ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی های سرگرم کننده استودیو Turbo Chilli

استودیوهای کوچکی که کم کم بزرگ می شوند، نمونه های فوق العاده ای هستند تا استارتاپ های کوچک و تازه کارها، شیوه تجارت را از آن ها بیاموزند. هر از چندگاهی، سفری خواهیم کرد به دل ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

استودیوهای کوچکی که کم کم بزرگ می شوند، نمونه های فوق العاده ای هستند تا استارتاپ های کوچک و تازه کارها، شیوه تجارت را از آن ها بیاموزند. هر از چندگاهی، سفری خواهیم کرد به دل این استودیوها و چندین بازی موفق شان را برای شما معرفی خواهیم نمود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا این هفته با ساخته های استودیو Turbo Chilli آشنا شویم.

Blinkies

311

هیولاهای رنگارنگ در کنار یکدیگر می نشینند و آتشی به پا می کنند. در Blinkies، هدف کنار هم قرار دادن هیولاهای کوچک و رنگارنگ است تا با جمع شدن کنار یکدیگر، قدرت خود را نشان دهند. اگر به دنبال پازل های جور کردنی هستید، این بازی هم ظاهر دوست داشتنی و مهربانی دارد و هم گیم پلی آن درگیرکننده و جذاب است.

Blinkies

Blinkies

سازنده: Turbo Chilli قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 37 مگابایت زبان:

Hoppy Frog 2 - City Escape

214

Hoppy Frog یک بازی رانر بی پایان است و ساختاری مشابه عناوینی چون Flappy Bird دارد. در حقیقت هدف آن است که تا حد امکان پا روی موانع درست گذاشته و خود را از خطر دور کنید. در همین حین، جمع کردن یک سری حشرات در میانه ی راه، اصلی ترین عامل امتیاز گیری است. کوسه ی اسکوتر ران را هم نباید فراموش کرد که در این نسخه هم به دنبال ماست و باید از او دور بمانیم.

Hoppy Frog 2 - City Escape

Hoppy Frog 2 - City Escape

سازنده: Turbo Chilli قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 31.3 مگابایت زبان:

Unroll Me

412

در Unroll Me باید معماهای ساده در در فضایی 4 در 4 حل کنید و توپ غلطان را از ابتدا به انتهای مسیرش برسانید. در معماها مسیرها معمولا کوتاه طراحی شده اند اما حل کردن سریع آن ها و کنار هم گذاشتن خانه های صحیح کنار یکدیگر، تمرکز بالایی می طلبد. در نهایت، مراحل ابتدایی بسیار ساده هستند اما اگر بخواهید به مراحل سخت برسید، باید اعصابی فولادین داشته باشید.

Unroll Me

Unroll Me

سازنده: Turbo Chilli قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز، اندروید و iOS حجم: 47.8 مگابایت زبان:

I Hate Zombies

screen568x568

زامبی ها قابل ترحم نیستند، اگر بخواهید به آن ها روی خوش نشان دهید، سبب نابودی شما می شوند، بنابراین بهترین راه حلی که در بازی I Hate Zombies ارائه شده، گذر از آن ها با استفاده از ماشین های بزرگ و درنده است. تا می توانید زامبی ها را نابود کنید و به پیش بروید، میزان استقادمت شما در برابر زامبی ها، امتیازی است که دریافت خواهید کرد.

I Hate Zombies

I Hate Zombies

سازنده: Turbo Chilli قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 41.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی