ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی Active Neo از سامسونگ رسما معرفی شد؛ میان رده ای ارزان اما فوق العاده مقاوم

سامسونگ امروز یکی دیگر از تلفن های هوشمند جان سخت خود با کد اکتیو را معرفی کرد. موبایل جدید، Galaxy Active Neo نام دارد و برای افرادی مناسب است که در اسمارت فون های میان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

سامسونگ امروز یکی دیگر از تلفن های هوشمند جان سخت خود با کد اکتیو را معرفی کرد. موبایل جدید، Galaxy Active Neo نام دارد و برای افرادی مناسب است که در اسمارت فون های میان رده خود، جویای ویژگی هایی همچون مقاوم بودن در برابر آب و ضربه نیز هستند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گلکسی Active Neo یک میان رده با نمایشگر ۴.۵ اینچی، دارای رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل بوده و قلب تپنده آن نیز چیپست اسنپدراگون ۴۱۰ است. پردازنده این سیستم-بر-چیپ از نوع ۴ هسته ایست و فرکانس کاری هر هسته نیز تا ۱.۲ گیگاهرتز قابل افزایش است. هر ۴ هسته این پردازنده از نوع کورتکس A53 هستند و پردازشگر گرافیکی دستگاه نیز از نوع آدرنو ۳۰۶ انتخاب گشته.

نکته جالب اینکه سامسونگ برای این میان رده از یک چیپ حافظه RAM دو گیگابایتی استفاده نموده. دوربین های آن نیز ۸ و ۲ مگاپیکسلی هستند در حالی که باتری دستگاه نیز حجمی برابر با ۲۲۰۰ میلی آمپر دارد. ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش و پشتیبانی از نسل چهارم شبکه های مخابراتی، وای-فای و بلوتوث ۴.۱ به همراه NFC از دیگر ویژگی های تلفن همراه مورد بحث هستند.

موبایل های سامسونگ با کد «اکتیو»، در واقع به گواهی IP68 مجهز گشته اند و می توانند تا مدت نیم ساعت بدون هیچ مشکلی در عمق یک و نیم متری قرار بگیرند. جدا از این، تلفن همراه جدید سامسونگ از گواهی «MIL-STD-810G» نیز برخوردار شده که گویای سطح مقاومت بسیار بیشتر گلکسی Active Neo است. این موبایل می تواند بدون مشکل در آب شور دریا قرار گیرد و در برابر گرد و خاک، رطوبت بیش از اندازه، باران و شوک های گرمایی از خود مقاومت نشان دهد. سامسونگ همچنین ادعا نموده که این موبایل می تواند وزنی برابر با ۲ تن را تحمل نموده و از سقوط ۱.۵ متری بر روی سطخ بتنی، جان سالم به در برد.

در نهایت لازم به ذکر است که Active Neo با قیمت ۱۷۰ دلار فعلا برای کاربران ژاپنی معرفی شده ولی در ماه های آینده به بازارهای جهانی نیز راه پیدا خواهد کرد.

Samsung-Galaxy-Active-Neo (11)-w600

Samsung-Galaxy-Active-Neo-w600

Samsung-Galaxy-Active-Neo (7)-w600

Samsung-Galaxy-Active-Neo (8)-w600

Samsung-Galaxy-Active-Neo (9)-w600

Samsung-Galaxy-Active-Neo (3)-w600

Samsung-Galaxy-Active-Neo (5)-w600

Samsung-Galaxy-Active-Neo (6)-w600

Samsung-Galaxy-Active-Neo (1)-w600

Samsung-Galaxy-Active-Neo (2)-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • امین
    امین | ۱۱ مهر ۱۳۹۴

    گلکسی S6 اکتیو رو باید به بازار جهانی بده، نه این آشغال رو!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی