ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات بیشتری از سومین تلفن هوشمند وان پلاس منتشر شد

مدتهاست که شایعات مختلف در مورد سومین تلفن هوشمند وان پلاس به گوش می رسند، محصولی که احتمالاً وان پلاس مینی نام خواهد داشت و سازنده اعلام کرده قصد دارد تا پیش از پایان سال ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۳ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

مدتهاست که شایعات مختلف در مورد سومین تلفن هوشمند وان پلاس به گوش می رسند، محصولی که احتمالاً وان پلاس مینی نام خواهد داشت و سازنده اعلام کرده قصد دارد تا پیش از پایان سال ۲۰۱۵ آن را به بازار عرضه کند.

عدم ارائه اطلاعات بیشتر اما باعث شده کاربران در انتظار فاش شدن خصوصیات این محصول باشند تا بتوانند آن را با دو مدل قبلی مقایسه کنند و مشخص شود که آیا این تلفن هوشمند هم به اندازه قبلی ها جذاب است یا خیر.

مدتی پیش سرانجام نخستین بنچمارک از محصول مورد بحث منتشر شد که که از خصوصیاتی مثل نمایشگر ۱۰۸۰p، چیپست ۸ هسته ای مدیاتک MT6795T با قدرت ۲.۲ گیگاهرتز و ۲ گیگابایت حافظه رم، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی حکایت داشت.

این تلفن هوشمند موفق شده بود در تست AnTuTu امتیاز ۵۴۳۱۱ را کسب کند که در مجموع نتیجه قابل قبولی به شمار می رود، البته اگر بنچمارک منتشر شده صحت داشته باشد.

در ادامه این مطلب برای مشاهده مشخصات بیشتر محصول، با دیجیاتو همراه باشید.

اکنون گزارش های جدیدی منتشر شده که بر اساس آن می توان گفت وان پلاس مینی مثل شیائومی Mi 4c به نمایشگر ۵ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰p و تراکم ۴۴۱ پیکسل در هر اینچ مجهز است.

این صفحه نمایش همچنین از فناوری 2.5D بهره می برد و برای محافظت از آن نیز گوریلا گلس ۳ یا ۴ در نظر گرفته شده، اما شباهت محصول وان پلاس به تلفن هوشمند شیائومی، تنها در نمایشگر خلاصه نمی شود.

دوربین وان پلاس مینی هم از خصوصیات مشابه Mi 4c بهره می برد، از جمله سنسور IMX258 سونی، گشودگی دهانه لنز f/2.0، امکان فیلمبرداری 4K با نرم ۳۰ فریم در ثانیه و فلش LED دوگانه.

دوربین جلویی دستگاه هم احتمالاً ۵ مگاپیکسلی باشد و از دیگر خصوصیات گزارش شده برای محصول نیز می توان به درگاه حافظه microSD، باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمر با ظرفیت ۳۰۰۰ تا ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعت، USB Type-C با قابلیت Quick Charge 2.0، فرستنده مادون قرمز، NFC و اسپیکر در جلوی تلفن هوشمند اشاره کرد.

در پایان لازم است اشاره کنیم که بر اساس گزارش ها محصول جدید وان پلاس از بدنه ضد آب و ضد غبار بهره مند است و قیمت حدود ۲۵۰ دلار نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Pemi_Fa
    Pemi_Fa | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    شما میتونید ورژن چین این گوشیو از سایت amirexpress.ir. سفارش بدید براتون بیاره.۲۰ روزه هم دستتون میرسه.من برای دوستم ازینجا گرفتم قیمتشم عالیه.خعلی راحتم رسید.منتظر دعوتنامه هم نباشید چون در هر صورت شیپینگ به ایران نداره خود سایت وان پلاس.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی