ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار جزئیاتی بیشتر از دوربین موبایل های پرچمدار جدید مایکروسافت [تماشا کنید]

موبایل های خانواده ی لومیا ۹۵۰ که چند روز پیش از جانب مایکروسافت رونمایی شدند، به یقین دارای قابلیت ها و امکاناتی فوق العاده هستند. به لطف این دو دستگاه حالا هواداران ویندوز ۱۰ موبایل ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

موبایل های خانواده ی لومیا ۹۵۰ که چند روز پیش از جانب مایکروسافت رونمایی شدند، به یقین دارای قابلیت ها و امکاناتی فوق العاده هستند. به لطف این دو دستگاه حالا هواداران ویندوز ۱۰ موبایل هم محصولاتی در دسترسشان قرار گرفته که توانایی رقابت با بزرگان سایر پلتفرم ها را دارند.

اهالی ردموند در رویداد سه شنبه شب خود روی بسیاری از ویژگی های لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ اکس ال مانور کردند، اما یکی از موضوعاتی که کمتر به آنها پرداخته شد باز می گشت به دوربین این دو دیوایس.

همه ما می دانیم لومیا ۱۰۲۰ با دوربین اصلی ۴۱ مگاپیکسلی همواره یکی از برترین دستگاه ها در زمینه ی عکاسی موبایل بوده، محصولی که به جرات می توانست رقبا را شکست دهد. حالا نیز از اسمارت فون های جدید مایکروسافت انتظاری مشابه می رود و عاقبت دیروز Juha Alakarhu از کمپانی مورد بحث طی توییتی در همین رابطه اطلاعات بیشتری را در اختیارمان گذاشت تا دانسته هایمان در مورد توانایی های دوربین Lumia 950 و 950 XL زیادتر شوند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

می بایست پیش از هر چیز خاطر نشان کنیم که Alakarhu، عهده دار سمت ریاست بخش تکنولوژی های تصویربرداری در موبایل های لومیا است و ضمناً بد نیست یادآوری نماییم مایکروسافت در طول مراسم خود تایید کرد که دوربین های ۲۰ مگاپیکسلی لومیاهای جدید توانایی فیلمبرداری 4K را هم دارا هستند؛ ویژگی که این روزها در اکثر پرچمداران وجود دارد.

Alakarhu می گوید برای هر دو اسمارت فون، نسل پنجم لرزشگیر اپتیکال در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند ویدئوها و تصاویری واضح تر از همیشه به ثبت برسانند.  هر دو دوربین دارای فلش RGB بوده و ضمناً فناوری «پردازش طبیعی پیکسل ها» نیز از دیگر خواص آنها محسوب می شود.

مشخصات دوربین های لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ اکس ال بر حسب آنچه Alakarhu ذکر نموده عبارتند از:

  • ایزو ۱۲۸۰۰
  • گشودگی دهانه لنز F 1.9
  • فناوری پردازش طبیعی پیکسل ها
  • نور دهی بر حسب محتوای درون کادر
  • نسل تازه نوردهی داینامیک (در این نسل دو بازه نوردهی برای یک تصویر در نظر گرفته می شود. یک بازه ی کوتاه برای سوژه های در حال حرکت و یک بازه طولانی برای موارد ثابت)

به یقین مایکروسافت به زودی نمونه تصاویر پرچمداران جدیدش را با علاقه مندان به اشتراک خواهد گذاشت و با در دسترس قرار گرفتن این عکس ها می توان قضاوت دقیق تر ی از دوربین های یاد شده به دست آورد.

در پایان از شما دعوت می کنیم ویدئویی که نگاهی نزدیک به دوربین لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ XL دارد را تماشا کرده و از جزئیات بیشتری آگاه شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • Visioal
    Visioal | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

    یه نفر تو این صفحه مثل افرادی میمونه که The Sims بازی میکنن بلکه نداشته هاشون رو اون تو تجربه کنن ، دنیای مجازی محل عقده گشایی یه عده شده

  • Visioal
    Visioal | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

    دوستان عزیز من عاشق تکنولوژی هستم و مطمئن هستم هر کسی حق داره از تکنولوژی مورد علاقه خودش استفاده کنه ، سلیقه در انتخاب برند ، سیتم عامل و غیره امریه کاملا اختیاری به خصوص در مورد افرادی که تجربه لازم رو دارن و میدونن چی میخوان ، بنده از زمان داس و ویندوز سه با مایکروسافت بزرگ شدم ، بخش اعظمی از زندگی ، کار و حتی شخصیت خودم رو مدیون محصولات این شرکت میدونم ، با وجود اینکه زمانی که نکسوس وان با اندروید 2.2 اومد و خریدمش و اندروید رو تا مدتها تجربه کردم ولی به محض اینکه مایکروسافت ویندوز فون رو بیرون داد و تفاوت فاحشی با ویندور موبایل اون زمان داشت ازش استفاده کردم و با تمام کاستیهاش کنار اومد تا به الان که نسخه پرویو ده رو دارم و دیگه کامل شده ، مشکل کمبود نرم افزار ندارم و تمامی چیزها برام محیا هست ، دوستان عزیز از تکنولوژی لذت ببرید ولی متاسفانه یک عده هدفشون از کامنت گذاشتن ظاهرا گشودن عقده هاشونه ، دنیای مجازی رو جای مناسبی پیدا کردن برای چرند گفتن و البته رویاپردازی ، خوب در دنیا مجازی شما میتونی متمول و ثروتمند ، قدرتمند جا بزنی و دروغ گفتن در این دنیا خیلی مشکل ساز نیست ، با تمام احترامی که برای اپل قائلم ولی چیزی که باعث شد هیچوقت سراغش نرم تکبر بیش از حد دست اندرکارنشونه ، از استیو جابز فقید تا تیم کوک طوری در مورد محصولاتشون صحبت میکردند که انگار نهایت و سرحد اون پلتفرم در اختیارشون هست و به راحتی محصولات دیگران رو مسخره کردند ، پانوس پانای در کنفرانس اخیر درس خوبی به تیم کوک داد و با نشان دادن نمای سه بعدی تستر-یخچال خواست یادآور بشه این همون چیزیه که تو ادعا کردی میسازیم و خودت ازش کپی کردی ، هرچند ایندفعه واقعا کپی ناقص ، جالبه که هیچکس به این موضوع اشاره نمیکنه و همه خودشون رو به ندیدن زدند ، متاسفانه این غرور کاذب به اکثر و البنه نه همگی طرفداران این برند سرایت کرده ، این دوستان در زمان موفقیتهای مایکروسافت چند روزی غیبشون میزنه و حتما بیزینس پر درآمدشون در این چند روز به اوج میرسه ، همون بیزینسی که باعث پولدار شدنشون میشه تا بتونن محصولات گرانقیمت اپل بخرن و اطلاعات حیاتیشون رو توی مک بوک بزارن تا مبادا به فنا بره ، بعد از چند روز که آبها از آسیاب افتاد شروع میکنن به همون زندگی همیشگیشون ، یک سوال که برام همیشه وجود داشته اینه که هدف این دوستان چیه؟ خوب اگه همه افراد از محصولات اپل استفاده کنن همه چی حله؟ بعد شما چطور میخوای به روند فعلیت ادامه بدی ، به کی میخوای فخر بفروشی؟ بگذریم ، در کلام آخر به نظر من اگه اپل موبایل رو دوباره اختراع کرد که واقعا همینطوره و بقیه پیرو راه اون شدن و البته همدیگر رو تکمیل کردن حالا این مایکروسافته که نوت بوک رو مجددا خلق کرد ، محصولی همه فن حریف که نشان داد مایکروسافت نیاز به زمان داشت و البته تکنولوژی مدرنتر برای ساخت چنین محصولی ، حالا که پروسسورها بسیار خنک تر و قویتر از سابق هستن وقتش بود ، مثل جیمز کامرون که سالها منتظر موند تا تکنولوژی بهش اجازه ساخت فیلم آواتار رو با کیفیت دلخواهش بده ، صبر کار بزرگانه

    • R3D
      R3D | ۱۷ مهر ۱۳۹۴

      یه موضوعاتی رو نباید هرجایی مطرح کرد دوست عزیز(مثالا تشریح همین ماجرای تستر و یخچال توی کنفرانس مایکروسافت یا و طعنه های شدید و مخفی مایکروسافت به اپل در طی کنفرانسش).
      ولی با این حال حرف حق جواب نداره.

  • arash1360
    arash1360 | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

    دوستان این خبرو هم ببینید بد نیست درباره فروش گوشیهای ویندوزفون در اروپا

    http://wmpoweruser.com/kantar-microsoft-the-3rd-largest-smartphone-oem-by-sales-in-europe/

  • R3D
    R3D | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

    واقعا یه کاری میکنی کفر آدم در بیاد.
    و هدفت هم کلا همینه.
    بهتره جای دیگه ای پیدا کنی برای گفتن آرزو هات.
    منم دیگه حاظر نیستم بابت تبلیغات و جو دادن رسانه ها پول بابت دستگاهی بدم که که تنها ویژگی جذابش 3D تاچه و برتری دیگه نداره و هرکی میخره فکر میکنه یک سر و گردن از بقیه بالاتره و خود بزرگ بینی مضمن میگره(خصوصا تو ایران که همه چیز اول خودش میاد بعد فرهنگش).

    • محمدحسین
      محمدحسین | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

      R3dجان اپل چون گرون تر میاد توی ایران این طوری شده وگرنه خدایی گوشی ها همشون به مرز یکسانی رسیدن وصد البته که آندورید خالص و ویندوز موبایل پیشرفتشون خیلی بیشتر از اپل بوده. من به شخصه دوس دارم یه نکسوس۵x و یه 950xlداشته باشم با تشکر از د و س ت ا ن ب ا ش ع و ر

    • R3D
      R3D | ۱۷ مهر ۱۳۹۴

      دوستان بابت این کامنتم عذرخواهی میکنم.
      اپل برای من واقعا عزیزه ولی بعضی ها کاری میکنن که آدم مجبور میشه به چیزی هم که دوست داره وخوشش میاد بد و بیراه بگه.
      بازم معذرت بابت کامنتم.

  • مرتضی عبدی
    مرتضی عبدی | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

    کی واسه پولت ازت نفرت داره پولت مال خودت نوش جونت نیازیم نیست بیای فخرشو به دیگران بفروشی هرکس قد خودش داره ادعا و سواد رابطه معکوس دارن هرکس ادعاش بیشتره سواد و علمش کمتره درخت هرچی بارش بیشتره متواضع تره دلیل اینکه خیلی اینجا با تو مشکل دارن به گند کشیدن بخش نظراته نظراتت دو زار بار علمی نداره توام اپل و میپرستی واسه من ماکروسافت یه شرکت تکنولوژی معمولیه جو الکی نساز توئی که به خاطر اپل به هم وطنت توهین میکنی

    • arash1360
      arash1360 | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

      برادره من مرتضی جان بیخیال باش بابا
      بزار هر چی میخواد بگه
      فقط یه چیزو بذون این هشتش گرو نهش
      به قوله تو درخت هر چی پربارتر سربه زیرتر ، کسیم که عقده داشتنه چیزی داشته باشه مدام تو جمعو تخیلش اونو واسه خودش تصور میکنه تا حداقل با این اوهام کمی ازون شخصیته نداشتشو جبران کنه

      • مرتضی عبدی
        مرتضی عبدی | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

        چشم عزیز حق با شماست باید بیخیالی طی کرد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی