فیل اسپنسر از پیروزی اکس باکس وان بر پلی استیشن 4 مطمئن نیست

فیل اسپنسر شخصیتی خاص و دوست داشتنی است. عادت ندارد مانند مدیرعامل پیشین شرکتی که مقیم آن است رجز خوانی کند و رقیب را دست کم بگیرد. در عوض، صداقت و افتادگی اش میان مدیران حوزه تکنولوژی زبان زد خاص و عام شده.

در مصاحبه اخیری که وی با VideoGamer داشت از وی سوالی پرسیده شد: آیا مایکروسافت می تواند این نسل سونی را شکست دهد؟ وی صادقانه می گوید: «نمی دانم.»

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در صحبت های وی آمده: «من نمی دانم، می دانید، در طول یک نسل... آن ها [سونی] برتری عظیمی دارند و محصول خوبی هم دارند. من محتوا و بازی هایی که داریم را دوست دارم.»

شاید مهم ترین بخش سخنان وی مربوط به بخشی باشد که یادی از سال 2012 می کند: «چیزی که من موقع شروع این شغل متوجه نشدم این بود که در دوران عرضه کنسول، تیم ما در ردموند، تیم اکس باکس، چه تاثیری را متحمل شد.»

وی می گوید خواندن وبلاگ ها، سایت ها و فیدهای توییتر ساده است و می فهمند که مشتریان چه فکری در ارتباط با محصول و برندشان دارند اما تیم توسعه دهنده تاثیر بدی از فضای بد بیرونی پیرامون اکس باکس وان دریافت کردند.

اسپنسر می گوید، تعطیلات آخر هفته و شب های بسیاری را صرف دور ریختن تمام کارهایی که سه سال تمام مشغول انجام آن بودند کرد و تمام تفکرش این بوده که چگونه باید هزاران نفر از کارمندان خود را دوباره به نظمی کلی بازگرداند.

اولین کاری که اسپنسر به انجام رسانید، انرژی بخشیدن به تیم پیش از عرضه کنسول بود. کنسولی که عرضه شد، با آنچه معرفی شد بسیار تفاوت داشت و مردم بیشتری آن را دوست داشتند اما همچنان فضا به نفع مایکروسافت نبود.

رسیدن به پلی استیشن 4 برای مایکروسافت و اکس باکس وان کار بسیار سختی خواهد بود، هرچند که اسپنسر و تیم توسعه دهندگان داخلی مایکروسافت تاکنون شاید حتی بهتر از سونی هم عمل کرده باشند اما تغییر تفکر منفی مردم چندین سال به طول خواهد انجامید.

در جریان باشید

از سراسر اینترنت

مطالب مرتبط

سازندگان Gran Turismo می خواهند نسخه ی بعدی بازیشان از واقعیت مجازی پشتیبانی کند

بازی ریسینگ معروف کنسول پلی استیشن، غیبتی طولانی مدت روی پلی استیشن 4 داشته، اما سازندگان می خواهند که در نسخه ی بعدی بازی، پشتیبانی از واقعیت مجازی را نیز اضافه کنند. شوهی یوشیدا، مدیر استودیوهای جهانی سونی، بازی های مختلفی در سبک های مختلف را روی هدست واقعیت مجازی این شرکت امتحان کرده تا نظر... ادامه مطلب

اسپنسر: علاقه ای به اکس باکس 1.5 نداریم

فیل اسپنسر، مدیر بخش اکس باکس مایکروسافت در گفتگو با گیم اسپات، امکان ساخته شدن اکس باکس 1.5 (کنایه به پلی استیشن 4.5 یا پلی استیشن 4K) را رد کرد و گفت مایکروسافت علاقه ای به چنین چیزی ندارد. او از ساخته شدن این کنسول اظهار بی اطلاعی کرد و گفت اگر سونی چنین چیزی در... ادامه مطلب

اعتراض دارندگان کنسول اکس باکس وان به عرضه کوانتوم بریک برای پی سی ادامه دارد

چند روز پیش، مایکروسافت از انتشار بازی انحصاری Quantum Break روی ویندوز 10 خبر داد. کوانتوم بریک نه اولین بازی انحصاری اکس باکس وان بود که حالا روی ویندوز 10 انتشارش تایید شده و نه قرار است آخرین باشد. به همین سبب، کاربران اکس باکس وان چندان خشنود به نظر نمی رسند. در همان ابتدای راه،... ادامه مطلب

آکیلس به دو بخش واقعیت مجازی پی سی و موبایل تقسیم می شود

«برندون آیریب» یکی از مدیران و موسسین آکیلس از این پس سمت دیگری را در این شرکت عهده دار خواهد بود؛ او از این لحظه مدیریت واحد واقعیت مجازی پی سی را در دست دارد. آکیلس مدتی پیش اعلام کرد که این شرکت به صورت داخلی به دو بخش مجزای واقعیت مجازی کامپیوترهای خانگی (که هدست... ادامه مطلب

مایکروسافت استودیوی Lionhead، سازنده سری بازی Fable را تعطیل کرد

شب گذشته، کمپانی مایکروسافت در طی اقدامی غیرمنتظره اعلام کرد که روند ساخت بازی Fable Legends، عنوان انحصاری پلتفرم اکس باکس وان که قرار بود برای پی سی نیز عرضه شود، متوقف شده و استودیوی سازنده آن، Lionhead تعطیل خواهد شد. استودیوی Lionhead در سال 1996 توسط پیتر مولینیو تاسیس شده بود و خیلی زود با... ادامه مطلب

بازی های رایگان ماه دسامبر سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شد

کمپانی ژاپنی سونی به تازگی از بازی های رایگان ماه دسامبر سرویس پلی استیشن پلاس رونمایی کرده است و یکبار دیگر، دارندگان پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا می توانند منتظر دریافت عناوین خاصی به صورت رایگان باشند. برخلاف آنچه تصور می شد، سونی برای ماه پایانی سال میلادی که... ادامه مطلب

نظرات ۳۵

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود