ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلیغات تلویزیونی سرفس بوک مایکروسافت شباهتی به ویدیوی معرفی یک محصول مبتکرانه و جذاب ندارد [تماشا کنید]

مایکروسافت هفته گذشته از سرفس بوک رونمایی به عمل آورد، لپ تاپ هیبریدی ۱۳.۵ اینچی که ویژگی منحصر به فرد آن «لولای اهرمی پویا» به شمار می رود. مایکروسافت در سال های اخیر نتوانسته بود کاربران را با ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

مایکروسافت هفته گذشته از سرفس بوک رونمایی به عمل آورد، لپ تاپ هیبریدی ۱۳.۵ اینچی که ویژگی منحصر به فرد آن «لولای اهرمی پویا» به شمار می رود.

مایکروسافت در سال های اخیر نتوانسته بود کاربران را با محصولات خود شگفت زده کند و حالا با طراحی این لپ تاپ جذاب، موفق شده دوباره نام خود را به عنوان شرکتی پیشرو و سازنده محصولات نوآورانه مطرح کند.

شرکت ساکن ردموند پس از مراسم رونمایی، ویدیوی جذابی نیز برای معرفی رسمی این محصول ارائه کرد که در آن ویژگی ها و خصوصیات دستگاه به زیبایی به تصویر کشیده شده و توجه کاربر را به خود جلب می کردند.

روند شگفت زده کردن کاربران اما در همینجا پایان می یابد و این شرکت برای تبلیغات تلویزیونی لپ تاپ جدید خود، ویدیویی ساخته که به هیچ وجه قادر نیست رغبت خریداران را برای پرداخت هزینه ۱۵۰۰ دلاری این محصول بر انگیزد.

مایکروسافت در این ویدیو با لپ تاپ خود مثل محصولی برخورد کرده که نسل هاست در بازار حضور دارد و تنها لازم است نامش بار دیگر گوشزد شود، نه ابزار کاملا جدیدی که از برخی ویژگی های نوآورانه بهره می برد.

غول آمریکایی در این ویدیو از محصول خود با نام «لپ تاپ ناب» یاد کرده اما هیچ نشانه ای در راستای این موضوع برای بیننده به نمایش در نمی آید، اشتباهی که این شرکت پیشتر هم در تبلیغات تبلت Surface RT انجام داده بود و بخش زیادی از زمان آن را به جای معرفی دستگاه، به تصاویر نامربوط و بیهوده اختصاص داده بود.

در ادامه می توانید ویدیوی یاد شده را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • abbas
    abbas | ۱۸ مهر ۱۳۹۴

    video esh khoobe ke cheshe faqat baladin irad begirin

  • بهداد
    بهداد | ۱۸ مهر ۱۳۹۴

    کاملا مشخصه یه تبلیغ کوتاه و کلی برای اطلاع رسانی هست ... انشالله شاهد تبلیغهای اصلی سرفس بوک خواهیم بود .... واقعا محصول نمونه ای هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی