ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی امکان توسعه رام های سفارشی مبتنی بر اندروید ۶ را برای ابزارهای سری اکسپریا فراهم کرد

سونی با انتشار فایل های باینری و تنظیمات مربوط به نسخه AOSP آخرین نسل سیستم عامل اندروید، امکان ساخت رام های سفارشی مبتنی بر نسخه مارشملو را برای بسیاری از ابزارهای سری اکسپریا از جمله Xperia Z3، Z3 Compact، Z2 و ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

سونی با انتشار فایل های باینری و تنظیمات مربوط به نسخه AOSP آخرین نسل سیستم عامل اندروید، امکان ساخت رام های سفارشی مبتنی بر نسخه مارشملو را برای بسیاری از ابزارهای سری اکسپریا از جمله Xperia Z3، Z3 Compact، Z2 و تبلت Z4 فراهم کرده است.

Xperia Z5 و Xperia Z5 Compact نیز از دیگر ابزارهایی هستند که با اضافه شدن یه لیست محصولات برنامه Open Device شرکت ژاپنی، امکان اجرای نسخه متن باز اندروید مارشملو را پیدا کرده اند.

اما اگر در زمره توسعه دهندگان نیستید و تنها می خواهید بدانید اندروید مارشملو چه زمانی به کاربران عرضه می شود نیز، باید بدانید که سونی در حال آماده سازی بروزرسانی برای عرضه به برخی از محصولات خود است.

اما متاسفانه همه دستگاه های سری اکسپریا آخرین نسل سیستم عامل موبایل گوگل را دریافت نخواهند کرد و این همان نقطه ضعفی است که برنامه Open Device می تواند آن را پوشش دهد.

بنابر این حتی اگر یک محصول سری اکسپریا مجهز به چیپست اسنپدراگون دارید که در سالهای ۲۰۱۴ یا ۲۰۱۵ ساخته شده، می توانید منتظر بمانید تا توسعه دهندگان رام های custom یا سفارشی شده مبتنی بر اندروید مارشملو را برای این ابزارها عرضه نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • سروش
    سروش | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

    من m2دارم چند روز پیش 5.1.1شد عالی شده امیدوارم بشه به اندروید6اپدیت کنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی