ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک ویدوئی به تلفن های هوشمند لومیا 950 و لومیا 950 اکس ال [تماشا کنید]

ردموندی ها دیشب در جریان مراسم خود از دو تلفن هوشمند سری لومیا به نام های لومیا 950 و لومیا 950 اکس ال پرده برداشتند. هر دوی این دو دستگاه ها مجهز به UCB Type-C و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

ردموندی ها دیشب در جریان مراسم خود از دو تلفن هوشمند سری لومیا به نام های لومیا 950 و لومیا 950 اکس ال پرده برداشتند. هر دوی این دو دستگاه ها مجهز به UCB Type-C و 32 گیگابایت حافظه داخلی هستند.

تلفن هوشمند لومیا 950 دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل است و از یک دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی با سه فلاش ال ای دی و همچنین دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی بهره می برد.

اما مدل لومیا 950 اکس ال قد و قواره ای اندک کشیده تر دارد و یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزلوشن 2K را در خود جای داده است. امکانات تصویری این موبایل نیز با نسخه معمولی اش برابری می کند و علاوه بر این یک سیستم خنک کننده مایع برای آن در نظر گرفته شده است.

گفتنی است که هر دوی این دستگاه ها از ویندوز 10 موبایل بهره می برند و با استفاده از داک نمایشگر مایکروسافت به یک کامپیوتر تمام عیار بدل می شوند؛ بدان معنا که می توانید یک کیبورد، ماوس و نمایشگر را به صورت وایرلس به آنها متصل نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • منصور
    منصور | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    سلام

    ببخشید این کانتینیوم چی هست؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی