ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری جدید از تلفن هوشمند HTC One A9 که خبر از شباهت عجیب آن به آیفون می دهند

اچ تی سی در حال آماده سازی یک تلفن هوشمند جدید برای رونمایی است و باید بگوییم که ظاهر این دستگاه بسیار آشنا به نظر می آید. جدیدترین عکس های موبایل HTC One A9 که توسط OnLeaks@ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

اچ تی سی در حال آماده سازی یک تلفن هوشمند جدید برای رونمایی است و باید بگوییم که ظاهر این دستگاه بسیار آشنا به نظر می آید. جدیدترین عکس های موبایل HTC One A9 که توسط OnLeaks@ منتشر گردیده این گجت اندرویدی را از تمامی جهات به تصویر می کشد.

این تصاویر نشان می دهند که تلفن هوشمند آتی HTC شکل و شمایلی شبیه به آیفون 6 دارد؛ یک بدنه آلومینیومی خمیده با نوارهای ساخته شده از پلاستیک روی قسمت های قرارگیری آنتن، دوربین اندک برآمده و دو درگاه مستطیلی شکل برای قرار گیری سیم کارت و کارت حافظه میکرو اس دی از جمله بخش هایی هستند که به راحتی می توان در این تصاویر مشاهده نمود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در قسمت انتهای بدنه این محصول هم تعدادی منفذ برای اسپیکرهای دستگاه دیده می شوند که بسیار آشنا به نظر می آیند و آیفون 6 را در ذهن تداعی می کنند.

البته برخی معتقدند که این مقایسه به هیچ وجه درست نیست چراکه اچ تی سی برای نخستین بار از نوارهای پلاستیکی برای گنجاندن آنتن در بدنه آلومینیومی محصولاتش استفاده کرد. این را هم باید اضافه کنیم که براساس عکس ها و اطلاعات فاش شده قبلی، تلفن هوشمند A9 در قالب رنگ های مختلفی (با بدنه فلزی) عرضه می گردد.

عکس های جدید همچنین نشان می دهند که اچ تی سی در ساخت این موبایل اندکی اولویت های خود را تغییر داده و این بار خبری از اسپیکرهای بوم ساوند در قسمت جلوی بدنه دستگاه نیست که این خبر قطعا باعث ناامیدی بسیاری می شود چراکه اسپیکرهای قدرتمند محصولات اچ تی سی برای خود طرفداران زیادی دارند.

این اسپیکرها در عوض با تعدادی منفذ در لبه پایینی دستگاه برای خروج صدا جایگزین شده اند و به جای این کاستی اما، یک اسکنر اثر انگشت در سطح رویی بدنه این موبایل دیده می شود.

خصوصیات و ویژگی های مطرح شده برای A9 همگی در حد شایعه هستند و شرکت سازنده هنوز هم هیچیک را تایید نکرده اما پیش بینی می شود که با یک دستگاه میان رده روبرو باشیم. اما قطعا در تاریخ 28 مهر یعنی روز رونمایی رسمی این محصول از سوی شرکت سازنده اش، به اطلاعات بیشتری در مورد آن دست پیدا می کنیم.

screen-shot-2015-10-10-at-15-34-22 screen-shot-2015-10-10-at-15-33-38 screen-shot-2015-10-10-at-15-33-55

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • iMan LP
    iMan LP | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

    به زودي htc ميره كنار با اين كاراش :-( و نوكيا جاشو ميگيره

  • peyman
    peyman | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

    باسلام وخسته نباشید،عزیزان اگرطرح پشت گوشومیگیدکپی هست اصن قبول ندارم چون ام سون همین طرح بوددرمورددوربینشم همینطور تنهاچیزی که تقلیدحساب میشه اثرانگشت هیت اثرانگشتم چیزی هست به نام امنیت پس اونم نمیشه گفت تقلیداپل واچ تی سی باهم هیچ مشکلی ندارن این دوبرندازاولم باهم خوب بودن وخواهدبودالان این طرفدارهای سامی پلاستیکی دارن یخورده حسودی میکننداچ تی سی داره تنوع میده تومحصولاتش این خیلی عالیه

  • sohrab
    sohrab | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

    in goshi garar bod k parchaM dar bashe o ba goshiya dg reghabat kone ba seystm amel balla , ama fln injoor k moshakhas shod chandaN fargh nadare ba moddla gabli joz ye tareh zahrei k mishe goft reghabet saboki mikoonan ba in goshi , entezar ballaei az htc miraFt ama dare bad jelve mikone to arse mobali ..

  • Mr.EN
    Mr.EN | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

    چیزی که باعث شده خیلی شبیه ایفون بشه شکل و طراحی لنز دوربین و تخت بودن پشتشه، چون اون خطارو m9 هم داشت.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی