ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به روز رسانی موبایل های اندرویدی سامسونگ آسان تر می شود؛ با اسمارت کیوسک آشنا شوید

همه ی ما می دانیم به روز رسانی تلفن های هوشمند اندرویدی چه دردسرهایی را در پی دارد، پیش از هر چیز باید ابتدا یک فایل حجیم را از سرورهایی که سرعت چندان بالایی ندارند ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۳

همه ی ما می دانیم به روز رسانی تلفن های هوشمند اندرویدی چه دردسرهایی را در پی دارد، پیش از هر چیز باید ابتدا یک فایل حجیم را از سرورهایی که سرعت چندان بالایی ندارند به سختی دانلود کنید و سپس با در نظر داشتن میزان شارژ دستگاه، حافظه و... اقدام به آپدیتش نمایید و البته اگر در این بین مشکل خاصی هم پیش بیاید کسی نیست که به شما یاری برساند جز خودتان.

در همین راستا سامسونگ تصمیم گرفته راهکاری جدید با عنوان اسمارت کیوسک را معرفی نماید که پروسه ی مورد اشاره در بالا را از هر زمان دیگری ساده تر خواهد نمود. جهت آشنایی بیشتر با این راهکار از شما دعوت به عمل می آوریم تا بیانیه خبری دفتر روابط عمومی سامسونگ در تهران که برای دیجیاتو ارسال شده است را در ادامه ی مطلب مطالعه فرمائید.

به‌روز رسانی سیستم‌عامل تلفن های هوشمند همواره یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران این دستگاه محسوب می شود. چراکه با آپدیت صحیح سیستم‌عامل، عملکرد موبایل بهبود و امنیت آن نیز افزایش می‌یابد.

یکی از مهم‌ترین مسائلی که کاربران تلفن های هوشمند اندرویدی با آن مواجه هستند نحوه به‌روز کردن اندروید است. راه‌های زیادی برای آپدیت اندروید وجود دارد، می‌توانید به اینترنت وای‌فای متصل شوید یا به مراکز ارائه خدمات تلفن‌همراه مراجعه و با صرف هزینه دستگاه خود را آپدیت کنید. اما در کنار این‌ها، راه دیگری نیز به نام Smart Kiosk برای به‌روز کردن موبایلها وجود دارد.

اسمارت کیوسک چیست؟

سامسونگ به‌عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت موبایل، تکنولوژی جدید Smart Kiosk را معرفی کرده تا کاربران موبایل و تبلت سامسونگ بتوانند به‌راحتی و با صرف کمترین زمان ممکن، سیستم‌عامل دستگاه‌های خود را به‌روز رسانی کنند. این تکنولوژی نوآورانه، نوعی کیوسک است که به کمک یک کابل USB به تلفن یا تبلت سامسونگ متصل می‌شود.

در وهله نخست، نسخه اندروید دستگاه را شناسایی می‌کند و به کاربر پیغام می‌دهد که نسخه فعلی آخرین نسخه است یا نیاز به آپدیت دارد. پس از آن نیز در زمانی کوتاه و باورنکردنی، جدیدترین نسخه موجود اندروید را در دستگاه نصب می‌کند.

اسمارت کیوسک چه مزایایی دارد؟

pic2

برای اینکه با استفاده از اینترنت، کار به‌روز رسانی را انجام دهید، لازم است از اینترنت پرسرعت استفاده کنید و زمانی را برای این کار در نظر بگیرید که زمان اوج مصرف اینترنت نباشد تا بتوانید بیشترین پهنای باند را در اختیار داشته باشید. زمان موردنیاز برای آپدیت اندروید به ‌سرعت اینترنت بستگی دارد و ممکن است بین یک الی هفت ساعت به طول بینجامد.

همچنین تمام عواملی که ممکن است پروسه دانلود و نصب را دچار مشکل کنند، باید کنترل شوند؛ به‌عنوان مثال شارژ موبایل نباید کمتر از هشتاد درصد باشد. اگر هم برای آپدیت کردن سراغ فروشگاه‌های موبایل می‌روید، مسئله حفظ امنیت محتوای دستگاه اهمیت پیدا می‌کند. در صورتی‌که در اسمارت کیوسک، هیچ‌کدام از این مشکلات وجود ندارد و تنها با اتصال یک کابل ساده، می‌توانید موبایل خود را به‌روز کنید.

کجا می‌توان اسمارت کیوسک را پیدا کرد؟

کاربران تلفن‌های همراه و تبلت‌های سامسونگ می‌توانند با مرکز تماس موبایل (42132-021) تماس بگیرند و از محل استقرار اسمارت کیوسک باخبر شوند و از سرویس ویژه Smart Kiosk بهره ببرند. به این ترتیب دیگر نیازی به اینترنت پرسرعت، صرف زمانی طولانی و هزینه‌های جانبی نخواهد بود. کار با این سرویس بسیار آسان است و کاربران می‌توانند فقط با مراجعه به مراکز یادشده، دستگاه خود را به Smart Kiosk متصل و با یک کلیک و در زمان حداکثر 15 دقیقه، اندروید خود را آپدیت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • Ali_Fakhamati
    Ali_Fakhamati | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

    خیلی کار جالبیه .
    همینشم سونی مسخره داغ نداره.
    سونی آصلا معلوم نیست آپدیتاش چیه !
    توی z1 اگه اندروید 4.3 داشته باشی با ده مگ فقط 10 مگ میشه 4.4.4!!

  • moc
    moc | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

    یکی نیست بگه آخه سامسونگ ......
    تو که حتی پرچمدار سال پیشت رو آپدیت نمی کنی و تو لیست آپدیت آندروید 6 قرار نداره در حالی که خود گوگل موظف کرده 2 سال آپدیت رو.اونوقت این کارها رو برا کی و برا کدوم گوشی انجام میدی؟؟؟
    وقتی آپدیتی در کار نباشه کیوسک آپدیت بدرد ننه قمر میخوره؟؟؟
    بعد یه سال و خرده ای بزور آپدیت نسخه 5.0 نه حتی 5.0.1 برا S5 داده اونم پر باگ
    حداقل اگه سونی یا حتی GLX هم اینکارو می کرد شرافت داشت به تو

    • amin
      amin | ۱ آبان ۱۳۹۴

      اخه نمیدونید چرا حرفای بیخود میزنید؟؟ اصلا کی گفته واس پرچمدار قبلیش که اس ٥ باسه اپدیت نداده؟؟ تو سایتش هم اپدیت اندروید 6 واسه اس ٦ و هم اس ٥ عرضه کرده منتهی یکم طول میکشه تا بیاد.
      ضمنا کسایی که میگن سامسونگ واسه ارائه اپدیت ضعیف عمل میکنه بنظر شما نباید بین اس ٦ و اس ٣ فرقی باشه؟؟ اخه چرا فک میکنید وقتی اس ٦ اندروید ٦ دریافت کرده همه گوشی های سامسونگ باید اونو دریافت کنن؟؟ خب هر چیزی یه ظرفیتی داره میشه باری که به کامیون میزنن به نیسان زد؟؟

  • sick
    sick | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    حالا واسه همین اسمارت کیوسک هم ۱۰ تومن میگیرن !! دانلود کنیم بهتره !

    • amin
      amin | ۱ آبان ۱۳۹۴

      آخه عزیز دلم چرا یکم فکر نمیکنی؟! اگه بخوای رام دانلود کنی بعد بیای نصبش کنی حالا اگه یه اشتباه کوچیک هم بکنی گوشیت میره فنا نسبت به اینکه بدی کیوسک واست نصب کنه بهتر نیست؟ ضمنا کیوسک نمایندگی سامسونگه واس گوشی های گارانتی دار چیزی نمیگیره.
      ضمنا همه که مثل تو به فناوری وارد نیستن بخوان حالا یاد بگیرن بعد نصب کنن و کلی وقتشون گرفته شه. این واس کساییه که بلد نیستن پس بهتره هرچیو که به درد ما نمیخوره رو رد نکنیم بالاخره سامسونگ یه شرکتیه و پرسنلی داره و فکر کردن اینو راه اندازی کردن....

  • mahyarZAD
    mahyarZAD | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    آقا هارد اکسترنال 1 ترابایتی وصل کرده بود 40 دقیقه 4k فیلمبرداری میدونی اصلا حجمش چقدر میشه . نمیدونم این چه حرفیه میزنین شما . عقل منطق زیر سوال میبرین .

    • saeed
      saeed | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

      دادا حالت خوش نیست اگه یکم اطلاع داشتی میدونستی هر دقیقه فیلم برداری 4k کلا میشه 400 مگ یعنی کلا 16 گیگ که حافظه داخلی 32 گیگ به راحتی جواب میده

  • m. masoud
    m. masoud | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    کار جالبیه
    دست یه سری خدمات گوشی دهنده ها که کلی پول می گیرن تا گوش رو آپدیت کنن، می بنده

    • مسعود
      مسعود | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

      کجاشو دیدی!!! همین کیوسک هارو هم پولی میکنن! ایرانو نمیشناسی؟! اینجا ایرانههههه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی