ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

براساس گزارشات تلفن هوشمند گلکسی اس 7 همراه با پورت USB Type-C عرضه می شود

نخستین سری تلفن های هوشمند بهره مند از پورت یو اس بی Type-C از راه رسیدند و مرتبا هم بر تعداد آنها افزوده می شود. اما این چه معنایی می تواند برای کاربران اندروید داشته ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

نخستین سری تلفن های هوشمند بهره مند از پورت یو اس بی Type-C از راه رسیدند و مرتبا هم بر تعداد آنها افزوده می شود. اما این چه معنایی می تواند برای کاربران اندروید داشته باشد؟ به لطف این تغییر، کاربران دستگاه های بهره مند از سیستم عامل متن باز گوگل قادر خواهند بود پورت دستگاه را از هر دو طرف به آن متصل نموده و داده ها را با سرعت بالاتری انتقال دهند.

در حال حاضر شمار دستگاه های بهره مند از این پورت بسیار محدود است و صرفا به وان پلاس 2، شیائومی Mi 4i و Mi 4C و نکسوس های جدید گوگل و احتمالا برخی موبایل های کمتر شناخته شده چینی محدود می شود. اما روشن است که سال آینده سال دستگاه های بهره مند از این استاندارد است و قطعا به تعداد آنها اضافه می شود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

براساس گزارش جدید سایت SamMobile (سایتی که خبرهای آن در مورد سامسونگ معمولا درست از آب در می آیند) منابع مطلع اظهار داشته اند که گلکسی اس 7 مجهز به پورت USB جدید خواهد بود.

اما مشخص نیست که آیا این شرکت تکنولوژی شارژ سریع را در ازای استفاده از پورت دو سر جدید کنار می گذارد یا نه چراکه تا به امروز هیچ موبایل بهره مند از تکنولوژی Quickcharge کوالکام همراه با این نوع پورت به بازار عرضه نشده است.

به غیر از این مساله روشن است که کاربران و هواداران محصولات سامسونگ از مزایای پورت جدید استقبال خواهند کرد و چه بسا حاضرند که در ازای این فناوری از تکنولوژی شارژ سریع چشم پوشی کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • سجاد
    سجاد | ۳ دی ۱۳۹۴

    چه طراحی با کلاسی

  • ali
    ali | ۲۵ مهر ۱۳۹۴

    گوشی های جدید ماکروسافت رو یادت رفت دیجآتو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی