ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی One Video؛ پخش کننده ویدئو در ویندوزفون با پشتیبانی از زیرنویس فارسی

اگر عدم پشتیبانی مدیا پلیرهای ویندوزفون از زیرنویس فارسی امانتان را بریده، خوشحال باشید چرا که اپلیکیشن امروز هیچ مشکلی در نمایش آنها ندارد. One Video به عنوان یک پخش کننده ویدئوی استاندارد و قدرتمند در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اگر عدم پشتیبانی مدیا پلیرهای ویندوزفون از زیرنویس فارسی امانتان را بریده، خوشحال باشید چرا که اپلیکیشن امروز هیچ مشکلی در نمایش آنها ندارد.

One Video به عنوان یک پخش کننده ویدئوی استاندارد و قدرتمند در ویندوزفون، توانایی پخش طیف گسترده ای از فایل های ویدئویی و صوتی را داراست و آمده تا جای خالی اپلیکیشنی همچون MX Player را در پلتفرم مایکروسافت پر کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

One Video از رابط کاربری جذاب و رنگارنگی بهره می برد و تقریبا از لحاظ امکانات، تنه به تنه رقیب اندرویدی اش MX Player می زند. با این ویدئو پلیر انحصاری می توانید با آسودگی خیال فیلم هایی با فرمت mkv، avi، 3GP و ... را به همراه زیرنویس های فارسی و انگلیسی تماشا کنید.

One Video 22

One Video از زیرنویس هایی با فرمت  srt و idx پشتیبانی به عمل می آورد که می توانید فونت، اندازه، رنگ و محل قرارگیری آنها در تصویر را به دلخواه خود شخصی سازی کنید. ضمنا پخش مستقیم ویدئو از حافظه SD، فضای ابری وان درایو و سرورهای FTP هم از قابلیت های آنند که در کمتر اپلیکیشن مشابهی در ویندوزفون خواهید یافت.

از دیگر امکانات One Video می توان به قفل گذاری برای ورود به اپلیکیشن و همچنین پشتیبانی از ژست های حرکتی برای دسترسی آسان به برخی امکانات (از جمله جلو و عقب بردن فیلم یا کم و زیاد کردن صدا) اشاره نمود.

این ویدئو پلیر بسیار کاربردی را می توانید به رایگان از مایکروسافت استور دانلود کنید.

One Video

One Video

سازنده: EDSS GLOBAL COMPANY LIMITED قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 13.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • دانیال
    دانیال | ۲۴ مهر ۱۳۹۴

    تازه در صورت یکپارچه کردن زیرنویس sub با فایل mkv رو کامپیوتر به وسیله mkvtoolnix به راحتی میتونه اون ویدیو رو با زیرنویس رو گوشی ویندوزفونیتون نگاه کنید!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی