ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نینتندو و گوگل، 30 میلیون دلار روی نسخه ی موبایل بازی Pokemon سرمایه گذاری می کنند

برای نزدیک به 20 سال، سری بازی Pokemon جزو محبوب ترین سری بازی های کنسول های دستی نینتندو، از گیم بوی گرفته تا 3DS بوده است. اما حالا اوضاع تغییر کرده و دائما می بینیم ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ مهر ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

برای نزدیک به 20 سال، سری بازی Pokemon جزو محبوب ترین سری بازی های کنسول های دستی نینتندو، از گیم بوی گرفته تا 3DS بوده است. اما حالا اوضاع تغییر کرده و دائما می بینیم که بسیاری از فرنچایزهای محبوب، راه خود را به سمت گیمینگ روی موبایل باز می کنند.

چندی پیش استودیوی Niantic Labs، استودیویی که تا پیش از ورود آلفابت، در مجموعه ی گوگل مشغول به کار بود، اعلام کرد که مشغول به ساخت بازی Pokemon Go هستند. Pokemon Go همانند بازی قبلی همین استودیو، براساس گشت و گذار در دنیای واقعی ساخته شده است و بازیکن وظیفه دارد با جستجو در دنیای واقعی، پاکت مانستر های بازی را بیابد.

روز گذشته، سه کمپانی گوگل، نینتندو و پوکمن کمپانی (صاحب و سازنده ی اصلی سری بازی) اعلام کردند که حاضرند رقمی در حدود 20 میلیون دلار به این استارتاپ مستقل کمک کنند تا پروژه ی خود را جلو ببرد. آن ها هم چنین اعلام کرده اند که اگر پروژه به اهداف مورد نظر برسد، 10 میلیون دلار دیگر نیز به آن کمک مالی خواهند کرد.

اگرچه هنوز هیچ چیز درباره ی پروژه ی مذکور مشخص نیست اما همکاری 3 غول بزرگ با این استارتاپ، می تواند نوید خبرهای بسیار خوبی باشد. از یک سو، همکاری استودیو با نینتندو و کمپانی Pokemon، خیال ما را از کیفیت بازی راحت خواهد کرد و مطمئنا منتظر یک عنوان ضعیف نخواهیم بود.

از سوی دیگر، کمک مالی گوگل نیز نشان دهنده آن است که احتمالا Niantic Labs به بسیاری از تجهیزات گوگل نظیر نقشه های آن دسترسی خواهد داشت و در بازی خود به کار خواهد برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • M.R.P
    M.R.P | ۲۴ مهر ۱۳۹۴

    خب نینتندو داره به گفته هاش عمل میکنه، و من تا حدود زیادی به کونامی هم حق میدم به خاطر تصمیماتش و مطمئنم موبایل ها بازار بکر و خیلی خوبی واسه ساختن گیم های هاردکور هستن(هرچند باید روی کنترل بیشتر دقت کنند)

مطالب پیشنهادی