ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنابر ادعای شرکت والو، اکثر گیمرها حاضر به ارتقای پی سی خود برای استفاده از واقعیت مجازی نیستند

کمپانی والو، اخیرا به بررسی هایی درباره ی کاربران و شرایط استفاده ی آنان از واقعیت مجاری پرداخته تا توسعه دهندگان این تکنولوژی، با مخاطبان خود آشنا شوند. بررسی والو، از طریق فروم واقعیت مجازی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

کمپانی والو، اخیرا به بررسی هایی درباره ی کاربران و شرایط استفاده ی آنان از واقعیت مجاری پرداخته تا توسعه دهندگان این تکنولوژی، با مخاطبان خود آشنا شوند. بررسی والو، از طریق فروم واقعیت مجازی پلتفرم استیم انجام شده و بیش از 2000 نفر در آن مشارکت داشته اند.

در بررسی انجام شده، 42 درصد از کاربران گفتند که حاضر به ارتقای پی سی فعلی خود برای استفاده از واقعیت مجازی نیستند، از سوی دیگر، 20 درصد از کاربران نیز مدعی شدند که برای بهره گیری از تکنولوژی مورد نظر، پی سی خود را ارتقا خواهند داد.

اما جالب ترین بُعد این بررسی، به محل قرار گیری پی سی مخاطبان مربوط می شود. هدست وایو کمپانی والو، با استفاده از تکنولوژی Lighthouse عمل می کند و با ساخت محیطی مجازی، حرکات کاربر را درون آن محیط دنبال می کند. بنابراین، مسائلی چون مساحت زمین و ارتفاع سقف، بسیار مهم برشمرده می شوند و والو، این ها را نیز در نظرسنجی خود گنجانده است.

بیش از 42 درصد از مخاطبان گفتند که پی سی هایشان را در اتاق خواب خود نگه می دارند و بیش از 69 درصد آن ها نیز گفتند که هیچ علاقه ای به جا به جا کردن پی سی های خود ندارند. تمام این اطلاعات، با هدف کمک به توسعه دهندگان و ساخت بازی هایی که با این محدودیت ها هماهنگ باشند، دریافت شده تا خریداران ابتدایی هدست های واقعیت مجازی، با مشکل مواجه نباشند.

اعداد و ارقام به دست آمده در بررسی والو، شاید کمی با نظرسنجی های دیگر متفاوت باشد، اما همان طور که هنگام عرضه ی کنسول اکس باکس وان دیدیم، نظر کاربران و خریداران نخست چنین دستگاه هایی، از اهمیت بسیار برخوردار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Reza_Namakin
    Reza_Namakin | ۲۴ مهر ۱۳۹۴

    پلی استیشن vr درمقابل این جکه...لطفا قبلش بروبخون ببین این چه قابلیت هایی داره و کسایی که این رو استفاده کردن بعد نظر بده

  • ZIGZAG
    ZIGZAG | ۲۳ مهر ۱۳۹۴

    بزنین کنار که پلی استیشن vr داره میاد

مطالب پیشنهادی