ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: پنج اپلیکیشن برتر دی جی برای پلتفرم موبایل

دی جی بودن کار پر هزینه ای است؛ باید تجهیزات زیادی بخرید و زمانی نسبتا طولانی را برای یادگیری تکنیک های آهنگسازی صرف کنید تا بتوانید یک موزیک الکترونیکی فوق العاده بسازید. اگر هنوز آمادگی خرید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

دی جی بودن کار پر هزینه ای است؛ باید تجهیزات زیادی بخرید و زمانی نسبتا طولانی را برای یادگیری تکنیک های آهنگسازی صرف کنید تا بتوانید یک موزیک الکترونیکی فوق العاده بسازید. اگر هنوز آمادگی خرید دستگاه های لازم برای این کار را ندارید، اپلیکیشن هایی هستند که می توانند تجربه دی جی بودن را برایتان به ارمغان بیاورند.

در جعبه ابزار این هفته به معرفی پنج نمونه از برترین اپ های دی جی در پلتفرم های iOS، اندروید و ویندوزفون می پردازیم؛ اپلیکیشن هایی که ابزارهای حرفه ای دی جی ها را برایتان شبیه سازی کرده اند تا بتوانید با آنها در ساخت و میکس آهنگ های الکترونیکی کولاک کنید.

در ادامه با دیجیاتو و جعبه ابزار این هفته همراه باشید. 

Cross DJ

screen520x924

Cross DJ نخستین اپلیکیشن فهرست ماست. قابلیت های این اپ بی نظیر بسیار زیادند، اما شاید ابزارهای دقیق تنظیم تمپو (BPM یا ضربه در دقیقه)، همگام سازی پایدار دو دیسک و امکان Pitch Bending خودکار و دستی (کنترل زیر و بمی صدا) بهترین امکانات آن محسوب شوند.

امکانات نسخه رایگان Cross DJ برای کارهای معمولی مثل میکس آهنگ ها کفایت می کند، اما برای رکورد کردن آهنگ ها و دسترسی به افکت های بیشتر و امکان ذخیره Sample ها می بایست نسخه کامل آن را خریداری کنید.

نسخه حرفه ای Cross DJ را می توانید با قیمت 4.99 دلار تهیه کنید که در مقایسه با قیمت تجهیزات واقعی دی جی رقم چندان بالایی محسوب نمی شود.

Cross DJ Free

Cross DJ Free

سازنده: MIXVIBES قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 34.8 / 19 مگابایت زبان:

DJ Mix Pads

screen640x640

خشت اول ساخت یک موزیک الکترونیکی، ساخت و تنظیم بیت است و با DJ Mix Pads می توان این کار را به نحو احسن انجام داد. با این اپلیکیشن غنی از امکانات می توانید در سبک های مختلف بیت بسازید، نت های Sample خود را در آن بارگذاری کنید، به آهنگ افکت های مختلف بدهید و از کیبورد اپ برای موزیک پس زمینه بهره ببرید.

رابط کاربری DJ Mix Pads در عین زیبایی کمی شلوغ و در هم است، اما با توجه به رایگان بودن تمام امکانات آن در نسخه iOS، چشم پوشی از شلوغی محیط نباید کار چندان دشواری باشد.

DJ Mix Pads

DJ Mix Pads

سازنده: Music Paradise, LLC قیمت: رایگان (نسخه ویندوزفون 1.49 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و ویندوزفون حجم: 81.8 / 94.6 مگابایت زبان:

DJ Studio 5

unnamed

بدون شک DJ Studio یکی از بهترین و محبوبترین اپلیکیشن های این فهرست محسوب می شود، آن هم به دلیل امکانات فراوانی که به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار داده. از جمله این امکانات می توان به یک جفت دیسک چرخان، پکیج های Sample و افکت، امکان رکورد موزیک، سازگاری با ساندکلاود و پشتیبانی از وسایل سخت افزاری همچون میکسر iRigMIX اشاره کرد.

این اپلیکیشن فوق العاده قدرتمند را می توانید به رایگان و تنها برای گجت های اندرویدی دانلود کنید.

DJ Studio 5

DJ Studio 5

سازنده: Beatronik قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 13 مگابایت زبان:

djay 2

screen480x480

djay 2 در زمان عرضه برای سیستم عامل iOS به آمار دانلود خیره کننده ای دست یافت. اما زمان نسبتا زیادی طول کشید تا اندرویدی ها هم بتوانند از امکانات فوق حرفه ای اش بهره ببرند

این اپلیکیشن را می توان با اختلافی بسیار زیاد، بهترین اپلیکیشن دی جی در پلتفرم موبایل دانست. djay 2 که مسلما برای دی جی های حرفه ای طراحی شده، امکاناتی از قبیل تعامل با اسپاتیفای، میکس خودکار، پکیج های افکت و  امکان Pitch-Bend و Looping (آواهای تکرارشونده و بی پایان) و ده ها ابزار حرفه ای دیگر را در اختیار کاربرانش قرار داده.

djay 2 نسبت به سایر اپ های این فهرست قیمت بالاتری دارد، اما به نسبت امکانات گسترده ای که ارائه کرده یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات نرم افزاری برای دی جی های حرفه ایست.

djay 2

djay 2

سازنده: algoriddim GmbH قیمت: 9.99 دلار / 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و گوگل پلی حجم: 105 / 76 مگابایت زبان:

edjing DJ Music Mixer Studio

screen640x640 (1)

این اپلیکیشن هم یکی از گزینه های بسیار قدرتمند برای دی جی هاست که امکانات فراوانی را در خود گنجانده. مهم ترین قابلیت edjing دسترسی مستقیم به حساب های کاربری دیزر و ساندکلاود محسوب می شود تا بتوانید به سادگی آهنگ های بارگذاری شده در این دو را میکس و مستر کنید.

رمیکس هایی که با edjing ساخته اید را می توانید در فضای ابری بارگذاری کرده و آنگاه از دیسک های چرخان، پکیج Sample ها، افکت ها و کراس فیدر برای تنظیم و تغییر آنها بهره ببرید.

برای امتحان قابلیت های edjing یک نسخه رایگان در اختیارتان قرار داده شده، اما برای دسترسی به امکانات حرفه ای و کامل بهتر است که نسخه PRO را با قیمت 4.99 دلار خریداری کنید.

edjing - DJ Music Mixer Studio

edjing - DJ Music Mixer Studio

سازنده: DJiT قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 60.9 / 34 / 4.8 مگابایت زبان:

کلیه اپلیکیشن های رایگان این فهرست، یک نسخه کامل و پولی هم دارند که برای بهره گیری از حداکثر امکانات بهتر است به سراغ آنها بروید. شما از چه اپلیکیشن های دیگری برای ساخت موزیک الکترونیکی و رمیکس آهنگ ها استفاده می کنید؟ با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد کاظمی
    محمد کاظمی | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

    عالی.مرسی

  • Masoud
    Masoud | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    edijing و djay2 بهترین هاشونن!
    البته میشه خرید های edijing رو با لاکی پچر هم انجام داد! من قبلا اینکار رو کردم ولی نمیدونم چرا الان دیگه نمیشه!

مطالب پیشنهادی