ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا تلفن هوشمند P9 هوآوی مجهز به دوربین اصلی دوگانه خواهد بود؟

چندی پیش در خبرها گفتیم که هوآوی خود را برای عرضه مدل جایگزین تلفن هوشمند پرطرفدار P8 آماده می کند. در آن زمان شایعات حکایت از آن داشتند که موبایل P9 مجهز به یک اسکنر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

چندی پیش در خبرها گفتیم که هوآوی خود را برای عرضه مدل جایگزین تلفن هوشمند پرطرفدار P8 آماده می کند. در آن زمان شایعات حکایت از آن داشتند که موبایل P9 مجهز به یک اسکنر اثر انگشت است و از چیپست اختصاصی این شرکت به نام Kirin 95 بهره خواهد برد که در واقع پیشرفته ترین چیپست تولید شده توسط این کمپانی چینی محسوب می شود.

امروز تصاویر تازه ای در فضای مجازی منتشر گردیده که گفته می شود به دوربین اصلی این محصول مرتبط باشد و نشان می دهد که دستگاه در رنگ های سفید و طلایی وارد بازار خواهد شد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در این عکس ها همچنین می توان برش مربوط به یک حسگر فوکوس خودکار لیزری را مشاهده می شود که امکان گرفتن عکس هایی با کیفیت بیشتر را فراهم نموده و عمل فوکوس را در کسری از ثانیه انجام می دهد.

از روی عکس ها همچنین می توان حدس زد که یک دوربین دوگانه اصلی برای این موبایل در نظر گرفته شده که یکی از آنها دارای یک حسگر 16 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال است.

براساس شایعات قبلی، پرچمدار بعدی هوآوی مجهز به یک نمایشگر 5.2 اینچی خواهد بود که رزلوشن آن برابر با 1080 در 1920 پیکسل است و تراکم پیکسلی اش هم معادل 424ppi خواهد بود.

همانطور که گفته شد، انتظار می رود که هوآوی چیپست اختصاصی خود به نام Kirin 950 را برای این موبایل در نظر گرفته باشد که دارای چهار هسته Cortex-A72 و چهار هسته  Cortex-A57 است و پردازش امور گرافیکی آن را نیز پردازنده Mali-T880 بر عهده خواهدداشت.

گفتنی است که این چیپست در بنچمارک های صورت گرفته اگزینوس 7420 را پشت سر گذاشته و به همین دلیل انتظار نمی رود که سرعت و عملکرد P9 چیزی از رقبای نامدارش کم داشته باشد. برپایه برخی شایعات پرچمدار آتی هوآوی همچنین دارای 4 گیگابایت رم خواهد بود.

انتظار می رود که دستگاه مورد بحث تا پایان امسال رونمایی شود چراکه شرکت سازنده امید دارد با عرضه آن در فصل خرید تعطیلات فروش خوبی را برایش رقم بزند.

labels

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • JEFRiUM
    JEFRiUM | ۱۲ مهر ۱۳۹۴

    قابل توجه دوستانی که میگفتن چیپست هوآوی به درد نمیخوره و ضعیفه:
    ((گفتنی است که این چیپست در بنچمارک های صورت گرفته اگزینوس ۷۴۲۰ را پشت سر گذاشته و به همین دلیل انتظار نمی رود که سرعت و عملکرد P9 چیزی از رقبای نامدارش کم داشته باشد.))

  • arash872
    arash872 | ۱۲ مهر ۱۳۹۴

    سلام کایرین 950 هستش که نوشتید 95

  • Metal
    Metal | ۱۲ مهر ۱۳۹۴

    اولين گوشي با دوربين دوگانه از HTC هستش كه ميتونست سه بعدي هم باشه !!
    واقعا حيف HTC يا اين مديريتش !
    تمركز HTC بايد روي گوشي باشه در حالي كه ميبينيم داره ماجراجويي ميكنه به جاياينكه بياد همه تمركزش و بكذاره روي گوشي پرچمدار
    مياد٥ تا گوشي مشابه پرچمدار توليد ميكنه ...

    • N.ima
      N.ima | ۱۲ مهر ۱۳۹۴

      آره ، تو اونجا نبودی دادا، اینا رو بگی .حیف

مطالب پیشنهادی