ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات و تصاویر یک تلفن هوشمند میان رده جدید هوآوی از طریق سازمان TENAA

به دفعات گفته ایم که هوآوی سالی بسیار خوب را پشت سر می گذارد، محصولات سری P8 به همراه مدل های افتصادی و میان رده ی متعدد دیگری طی ۲۰۱۵ از این برند معرفی گشته ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

به دفعات گفته ایم که هوآوی سالی بسیار خوب را پشت سر می گذارد، محصولات سری P8 به همراه مدل های افتصادی و میان رده ی متعدد دیگری طی ۲۰۱۵ از این برند معرفی گشته اند که تمامی شان مورد استقبال واقع شده اند. در میت اس هم شاهد نوآوری هایی تازه بودیم و در نهایت نیز همکاری با گوگل به حقیقت پیوست تا نکسوس 6P از هوآوی راهی بازار شود.

اما تمامی آنچه ذکر گشت سبب نشده اند تا چینی ها دست از تلاش بکشند و ظاهراً آنها بازهم توسعه ی دستگاه هایی تازه را در دستور کار خود دارند و بر همین اساس موبایلی جدید را جهت دریافت مجوزهای لازم به سازمان TENAA ارائه کرده اند که اکنون اطلاعاتش به بیرون درز یافته.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این اسمارت فون جدید که نامش هنوز مشخص نیست از نمایشگر TFT پنج اینچی با رزولوشن HD بهره می برد، چیپستی هشت هسته ای و ۱.۵ گیگاهرتزی به همراه ۲ گیگابایت حافظه ی رم دارد و شرکت سازنده برایش حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی در نظر گرفته که کاربران می توانند از طریق درگاه میکرو SD یکصد و بیست و هشت گیگابایت به آن بیافزایند.

از دیگر مشخصه های تلفن هوشمند مذکور نیز می بایست به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (به همراه فلش LED و قابلیت ضبط ویدئوهای HD)، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، وزن ۱۳۵ گرمی، ابعادی برابر با ۱۴۳.۵ در ۷۱ در ۷.۶ میلیمتر و اندروید ۵.۱ اشاره کرد. گفتنی است هوآوی قصد دارد این اسمارت فون را در سه رنگ خاکستری، نقره ای و طلایی راهی بازار کند.

با توجه به تصاویری که توسط TENAA منتشر شده اند می توان دریافت که پشت بدنه ی دیوایس را قابی فلزی پوشانده و در قسمت های بالایی و پایینی نیز از پلاستیک استفاده شده تا آنتن دهی دچار مشکل خاصی نگردد.

سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی، دکمه های کم و زیاد کردن صدا و پاور در لبه سمت راست و درگاه سیم کارت و میکرو SD نیز در لبه سمت چپ جای گرفته اند. همانطوری که گفتیم هنوز نام این اسمارت فون مشخص نیست و مطابق شواهد موجود می توان حدس زد که با محصولی میان رده مواجهیم که کوشش شده به کمک حسگر اثر انگشت و استفاده از فلز در بدنه اش تا حدی آن را جذاب تر از حد معمول نمایند.

موبایل هایی که راهی سازمان TENAA می شوند معمولاً اندکی بعد به صورت رسمی رونمایی می گردند و لذا دور از ذهن نخواهد بود که هوآوی نیز به زودی از این اسمارت فون پرده برداشته و ابهامات باقی مانده در موردش را برطرف کند، ولی تا آن زمان چاره ای نیست جز اینکه قدری دیگر نیز منتظر بمانیم.

15024188-b

15024188-z

15024188-c

15024188-c1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مهربان
    مهربان | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

    اين سازمان tenaa هم جديداً خوشش اومده هااا از تو خبر ها بودن!! بهش مزه داده :-) بد بخ شديم! ول كن نيس ديگه.. :-)

  • امیر
    امیر | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

    اگه قیمتش زیر یک ملیون باشه گزینه خوبی هستش

    • Shm
      Shm | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

      اخوی شما در جریان قیمت گوشی های بازار هستی که میگی زیر یه میلیون باشه خوبه ؟!
      اونم هواوی ؟!
      این گوشی خیلی بیرزه در حد 500 تا 600 تومن می ارزه نسبت به همرده هاش تو بازار مثل K3 Note و Xiaomi Redmi Note 2 ...
      تازه مواردی که گفتم مشخصات بهتری نسبت به این گوشی دارن ...
      بعنوان نمونه صفحه فول اچ دی ...

مطالب پیشنهادی