ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر HTC آمریکا اعتقاد دارد ارائه بروزرسانی های امنیتی ماهانه عملی نخواهد بود

همانطور که می دانید stagefright آسیب پذیری بسیار گسترده پلتفرم اندروید بود که پس از کشف در ماه جولای، گوگل و سازندگان دیگر مثل سامسونگ و ال جی را مجاب کرد با تجدید نظری جدی، به ارائه بروزرسانی های ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

همانطور که می دانید stagefright آسیب پذیری بسیار گسترده پلتفرم اندروید بود که پس از کشف در ماه جولای، گوگل و سازندگان دیگر مثل سامسونگ و ال جی را مجاب کرد با تجدید نظری جدی، به ارائه بروزرسانی های ماهانه امنیتی برای محصولات خود روی آورند.

هرچند این تصمیم کاربران بسیاری را خرسند کرد، اما تنها گوگل بود که به وعده خود عمل کرد و علاوه بر عرضه بروزرسانی های ماهانه برای ابزارهای نکسوسی، امکان مشاهده تاریخ آخرین وصله دریافت شده را نیز در اندروید مارشملو ارائه کرد.

HTC اما در زمره تولید کنندگانی است هیچ قولی در این زمینه نداده است. رییس بخش آمریکای کمپانی تایوانی در پاسخ به پرسش یکی از کاربران توییتر در این زمینه می گوید:

«عدم همکاری مناسب اپراتورهای مخابراتی ارائه بروزرسانی های ماهانه را غیر ممکن می کند و به همین دلیل HTC نمی خواهد به کاربران خود وعده ای دهد که قابل انجام نیست.»

توضیح اینکه حتی گوگل نیز برای ارائه بروزرسانی به ابزارهای نکسوسی آنلاک خود، در بسیاری از کشور ها به تایید و همکاری اپراتورهای مخابراتی نیاز دارد.

با توجه به موارد فوق تنها می توان منتظر ماند تا مشخص شود که آیا سامسونگ و ال جی در کنار گوگل می توانند ارائه بروزرسانی های ماهانه را به روندی مرسوم تبدیل کنند، یا این در نهایت اعتقاد HTC در مورد امکان پذیر نبودن چنین تصمیمی است که به حقیقت خواهد پیوست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • behzad
    behzad | ۱۲ مهر ۱۳۹۴

    اپدیت stagefright که خیلی وقته برا htc ها اومده. 816 m7 m8 که خودن دیدم گرفتن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی