ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Envy Curved آشنا شوید؛ کامپیوتر all-in-one فوق عریض و خمیده HP

شرکت HP امروز از جدیدترین کامپیوترهای خود پرده برداشت که Envy Curved به عنوان یک مدل all-in-one فوق عریض و خمیده ۳۴ اینچی قابل توجه ترین آنها به شمار می رود، حتی از نظر اندازه. نمایشگر بسیار بزرگ ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

شرکت HP امروز از جدیدترین کامپیوترهای خود پرده برداشت که Envy Curved به عنوان یک مدل all-in-one فوق عریض و خمیده ۳۴ اینچی قابل توجه ترین آنها به شمار می رود، حتی از نظر اندازه.

نمایشگر بسیار بزرگ و عریض این دستگاه حس فراگیری به همراه دارد و گزینه مناسبی برای جایگزینی کامپیوتر کاربرانی به شمار می رود که برای کسب و کار خود به استفاده از ۲ مانیتور نیاز دارند.

البته باید توجه داشت این مانیتور یک نقطه ضعف هم دارد و آن رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۴۴۰ که با توجه به اندازه برای چنین صفحه نمایشی چندان کافی به نظر نمی رسد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از دیگر خصوصیات سخت افزاری کامپیوتر جدید HP می توانیم به آخرین نسل پردازنده i5 یا i7 اینتل موسوم به Skylake، در کنار کارت گرافیک GTX 960A انویدیا و حافظه HDD یا SSD با ظرفیت ۸ یا ۱۶ گیگابایت اشاره کنیم

Envy Curved همچنین به ۶ اسپیکر قدرتمند مجهز است و علاوه بر آن از دوربین RealSense ساخت اینتل بهره می برد که با وجود آن می توان از قابلیت Windows Hello در ویندوز ۱۰ استفاده کرد.

سازنده این کامپیوتر جدید را از تاریخ ۱ آذر با قیمت ۱۷۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد کرد و در کنار آن دو all-in-one جدید دیگر نیز با سایز های ۲۴ و ۲۷ اینچ ارائه خواهند شد.

قیمت این دو کامپیوتر از ۹۹۹ و ۱۱۹۹ دلار آغاز می شود و هرچند مثل مدل بزرگتر خمیده نیستند، اما در عوض امکان انتخاب نمایشگر Ultra HD و لمسی برای آنها وجود دارد.

در پایان می توانید تصاویر Envy Curved All-in-One PC را مشاهده نمایید.

hp-envy-curved-all-in-one_left-facing-profile-100620374-large

 

ENvy-AIO-1_w_755

hp-envy-curved-all-in-one-hands-on-sg-1-980x420

ENVY-AIO-5_w_755

hp-envy-curved-all-in-one-hands-on-sg-4-1280x720

hp-envy-curved-all-in-one-hands-on-sg-6-1280x720

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • امير
    امير | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    حال ميده توش شبيه ساز پرواز بازي كني واوووووووو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی