ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن های طراحی ادوبی برای کار در ویندوز با نمایشگرهای لمسی بهینه سازی شدند

بهار سال گذشته که سرفس پرو 3 معرفی شد، ادوبی فاش ساخت که مشغول کار روی نسخه های سازگار با تاچ اپلیکیشن های طراحی اش برای ویندوز است. حالا این شرکت در جریان رویداد Max ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ مهر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

بهار سال گذشته که سرفس پرو 3 معرفی شد، ادوبی فاش ساخت که مشغول کار روی نسخه های سازگار با تاچ اپلیکیشن های طراحی اش برای ویندوز است.

حالا این شرکت در جریان رویداد Max امسال خود اعلام کرده که مجموعه اپلیکیشن های «اصلی» طراحی آن آماده اند تا اشاره ها و سوایپ های شما را دریافت کنند و برای پذیرش فرامین تاچ از طریق دستگاه های سازگاری چون تبلت مایکروسافت بهینه سازی شده اند.

فوتوشاپ و ایلاستریتور پیشتر برخی قابلیت های مبتنی بر تاچ را در خود داشتند اما حالا با مجموعه وسیعی از نرم افزارها روبرو هستیم که به شما امکان می دهند از این طریق روی صدا، ویدئو، گرافیک متحرک و پروژه های طراحی گرافیکی کار کنید.

این یعنی، فوتوشاپ، لایت روم، ایلاستریتور، ایندیزاین، پریمیر پرو، افتر افکتز و آدیشن همگی قادر خواهند بود داده های ورودی شما هم از طریق انگشت و هم کیبورد معمولی یا ترکپد و استایلوس را دریافت نمایند.

نکته دیگر اینکه ابزارهای سازگار با انگشت ادوبی هم بهبود داده شده اند تا عملکرد مطلوب تری را از خود نشان دهند. اما زمان بندی این شرکت برای ارائه به روزرسانی های نرم افزاری اش از این بهتر نمی توانست باشد چراکه تا ساعاتی دیگر مایکروسافت دستگاه های جدیدی را عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • arsham
    arsham | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    تو روزای آتی با زدیک تر شدن به عرضه عمومی سرفیس پرو4 تعداد بیشتری از اپ های کاربردی واسه قلم و صفحه نمایش لمسی اون بهینه میشن این فقط اول راهه

  • arsham
    arsham | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    میخوام در همین جا از تلاش های خستگی ناپذیر mehdy7برای پیدا کردن کامنت های من و دیوان در پست های مختلف که اتفاقا تعدادشون هم زیاده و منفی دادن به اونا تشکر کنم و ازش بخوام که دیگه دست از جر دادن خودش برداره

    #آنتی ترول:/

    • Karen_Mahdavi
      Karen_Mahdavi | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

      دمت گرم کلی خندیدم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی