ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی J3‌ از سامسونگ در پایگاه داده ابزارهای بنچ مارک گیری رویت شد

ماه پیش سامسونگ برای کاربران هندی از تلفن هوشمند گلکسی J2 پرده برداشت و حالا شواهد اینطور نشان می دهند که این برند کره ای درصدد آماده سازی محصول دیگری از همین خانواده با نام ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ مهر ۱۳۹۴ | ۰۱:۳۰

ماه پیش سامسونگ برای کاربران هندی از تلفن هوشمند گلکسی J2 پرده برداشت و حالا شواهد اینطور نشان می دهند که این برند کره ای درصدد آماده سازی محصول دیگری از همین خانواده با نام گلکسی J3 است.

موبایل یاد شده در پایگاه های داده هر دو ابزار بنچ مارک گیری GFXBench و Geekbench با شماره مدل SM-J3109 رویت گشته و بر طبق اطلاعات به ثبت رسیده از همین طریق مشخص شده که از نمایشگر بزرگتری نسبت به J2، با ابعاد ۵ اینچ و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بهره خواهد برد (J2 دارای نمایشگری ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل است).

از دیگر ویژگی های این دیوایس در دست توسعه ی کره ای ها نیز می توان به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، یک گیگابایت حافظه ی رم، ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش و چیپست چهار هسته ای و ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ با فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتز اشاره کرد.

در زمان حضور J3‌ در پایگاه داده بنچ مارک ها این اسمارت فون به اندروید ۵.۱.۱ آب نبات چوبی مجهز بوده ولی مشخص نیست تا زمان عرضه کمپانی سازنده نظرش تغییر خواهد کرد و آن را با اندروید مارشملو به دست کاربران خواهد رساند یا خیر.

بدیهی است که از ویژگی های تلفن هوشمند مورد اشاره می توان به سادگی دریافت که با موبایلی اقتصادی طرف هستیم و بدین ترتیب اسمارت فون مذکور پس از گلکسی J1، J2، J5 و J7 پنجمین عضو خانواده ی J شرکت کره ای محسوب خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • reza
    reza | ۱۸ مهر ۱۳۹۴

    با سلام؛
    در جستجوی یک سامسونگ هوشمند با قیمت 400 تا 500 هزار تومان هستم.لطفا راهنمایی بفرمایید.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی