ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس LastPass با قیمت ۱۲۵ میلیون دلار به فروش رسید

هنگامی که بحث مدیریت و نگه داری رمز های عبور به میان می آید، LastPass یکی از بهترین و محبوب ترین گزینه هایی است که می توانید پیدا کنید. این سرویس به شما اجازه می ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۲۷

هنگامی که بحث مدیریت و نگه داری رمز های عبور به میان می آید، LastPass یکی از بهترین و محبوب ترین گزینه هایی است که می توانید پیدا کنید. این سرویس به شما اجازه می دهد تا کلیه رمز های خود را به صورت انکریپت شده بر روی ابرها ذخیره سازید، و دیگر بابت حفظ کردن آن ها به خود زحمت ندهید. در واقع تنها کافی است تا رمز حساب کاربری خود در LastPass را به خاطر داشته باشید تا بدین شکل در هر کجا که هستید، به سایر پسورد های خود دسترسی داشته باشید.

LastPass که در طول سالیان گذشته موفق شد توجه کاربران بسیاری را به خود جلب نماید، اکنون با مبلغ ۱۲۵ میلیون دلار، به عضوی از مجموعه LogMeIn بدل شده است.

LogMeIn که یک شرکت فعال در زمینه نرم افزارهای ارتباط از راه دور است، سال پیش نیز شرکت Meldium را تحت مالکیت خود درآورد. Meldium نیز مانند LastPass در زمینه مدیریت رمزهای عبور فعالیت داشت و اکنون قرار است خدمات آن با LastPass ادغام شود.

LogMeIn هرچند در نظر دارد تا با استفاده از LastPass سرویس های سازمانی خود را بهبود بخشد، اما اعلام کرده است که این سرویس برای کاربران عادی نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد و تغییری در ساختار آن به وجود نخواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • peyman_S2
    peyman_S2 | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

    بهترین سرویس ذخیره پسوورد مغز خود آدمه
    به هیچکدوم از این سرویسها اعتمادی نیست هرچند ک شهرت جهانی دارند
    وسلام...

  • رایموند
    رایموند | ۱۸ مهر ۱۳۹۴

    درود...ممنون داداش....

مطالب پیشنهادی