ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سواچ ساعتی معمولی با قابلیت پرداخت های موبایلی می سازد؛ با Bellamy آشنا شوید

کمپانی شناخته شده ی سواچ اعلام کرده در حال توسعه ی ساعتی بهره مند از راهکارهای پرداخت موبایلی است و بنا دارد تا آن را از طریق همکاری با بانک های چینی میان کاربران سرزمین ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۳ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

کمپانی شناخته شده ی سواچ اعلام کرده در حال توسعه ی ساعتی بهره مند از راهکارهای پرداخت موبایلی است و بنا دارد تا آن را از طریق همکاری با بانک های چینی میان کاربران سرزمین اژدهای سرخ عرضه نماید.

در همین راستا بلومبرگ نیز گزارش نموده که ساعت مورد بحث به کمک چیپ NFC که در زیر صفحه ی عقربه ای آن جای گرفته افراد را قادر خواهد ساخت تا به راحتی در فروشگاه های مختلف هزینه های خریدهایشان را بپردازند.

گفتنی است که ساعت مذکور «سواچ Bellamy» نام گرفته و بناست تا از ژانویه ۲۰۱۶ با قیمتی معادل ۹۱ دلار آمریکا در چین ارائه شود و البته اندکی بعد ساکنین ایالات متحده و سپس اروپا نیز قادر به خریدش خواهند بود.

نکته ای که در این بین وجود دارد این است که در زمان حاضر در کشورهای پیشرفته افراد قادر هستند یک استیکر یا همان برچسب NFC از بانک مورد نظر خود دریافت کرده و با چسباندن آن به ساعت شان از امکان پرداخت بدین طریق برخوردار شوند و همین مسئله موفق بودن فروش محصول آتی کمپانی سوئیسی مورد اشاره را تا حدی با ابهام روبرو می کند.

در زمان معرفی ساعت یاد شده نیک هایک، مدیر عامل وقت سواچ، یادآور شد این اولین باریست که شرکت متبوعش سنت شکنی می کند و به جای اینکه ابتدا دستاورد تازه اش را در میهن شان عرضه نماید آن را در اختیار کاربران کشوری دیگر می گذارد.

وی در ادامه افزوده که متاسفانه روند بانک های سوئیسی برای بهره گیری از راهکارهای پرداخت موبایلی بسیار کند است و برای همین تصمیم گرفته اند عرضه اولیه Bellamy را در کشوری مانند چین که بازاری پیشرفته و پرجمعیت دارد آغاز کنند و حالا باید منتظر ماند و دید استقبال از این ساعت تا چه حد خواهد بود و آیا تلفیق تکنولوژی با دستگاهی غیر هوشمند و دارای ظاهر سنتی می تواند به موفقیت ختم شود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • آروین
    آروین | ۲۳ مهر ۱۳۹۴

    باشه آقا ساعت اپل گل بقیه منگل

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی