ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخی گمانه زنی ها در مورد تلفن های هوشمند سامسونگ که اندروید مارشملو را دریافت می کنند

تلفن های هوشمند سری نکسوس گوگل نخستین دستگاه هایی هستند که نسخه ۶ اندروید با نام مارشملو را دریافت می کنند و تولید کنندگان دیگری نیز تاکنون برنامه خود برای ارائه این نسخه به کاربران ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۳:۲۰

تلفن های هوشمند سری نکسوس گوگل نخستین دستگاه هایی هستند که نسخه ۶ اندروید با نام مارشملو را دریافت می کنند و تولید کنندگان دیگری نیز تاکنون برنامه خود برای ارائه این نسخه به کاربران را اعلام کرده اند.

موتورولا، HTC و سونی از جمله این سازندگان هستند اما سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده تلفن هوشمند در جهان، هنوز به میلیون ها کاربر خود اعلام نکرده کدام محصولاتش اندروید مارشملو را دریافت خواهند کرد.

سایت SamMobile از منابع داخلی خود در شرکت کره ای کمک گرفته تا اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورد و بر اساس اخبار این سایت می توان گفت، علاوه بر پرچمدارانی مثل Galaxy S6 edge، Galaxy S6، Galaxy S5، Galaxy Note 5، Galaxy Note Edge، Galaxy Note 4 و Galaxy S6 edge Plus، نسخه های غیر مشهورتری مثل Galaxy S5 neo  و Galaxy S5 LTE-A نیز این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد.

هرچند در گزارش سایت یاد شده نام محصولات میان رده به چشم نمی خورد، اما می توان گفت محصولات سری Galaxy A نیز احتمالاً در زمره دریافت کنندگان نسخه ششم پلتفرم موبایل گوگل قرار خواهند داشت.

این نسخه هرچند از نظر ظاهری تفاوت های چشمگیری با اندروید آب نبات چوبی ندارد، اما از امکانات تازه مختلفی بهره مند است و در آن مواردی مثل سطح دسترسی اپلیکیشن ها و میزان مصرف باتری به شکل قابل توجهی بهینه سازی شده اند و Google Now on Tap نیز قابلیت دیگری است که گوگل در این نسخه قرار داده تا با استفاده از آن، دستیار دیجیتالی این شرکت هوشمند تر عمل کند.

اینها البته ویژگی ها و قابلیت هایی هستند که کاربران سامسونگ چند هفته یا حتی چند ماه دیگر باید برای بهره مند شدن از آنها انتظار بکشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • h
    h | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

    من سامسونگA7دارم به یه زوری گشتم تا به اندروید ۵.۰.۲ارتقاش دادم حالا سامسونگ برا آلفا آبدیت به۶رو میده ولی برا سری A نمیده یعنی خاک تو سرش با این پشتیبانیش دیگه تا عمر دارم سامسونگ نمی گیرم واقعا خاک توسرش من بد بخت به چه امیدی سامسونگ گرفتم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی