ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی QualityTime؛ اپلیکیشنی برای ردیابی و کنترل میزان استفاده از تلفن هوشمند

وابستگی افراطی به تلفن هوشمند، متأسفانه یکی از معضلاتی است که این روزها گریبانگیر ما و آدم های دور و برمان شده؛ طوری که به سختی می توانیم حتی یک روز را به دور از موبایل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

وابستگی افراطی به تلفن هوشمند، متأسفانه یکی از معضلاتی است که این روزها گریبانگیر ما و آدم های دور و برمان شده؛ طوری که به سختی می توانیم حتی یک روز را به دور از موبایل و فضای مجازی بگذرانیم.

اپلیکیشن QualityTime می تواند در کاهش این وابستگی بسیار موثر ظاهر شود. با این اپ می توانید میزان دقیق استفاده از اپلیکیشن ها را ردیابی و برای کار با آنها محدودیت زمانی در نظر بگیرید تا در وقت و هزینه و مصرف اینترنت صرفه جویی کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اگر اعتیادتان به کلش آو کلنز به حد خطرناکی رسیده، یا نمی توانید بیخیال چک کردن گروه های تلگرامی شوید، شاید بد نباشد با QualityTime جلوی این وابستگی ها را بگیرید.

این ابزار رایگان اندرویدی، میزان استفاده روزانه، هفتگی و ماهانه شما از تک تک اپلیکیشن ها را به دقت مانیتور می کند. به عنوان مثال، می توانید ببینید که هر روز چند مرتبه کلش آو کلنز را باز و بسته می کنید و در هر بازدید، چقدر از وقتتان را به آن اختصاص می دهید.

QualityTime 2

به غیر از نمایش میزان بازدید به صورت عدد و رقم، QualityTime یک نمودار پیوسته ریل تایم از زمان مراجعه به اپلیکیشن ها برایتان ترسیم می کند تا بتوانید به ساعات اوج مصرف و اپ هایی که بیشترین بازدید را از آنها می کنید پی ببرید.

اما حالا که به میزان استفاده و احتمالا وابستگی افراطی خود پی بردید، QualityTime برایتان چه می کند؟ با کمک ابزارهای این اپ می توانید برای مصرف اپلیکیشن ها محدودیت تعیین کنید.

به عنوان مثال می توانید برای بازی کلش آو کلنز، محدودیت زمانی یک ساعته در نظر بگیرید. وقتی که شصت دقیقه از بازیتان گذشت، اپلیکیشن با یک پیام هشدار شما را مطلع خواهد کرد. هر چند در صورت وابستگی شدیدتر، می توانید مثل تصویر بالا برای جلوگیری از استفاده بیش از حد یک زمان استراحت یک ساعته در نظر بگیرید تا دیگر برای چشم پوشی از پیام هشدار اپ وسوسه نشوید.

QualityTime، این اپلیکیشن کاربردی را می توانید به رایگان در موبایل های اندرویدی خود تجربه کنید.

QualityTime

QualityTime

سازنده: .ZeroDesktop Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • سیاوش
    سیاوش | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

    قبلا در مک‌بوک یک نرم افزار داشتم که کل کارهایی که با مک انجام میدادم رو مانیتور میکردم (حتی سایت هایی که باز میکردم) برای ویندوز هم نرم‌افزار مشابهی هست؟

  • Ali
    Ali | ۱۸ مهر ۱۳۹۴

    همچين برنامه اي براي ios هست؟ فقط ميزان استفاده از هر برنامه رو هم نشون بده كافيه. تنظيمات باطري ios ميزان مصرف هر برنامه رو تو ٢٤ساعت نشون ميده. ميخوام از وقتي ١٠٠درصد ميشه نشون بده كه چند ساعت استفاده شده از هر برنامه.

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۱۸ مهر ۱۳۹۴

      اپلیکیشن Moment در iOS تقریبا کار QualityTime رو انجام میده. یه نگاهی بندازید:



      https://itunes.apple.com/en/app/moment-track-how-much-you/id771541926?mt=8

مطالب پیشنهادی