ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استریم بازی های اندروید در آپدیت جدید یوتوب گیمینگ امکان پذیر شد

سرویس استریم ویدئوهای گیمینگ یوتوب، در ماه آگوست سال جاری میلادی عرضه شد و حالا با تغییرات زیادی مواجه شده است. همان طور که ماه پیش نیز اعلام شد، اپلیکیشن یوتوب گیمینگ، حالا از استریم ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

سرویس استریم ویدئوهای گیمینگ یوتوب، در ماه آگوست سال جاری میلادی عرضه شد و حالا با تغییرات زیادی مواجه شده است. همان طور که ماه پیش نیز اعلام شد، اپلیکیشن یوتوب گیمینگ، حالا از استریم ویدئو و گیم پلی در موبایل های اندروید پشتبانی خواهد کرد و به گیمرها اجازه می دهد که با قرار گرفتن مقابل دوربین جلوی موبایل، در صفحه ظاهر شده و صحبت کنند.

ویژگی دیگری نیز به اپلیکیشن اضافه شده که به طرفداران استریمرها اجازه می دهد تا به میزان دلخواه به شخص در حال استریم پول اهدا کنند و یا با خرید یک اشتراک ماهانه، از امتیازهای بیش تر نسبت به سایر بینندگان برخوردار شوند؛ امتیازهایی نظیر امکان ورود به اتاق های چت مختص به مشترکین.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

استریم بازی های موبایل شاید به اندازه ی بازی کردن روی پی سی یا کنسول برای مخاطبان جذاب نباشد، اما ایده ی این کار مدت ها بود که وجود داشت. رقیب سرسخت یوتوب، یعنی Twitch، اولین سرویس استریم موبایل را در اوایل سال 2014 راه اندازی کرد. Twitch با این گزینه، گیمرهای موبایل را ترغیب کرد تا با استفاده از یک اپلیکیشن درون برنامه ی متعلق به سونی، به استریم بازی هایشان بپردازند.

به گفته ی مانوئل برونستین، رییس بخش مدیریت محصولات یوتوب، یکی از نقاط قوت این ویژگی، آن است که لازم نیست هیچ کاری از طرف توسعه دهندگان انجام شود و از سوی دیگر، ویژگی مذکور روی تمام موبایل های اندروید قابل دسترسی است و کاربر، با فشار یک دکمه می تواند روند کار خود را آغاز کند.

درست همانند سوریس مشابه Twitch، بینندگان استریم می توانند با پرداخت 3.99 دلار به صورت ماهانه، در عضویت کانال محبوب خود در بیایند و در عوض، از امکاناتی نظیر یک مدال خاص در چت و نیز دسترسی به چت های زنده ی اختصاصی شوند. در حال حاضر، تنها برخی از کانال های خاص به صورت بتا می توانند برای اشتراک ماهانه پول دریافت کنند؛ اما یوتوب به سرعت در حال افزایش کانال های اپلیکیشن خود است.

اگر بخواهیم از سوی مصرف کنندگان به این اپلیکیشن نگاه کنیم، یوتوب گیمینگ حالا با تغییرات اندکی نیز همراه شده است. برای مثال اپلیکیشن می تواند جستجوهای انجام شده از سوی کاربران iOS را به خاطر بسپارد. هم چنین، با بوکمارک کردن بازی های دلخواه می توانید متوجه شوید که کدام یک از کانال هایتان در حال انجام آن بازی خاص است.

اما در نهایت باید خاطر نشان کرد که آپدیت جدید، به طور کل استریمرها را هدف خود قرار داده و گزینه های بیش تری برای آنان فراهم آورده است.

YouTube Gaming

YouTube Gaming

سازنده: گوگل قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 37 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • legend
    legend | ۲۵ مهر ۱۳۹۴

    منظورتون رو دقیقا نفهمیدم ولی این قابلیت فقط برایه موبایل نیست و مهم ترینش برایه پی سی هست و بازی هایی مثل (dota 2 , cs:go ,LOL ,heartstone) که توی انلاین گیمینگ فن و تورنومنت ها زیاد و بزرگی دارن.
    یوتیوب رو نمی دونم ولی twitch تقریبا ۹ دلار میگیره تا اجازه استریم بده و با اینترنت ما کاملا اشتباه استریم دادن مگه اینکه بازی کن بزرگی باشی و مطمعن باشی که سابسکرین های زیادی پیدا میکنی.
    یوتیوب گیمینگ هم فکر نکنم توی ایران طرفدار زیادی پیدا کنه چون کیفیتش رو نمیشه دستی انتخاب کرد و بصورت خودکار اچ دیه که باز هم با اینترنت ما نمیشه و هزینه زیادی می خواد اما twitch میتونی کیفیت رو انتخاب کنی و راحت ببینی.

  • JEFRiUM
    JEFRiUM | ۲۴ مهر ۱۳۹۴

    با این نت ذغالی ایران و پینگ محشر و سرعت آپلود فوق العاده عجب استریمینگی میشه کرد !!!!
    زنگ زدم 2020 مخابرات میگم ببخشید سرویس من تایم آوت داره لطفا برطرف کنید.
    اپراتور میگه نت شما وصله؟صفحه گوگل رو میاره؟
    گفتم بله نت وصله ولی من منظورم چیز دیگه ایی هست!
    گفت:تا اینجاش به ما مربوطه که نت شما وصله بقیه مشکل از خودتونه !!!!

  • hublot
    hublot | ۲۴ مهر ۱۳۹۴

    این قابلیتو اپل از مدت ها پیش اولین بار در iOS 5 آورد و تازه الان گوگل اومده این قابلیتو آورده ! اسمشم در iOS 5 , game streaming بود

    • BuBo
      BuBo | ۲۴ مهر ۱۳۹۴

      شما مگه قرار نبود بری؟

مطالب پیشنهادی