ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ معرفی کرد: اپلیکیشن Game Tuner برای بهینه سازی رزولوشن و نرخ فریم بازی ها

پی سی گیمرها برای داشتن اجرایی نرم و روان از بازی ها روی رایانه، معمولا از بخش تنظیمات گرافیکی رزولوشن را  پایین می آورند. اما در تلفن های هوشمند چنین گزینه ای موجود نیست، چرا که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

پی سی گیمرها برای داشتن اجرایی نرم و روان از بازی ها روی رایانه، معمولا از بخش تنظیمات گرافیکی رزولوشن را  پایین می آورند. اما در تلفن های هوشمند چنین گزینه ای موجود نیست، چرا که هر اپلیکیشن با رزولوشن از پیش تعیین شده ای اجرا می شود. سامسونگ به تازگی اپلیکیشن منحصر به فردی عرضه کرده تا چنین محدودیتی را از سر راه موبایل گیمرها بردارد.

این اپلیکیشن که سامسونگ نامش را Game Tuner نهاده، ابزار فوق العاده ای است که می تواند با کاستن از کیفیت گرافیکی بازی ها، عملکرد و اجرایشان را ارتقا داده و ضمنا مصرف باتری را به طرز قابل توجهی کاهش دهد. با استفاده از این اپ می توانید برای اجرای بازی ها پروفایل های High، Medium، Low و Extremely Low را برگزینید و ضمنا برای هر بازی، به طور جداگانه به کاهش رزولوشن و نرخ فریم اقدام کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Game Tuner در حال حاضر به رایگان از گوگل پلی قابل دریافت است. متأسفانه، در حال حاضر این ابزار تنظیم گرافیکی تنها با اسمارت فون های گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس سازگاری دارد. البته در توضیحات گوگل پلی می خوانیم که به زودی پشتیبانی از گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج نیز به اپلیکیشن افزوده خواهد شد.

Game Tuner 1

از نظر تئوری، قابلیت کاهش نرخ فریم از 60fps به 30fps در صورتی که بازی نیازی به اجرای خیلی روان یا کاهش رزولوشن بافت ها نداشته باشد، می تواند از فشار روی باتری و پردازنده گرافیکی به میزان قابل توجهی بکاهد. دسترسی به این تنظیمات چیزی است که شاید بسیاری از کاربران اندروید مدت ها منتظرش بودند.

مسلم است که اپلیکیشن Game Tuner سامسونگ می تواند به یکی از ابزارهای ضروری گجت های سری گلکسی تبدیل شود، خصوصا در انواع میان رده و ضعیف که توان اجرای بازی های سه بعدی و گرافیک بالا را ندارند. البته کاهش کیفیت گرافیکی شاید تأثیر چندان محسوسی بر عمر باتری نداشته باشد، اما به اجرای روان تر بازی ها کمک خواهد کرد.

Game Tuner را می توانید به رایگان از گوگل پلی دریافت و روی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس اجرا نمایید.

Game Tuner

Game Tuner

سازنده: .Samsung Electronics Co., Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • رامین
    رامین | ۲۲ مهر ۱۳۹۴

    سلام
    روی اس 5 که نصب نشد

    • حسین
      حسین | ۲۳ مهر ۱۳۹۴

      اس 5 پشتیبانی نمیکنه یکی از بدی های سامسونگ همینه مارشملو اگه واسه اس 5 نیاد واقعا شرم بر سامسونگ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی