ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی وبسایت: آموزش وردپرس با «باشگاه وردپرس»

وردپرس به عنوان یک سیستم متن باز مدیریت محتوای وبسایت و وبلاگ، در سال 2003 به طور رایگان در اختیار کاربران اینترنت قرار گرفت. این سرویس اینترنتی محبوب بر مبنای زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

وردپرس به عنوان یک سیستم متن باز مدیریت محتوای وبسایت و وبلاگ، در سال 2003 به طور رایگان در اختیار کاربران اینترنت قرار گرفت. این سرویس اینترنتی محبوب بر مبنای زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و توسط MySQL پشتیبانی می گردد، و با استفاده از آن می توان به ساخت و طراحی یک وبسایت، وبلاگ و حتی انجمن های گفتگو پرداخت.

وردپرس عمده شهرت و محبوبیت خود را مدیون متن باز بودن و امکانات فراوانیست که به رایگان در اختیار طراحان وبسایت، متخصصین برنامه نویسی و وبلاگ نویسان قرار داده. بنابراین آخرین آمار منتشره، در حال حاضر بیش از 60 میلیون پایگاه اینترنتی بر مبنای وردپرس طراحی شده اند که همین آن را به پرطرفدارترین سیستم وبلاگ نویسی دنیا در سطح وب تبدیل نموده است.

وردپرس با داشتن مزیت برنامه نویسی متن باز، امکان کدنویسی، افزودن افزونه های جدید و شخصی سازی محیط را به طراحان وبسایت ها می دهد و در صورت تسلط به برنامه نویسی، بر مبنای این سیستم پایدار می توان میلیون ها وبسایت متنوع طراحی نمود؛ پایگاه های اینترنتی منحصر به فرد که هیچ کدام به یکدیگر شباهتی نداشته باشند.

مسلما رسیدن به این نتایج، تسلطی بسیار بالا به برنامه نویسی و آشنایی با محیط وردپرس را می طلبد. «باشگاه وردپرس» وبگاهی ایرانیست که در زمینه آموزش وردپرس به علاقه مندان برنامه نویسی فعالیت کرده و دوره هایی از قبیل آموزش طراحی قالب وردپرس و آموزش HTML و CSS را در قالب متن و ویدئو به بازدیدکنندگانش ارائه می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

باشگاه وردپرس یک سایت خوب آموزشی است برای علاقه مندان به وردپرس که در آن می توانید از مقالات و ویدئوهای آموزشی رایگان بهره ببرید، دی وی دی های آشنایی با برنامه نویسی در وردپرس را خریداری کرده و در دوره های آفلاین وبسایت شرکت کنید.

برای مشاهده در ابعاد اصلی کلیک کنید
برای مشاهده در ابعاد اصلی کلیک کنید

با ورود به صفحه اصلی باشگاه وردپرس، بخش های مختلفی را مشاهده می کنید که در ادامه به صورت مجزا به معرفی آنها خواهیم پرداخت:

آموزش وردپرس

برای مشاهده در ابعاد اصلی کلیک کنید.
برای مشاهده در ابعاد اصلی کلیک کنید.

این صفحه از دو بخش «مقالات» و «آموزش طراحی قالب» تشکیل شده که می توانید به رایگان از آنها استفاده کنید. مقالات این بخش به تعداد انگشتان دست هم نمی رسند، اما حاوی مطالب بسیار مفیدی هستند. با مطالعه مقالات فعلی باشگاه وردپرس خواهید توانست تا شیوه نصب وردپرس را روی USB فرا بگیرید، یا اینکه یک سایت رستوران شیک را بر مبنای آن طراحی کنید.

اما برای آموزش طراحی قالب، دو ویدئوی آموزشی رایگان و بسیار کاربردی برایتان در نظر گرفته شده تا طراحی قالب برای وردپرس را گام به گام و از صفر تا صد فرا بگیرید. هر دو ویدئو به رایگان قابل دانلود هستند و توضیحات فرد آموزش دهنده با صدایی شفاف و رسا برایتان پخش خواهد شد.

یکی دیگر از ویدئوهای آموزشی این قسمت «تبدیل قالب HTML به وردپرس در ۲۸ دقیقه» است که اهداف زیر را دنبال می کند:

  • تبدیل صفر تا صد یک قالب HTML به وردپرس
  • تبدیل منو های سایت به وردپرس و فراخوانی از آن
  • تبدیل باکس ها به ابزارک و فراخوانی در قالب
  • تبدیل محصولات به پستهای وردپرس و فراخوانی از دیتابیس

ویدئوهای این قسمت هر چند حاوی آموزش های مفیدی هستند، اما برای درک بسیاری از اصطلاحات بایستی اندکی با برنامه نویسی آشنا باشید.

آموزش طراحی سایت

برای مشاهده در ابعاد اصلی کلیک کنید.
برای مشاهده در ابعاد اصلی کلیک کنید.

با مشاهده ویدئوهای رایگان بخش آموزش طراحی سایت، می توانید با مقدمات اولیه برنامه نویسی با زبان های HTML و CSS آشنا شوید. برای هر زبان، پنج ویدئوی آموزشی تدارک دیده شده که به صورت گام به گام و بسیار واضح و شمرده، مقدمات طراحی یک وبسایت را به شما آموزش می دهند.

کلیه این ویدئوها در وبسایت آپارات بارگذاری شده اند و در صورت ثبت ایمیل در باشگاه وردپرس، می توانید تمامی آنها را با کیفیت اصلی دانلود کنید.

آموزش ووکامرس

برای مشاهده در ابعاد اصلی کلیک کنید.
برای مشاهده در ابعاد اصلی کلیک کنید.

ووکامرس محبوب ترین افزونه ی فروشگاه ساز وردپرس است که با آن می توانید به راحتی و بدون دردسر، یک فروشگاه اینترنتی با امکانات مختلف بسازید. در باشگاه وردپرس می توانید از مقالات آموزش تخصصی ووکامرس بهره مند شوید.

در حال حاضر دو مقاله «نحوه راه اندازی کوپن های ووکامرس» و «فروش بیشتر در ووکامرس» مقالاتی هستند که در این بخش خواهید دید. درست است که دو مقاله تعداد چندان زیادی نیست، اما با مطالعه آنها به نکاتی فوق العاده کاربردی و راهگشا در مدیریت فروشگاه مبتنی بر ووکامرس پی خواهید برد. البته به زودی شاهد مقالات بیشتر در این بخش خواهیم بود.

دوره های آموزشی

برای مشاهده در ابعاد اصلی کلیک کنید.
برای مشاهده در ابعاد اصلی کلیک کنید.

اگر احساس کردید که مقالات و ویدئوهای آموزشی بخش های دیگر برایتان کافی نیست، می توانید با پرداخت هزینه در دوره های آموزشی آفلاین باشگاه وردپرس شرکت کنید.

در حال حاضر امکان شرکت در سه دوره طراحی قالب وردپرس به صورت مقدماتی، طراحی قالب وردپرس به صورت پیشرفته و دوره آموزشی طراحی سایت های واکنش گرا برایتان فراهم گردیده؛ دوره هایی که با پرداخت هزینه ای نه چندان بالا می توانید از آموزش هایشان بهره بگیرید.

با پرداخت هزینه هر دوره، دسترسی به صفحه آن در وبسایت باشگاه وردپرس برایتان آزاد می شود و می توانید هر زمان که بخواهید در جلسات آموزشی آن شرکت کنید. امکان ارتباط مستقیم با استاد و پرسیدن سوال نیز از جمله مزایای شرکت در این دوره هاست.

محصولات

باشگاه وردپرس محصولاتی از قبیل دی وی دی های آموزشی، محصولات دانلودی و دوره های آموزشی را به کاربرانش ارائه می کند که می توانید به صورت اینترنتی آنها را خریداری کرده و جلوی درب منزل دریافت نمایید.

ماهنامه باشگاه وردپرس

Mahname 1

اگر از محصولات باشگاه وردپرس رضایت داشتید، می توانید هر ماه اولین ماهنامه تخصصی وردپرس را از این وبگاه دانلود کنید. شماره اول این ماهنامه را می توانید در فرمت PDF و به رایگان از باشگاه وردپرس دریافت کرده و از مطالب مفید موجود در آن نهایت استفاده را ببرید.

وبسایت باشگاه وردپرس با آموزش های مفید و غالبا رایگانی که در اختیار کاربران قرار داده، جز برترین پایگاه های اینترنتی فارسی زبان برای آموزش وردپرس است. توصیه می کنیم اگر به برنامه نویسی و طراحی وبسایت بر مبنای وردپرس علاقه دارید، حتما سری به این وبسایت اینترنتی ایرانی بزنید. برای آشنایی بیشتر با فعالیت ها و اهداف مجموعه باشگاه وردپرس، بازدید از صفحه اینستاگرام این گروه می تواند گزینه خوبی باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • محمد جواد
    محمد جواد | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    چه خوب میشه اگه بعضی از سایت های خوب در زمینه وردپرس رو رایگان معرفی کنید :) وبسایت هایی مثل همیار وردپرس ناز تم فامو ماندگار وب و ...

  • محمد
    محمد | ۲۰ مهر ۱۳۹۴

    این باشگاه ورد پرس ظاهرا یکی دیگه اس نه همیار ورد پرس

    همیار که واقعا پشتیبانیش ضعیفه یک خرید داشتم به مشکل خوردم بجای رفع یا جبرانش اصلا پاسخگو نبودن!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی