داشته باشند.

اعلان های درون خطی نیز از دیگر موارد افزوده شده به این آپدیت است که به شما امکان می دهد از طریق یک اعلان به پیام دریافتی خود پاسخ دهید. مایکروسافت همچنین امکان دریافت اعلان برای اعضای اکس باکس لایو را نیز فراهم نموده که در صورت اضافه شدن نامتان به لیست دوستان، پسند کردن، اشتراک گذاری محتوی یا اظهار نظر در مورد یک بازی، از طریق نوتیفیکیشن همه این موارد به اطلاع تان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • ZIGZAG
    ZIGZAG | ۱۱ مهر ۱۳۹۴

    مایکروسافت
    خداوندگار هارتو پورت
    وعده های تو خالی
    انتظار
    فقط بلده دو سه سال هارت و پورت کنه بعد یه محصولی رو ناقص یا کامل (معلوم نیست) تحویل مشتری بده

  • farzad2j
    farzad2j | ۱۱ مهر ۱۳۹۴

    درسته کورتانا خیلی قشنگ بود تو وینفون ولی نسخه بتاش رو اندرویید اصلا جالب نبود به نظرم گوگل وویس الان بهتر عمل میکنه و تو آپدیت جدیدش میتونی آفلاین استفاده کنی البته تو بعضی برنامه ها.اگه میتونستن کورتانا رو دستخوش تغییرات کنند خیای خوب میشد.و چون همه چی از دست مایکروسافت بر میاد امیدوارم عملیش کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی