ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری واضح از پرچمداران لومیا ساعاتی پیش از معرفی رسمی

تقریبا پنج ساعت تا معرفی رسمی موبایل های جدید مایکروسافت فاصله داریم اما اکنون، تصاویر تازه ای منتشر شده اند از موبایل هایی که مدت هاست طرفداران پلتفرم ویندوز در انتظار آنها هستند. در کنار تصاویر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۹

تقریبا پنج ساعت تا معرفی رسمی موبایل های جدید مایکروسافت فاصله داریم اما اکنون، تصاویر تازه ای منتشر شده اند از موبایل هایی که مدت هاست طرفداران پلتفرم ویندوز در انتظار آنها هستند.

در کنار تصاویر جدید، اطلاعات کامل تری نیز در فضای مجازی منتشر گشته که از شما دعوت می کنیم در ادامه آنها را مطالعه کنید.

لومیا ۹۵۰ اکس ال از نمایشگر ۵.۷ اینچ با رزولوشن 1440 در 2670 پیکسل بهره مند است و به یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی (گشودگی دهانه لنز F/1.9) در پشت دستگاه به همراه یک فلاش سه گانه مجهز شده است. دوربین جلویی نیز ۵ مگاپیکسلی است و می تواند جهت بهره گیری از قابلیت Windows Hello مورد استفاده قرار گیرد.

چیپست اصلی دستگاه اسنپدراگون ۸۱۰ بوده و سه گیگابایت رم در آن به کار رفته که انرژی همه قطعات، توسط یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری تامین می گردد.

مشخصات مربوط به لومیا ۹۵۰ نیز دقیقا مشابه با نمونه اکس ال هستند با این تفاوت که چیپست دستگاه، اسنپدراگون ۸۰۸ با پردازنده ای ۶ هسته ای بوده و باتری آن نیز ۳۰۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد.

همانگونه که پیشتر برایتان نوشته ایم، کنفرانس امروز مایکروسافت در ساعت ۱۷.۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد و می توانید در دیجیاتو آخرین اخبار مرتبط با رویداد مورد اشاره را دنبال نمایید.

95021-w600

9505-w600

95011-w600

95031-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (68 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    از نظر طراحی چنگی به دل نمیزنه .ولی بهشخصه خیلی دوست داشتم سونی هم سری زد خودش رو با ویندوز فون هم.عرضه میکرد چونبه نظرم ویندوزفون با فیزیک سونی خیلی به هم میان و اگر حاشیه های بالا پایین سری زد کمتر بود .
    و این که خریدار در انتخواب سیستم عامل دستش باز بود خیلی خوب میشد مثلا دستگاه رو.خام بخریم و هر سیستم عاملی که پتانسیل احرا شدن رو اون سخت افزار رو.داشت رو هم میخریدیم و نصب میکردیم اینجوری همه میتونستن بدون خرید دستگاه هر سیستم عاملی که دوست داشتن رو تجربه کنن

  • amir shakouri
    amir shakouri | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    سیستم‌عامل درست حسابی که نداره طراحی هم ک مثل قبل هست پلاستیکی‌هم‌ک هست کی میخره اینارو واقعا از ای شرکت بزرگ خیلی بیشتر از اینا انتظار میره

  • mhdi
    mhdi | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    میدونید شرکت نوکیا گوشی های اندذویدی ابر قدرت زده ولی شرکت ماکروساغت اجازه ارزه رو نداده به نظرم سیستم عامل ویندوز هم خوبه این گوشیا دوربیناشون عملکرد عالی داره دیگه فلش که سه گانس عالیه.

  • arsham
    arsham | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    تنها پست هایی که mehdi7 بهشون مثبت میده پست های ضد دیوانه. تو دو تا پست منم مخالف دیوان کامنت دادم ولی بازم مهدی7 بهم منفی داده این نشون دهنده اینه که به صرف دیدن آواتار و اسم من و دیوان منفی میده و کاری به محتوی کامنت ما نداره/به این کار چی میگن؟؟؟؟ترول بازی!!!!
    #anti trolls

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی