ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جمع‌بندی

مروری بر دنیای بازی های ویدیویی در هفته ای که گذشت [18 الی 25 مهر]

دنیای بازی های ویدیویی گستردگی خاص خود را دارد و کمتر پیش آمده که در دیجیاتو بتوانیم از گوشه به گوشه ی این دنیای خوش رنگ و جذاب برای تان بگوییم. تمرکز بیشتری روی اخبار ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ مهر ۱۳۹۴ | ۲۱:۰۰

دنیای بازی های ویدیویی گستردگی خاص خود را دارد و کمتر پیش آمده که در دیجیاتو بتوانیم از گوشه به گوشه ی این دنیای خوش رنگ و جذاب برای تان بگوییم. تمرکز بیشتری روی اخبار مهم، کنفرانس ها و اتفاقات جریان ساز داشتیم اما این بار به گونه ای متفاوت، دنیای بازی را در می نوردیم.

از گوشه کنار این صنعت جذاب اخبار متنوعی هر روز می شنویم که شاید کمتر فرصتی پیش آید در مورد آن ها صحبت کنیم. شرکت های بزرگ و کوچک، افرادی را تحت اختیار می گیرند، بازی هایی تایید می شوند و جنجال های خبری رخ می دهد. شایعات هر روز در گوش ها زمزمه می شود و برخی به حقیقت می پیوندد در حالی که بسیاری دیگر کذب محض هستند.

پست مورد نظر، به آمار فروش و گزارش های مالی شرکت ها خواهد پرداخت و نیم نگاهی بر شیوه مدیریت کمپانی ها در صنعت پر زرق و برق بازی های ویدیویی دارد. اگر می خواهید بیشتر با گوشه و کنار دنیای رنگارنگ ما گیمرها آشنا شوید، بسته جمع بندی هفته را تقدیم تان می کنیم.

نینتندو، مایکروسافت و سونی با کنسول های شان تنها سوژه های خبری ما نیستند. به دنیای بازی سازان مستقل سفر می کنیم و از استودیوهای کوچک شان هم اخباری به اطلاع تان می رسانیم. بازی های موبایل هم در انحصار هفت سنگ و پست های روزانه نیستند. اگر به دنبال تریلر بازی محبوب تان هستید، شاید در این پست آن ها را پیدا کنید و اگر می خواهید بدانید چه بازی هایی در هفته پیش رو منتشر می شوند، ما به شما خواهیم گفت.

در جمع بندی اخبار دنیای بازی، هر هفته مروری بر اخبار مهم صنعت ویدیوگیم در شرق و غرب داریم. البته، همچون گذشته اخبار مهم را سریعا به اطلاع تان خواهیم رساند اما به هر حال یک جمع بندی کلی از هفته ای که گذشت می تواند جامع و کامل باشد.

در ادامه با دیجیاتو و جمع بندی هفته همراه باشید.

بخش اول - مقالات هفته

نگاهی به Oculus Rift و بررسی آینده هدست های واقعیت مجازی

IMG_3839

دنیای فناوری، خصوصا بخش سرگرمی های دیجیتال، هر چند سال یک بار پوست می اندازد و چهره عوض می کند. گاه سخت افزارهای قدیمی به روز می شوند و گاه فناوری کاملا نوینی پا به عرضه ظهور می گذارد.

تاریخچه دنیای تکنولوژی را که مروری سریع کنیم، متوجه می شویم از یک سده ی گذشته تاکنون، هر چند سال یک بار، چه محصولاتی وارد جریان زندگی مردم شده اند. مسلما مردم در دهه های گذشته عمده ابزارهایی که امروز از آن ها استفاده می کنیم را در خواب خود هم نمی دیدند.

شرکت های بزرگ دنیای فناوری نیز حالا سعی دارند با ارائه محصولی جدید، تب و تابی نو به جان خریداران بیاندازند و واقعیت مجازی یکی از اولین انتخاب های ممکن است. آنچه اکنون در حال رخ دادن است، عرضه فناوری در زمان مناسب بوده و نوابغ این حوزه به خوبی نسبت به جریان رو به رشدی که مشاهده می شود واقف اند.

بیهوده نیست که مارک زاکربرگ میلیون ها دلار از سرمایه شرکت محبوب اش را صرف خرید یکی از ستارگان دنیای واقعیت مجازی می کند و از سر اجبار نیست که سونی به فکر ساخت PlayStation VR می افتد.

این ها زمینه های جدید برای کسب درآمد هستند و مردم قرار است به زودی عاشق اش شوند و در حالی که هدست روی سر گذاشته اند، ده ها دلار برای محتوایش هزینه کنند. در این مطلب قصد داریم تا با نیم نگاهی به کیت توسعه شماره 2 هدست واقعیت مجازی آکیلس ریفت، اندکی از تجربه راه اندازی و کار با آن برای تان بگوییم و اندکی نسبت به آینده امیدوارتان کنیم.

برای مطالعه مقاله کامل کلیک کنید

بررسی بازی Transformers: Devastation؛ نوستالژی شکست خورده

devastation-trans

تراسنفورمرز، به حق یکی از برترین فرنچایزهای حال حاضر جهان است و تا به امروز، ده ها و بلکه صدها اثر مختلف درباره ی آن پدید آمده است. از انواع کتاب ها و کمیک ها بگیرید تا فیلم ها و بازی های ویدئویی. ترانسفورمرز همواره ثابت کرده که می تواند طرفداران خاص اش را به خود جذب کند و همواره آنان را راضی نگه دارد.

حتی با افول سری فیلم ترانسفورمرز به کارگردانی مایکل بی، باز هم این سری فیلم طرفداران دو آتشه ی خود را از دست نداد و اگرچه در گیشه با کمبود فروش مواجه شد اما هیچگاه با مشکلی جدی مواجه نشد و هنوز هم مطمئنا با ساخت نسخه ی دیگری از آن، طرفداران در مقابل سینماها صف خواهند کشید.

خوش بختانه بازی های ترانسفورمرز هم تا به امروز با مشکلی جدی مواجه نبوده اند و همواره توانسته اند قشر خاصی از طرفداران خود را راضی نگاه دارند. البته باید اشاره کرد که تقریبا تمام بازی های ساخته شده براساس فرنچایز ترانسوفرمرز، در بهترین حالت جز بازی های متوسط دسته بندی می شوند اما تجربه ی هر یک می تواند جالب باشد.

اما به تازگی نسخه ی جدید بازی ترانسفورمرز تحت عنوان Devastation منتشر شده و مسئولیت ساخت آن را، استودیوی پلاتینیوم گیمز بر عهده داشته؛ استودیوی که شهرت بسیار در ساخت عناوین اکشن و هک اند اسلش داشته و با عناوینی چون بایونتا، واندرفول 101 و صد البته متال گیر ونجینس کارنامه ای درخشان از خود به جای گذاشته است.

پلاتینیوم گیمز پیش از هر چیز روندی متفاوت را در ساخت نسخه ی جدید بازی ترانسفورمرز در پیش گرفته و دیگر صرفا به دنبال فروش بازی خود براساس یک فیلم موفق نبوده. البته باید خاطر نشان کرد که هم چنان و متاسفانه، می توان سایه ی سنگین کمپانی اکتیویژن را بر سر فرنچایز ترانسفورمز احساس کرد.

برای مطالعه مقاله کامل کلیک کنید

6 قابلیت ویندوز 10 که گیمرها را عاشق خود می کند

windows-10-gaming-644x373

مایکروسافت در گذشته تلاش بسیاری کرد تا پی سی را در محتویات گیمینگ خود دخیل کند، اما هیچ وقت چندان در تحقق این مهم موفق نشد. سرویس Games for Windows از اساس ویران بود و اکس باکس، همیشه در جذب مخاطبان موفق تر عمل کرد. اما حالا این دو، در ویندوز 10 با یک دیگر ادغام شده اند و پلتفرمی فوق العاده برای گیمرها فراهم آورده اند.

چه بازی های اکس باکس وان تان را با استفاده از اپلیکیشن اکس باکس رو پی سی استریم کنید و چه با بهره گیری از DirectX 12 عملکرد بازی هایتان را افزایش دهید، ویندوز 10 می تواند تجربه ی گیمینگ بسیار بهتری در اختیارتان بگذارد.

برای مطالعه مقاله کامل کلیک کنید

7 راهکار برای پیشروی در بازی The Witcher 3: Hearts of Stone

the-witcher-3-hearts-of-stone-expansion-release-date_1

نسخه ی سوم بازی ویچر، در ماه مه (خرداد) سال جاری منتشر شد. اما حالا اکتبر است. فاصله ای بسیار میان عرضه ی نسخه ی اصلی و محتویات الحاقی آن وجود داشته و به احتمال زیاد، چگونگی گیم پلی آن را از یاد برده اید. حتی اگر از یاد نبرده باشید، به هر حال نسخه ی Hearts of Stone چالش ها و شگردهای خاص خود را دارد که شاید برای اولین بار پی بردن به آن ها دشوار باشد و یا از چگونگی عملکردشان آگاه نباشید.

در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا با ترفندها و راهکارهای ساده، در زودترین زمان ممکن به شغل شریف شکار هیولا بازگردید!

برای مطالعه مقاله کامل کلیک کنید

چگونه در FIFA Ultimate Team ستاره باشیم؟

image1

چندی پیش FIFA 16، آخرین نسخه از محبوب ترین سری ورزشی عرضه شد (بررسی دیجیاتو را بخوانید) تا عشاق فوتبال را برای ساعت ها سرگرم کند. با عرضه FIFA 16، یکی از محبوب ترین مدهای این سری یعنی FIFA Ultimate Team نیز بازگشته تا بار دیگر گیمر­های سرتاسر جهان با ساخت تیم ­های خود، برای رسیدن به بالاترین سطح فیفا تلاش کنند.

اما موفقیت در FIFA Ultimate Team یا به اختصار FUT، تنها به مهارت شما در فوتبال بازی کردن بستگی ندارد، بلکه نیازمند نقشه و استراتژی های مختلف حتی در بیرون از زمین چمن مجازی فیفا است.

برای مطالعه مقاله کامل کلیک کنید

فلش بک؛ نیم نگاهی به بازی The Elder Scrolls IV Oblivion

Oblivian

بازی آبلیویان، توسط بتسدا ساخته شد و انتشار آن بر عهده ی 2K Games بود. Ken Rolston که بیش از این در نسخه ی Morrowind در سال 2002 کار کرده بود، به عنوان طراح اصلی بازی انتخاب شد. ساخت آبلیویان تنها مدت کوتاهی بعد از عرضه ی Morrowind آغاز شد و در اواسط ماه سپتامبر سال 2004، به صورت رسمی معرفی و نام آن اعلام شد.

به هنگام ساخت آبلیویان، بتسدا پیش از هر چیز روی ساخت سیستم داستان سرایی و شخصیت های قابل باور تمرکز کرد. سیستمی که به سبب آن، مراحل جانبی و اصطلاحا کوئست ها شکل می گرفتند و گیمر را بیش تر با خود درگیر می کردند. در قیاس با نسخه های قبلی، آبلیویان از سیستم هوش مصنوعی ارتقا یافته ای بهره می برد که به لطف موتور اختصاصی بتسدا، یعنی Radiant A.I، این مهم محقق شد.

برای پیشرفت هر چه بیش تر فیزیک بازی نیز، از موتور معروف Havok استفاده شد. هم چنین بتسدا ابزار جدیدی برای طراحی محیط بازی تولید کرد که به لطف آن، روند طراحی محیط ساده تر انجام می شد و در همین حال، پیچیدگی بیش تری نسبت به قبل داشت.

برای مطالعه مقاله کامل کلیک کنید

تبلیغ یا فریب؛ حرکت تبلیغاتی اشتباه اکتیویژن در توییتر جریان ساز شد

1b273739724d5242ad22b1acad3dd71f4a932ad7349a96e269c06f443dd18135_large.0.0

10 صبح روز 29 سپتامبر سال جاری میلادی، خبری از سوی Current Events Aggregate (یا به اختصار Agg.) در شبکه ی اجتماعی توییتر منتشر شد که حکایت از یک انفجار و زنجیره ای از اتفاقات ناگوار در کشور سنگاپور می داد.

این اولین خبری بود که از واقعه ی مذکور منتشر می شد و بعد، با آپدیت های بیش تر، اخبار بیش تری درباره ی آن اعلام شد. به نظر می رسید که خبرگزاری مورد نظر، اطلاعاتی اختصاصی درباره ی ماجرا دارد.

اما مسئله اینجا بود که این خبر حقیقت نداشت. هیچ اتفاق غیرمعمولی در سنگاپور رخ نداده بود و همه چیز عادی بود. هیچ محیط قرنطینه شده ای در سنگاپور به وجود نیامده بود و گروه های نظامی، کاری نکرده بودند. در سنگاپور هیچ گونه حکومت نظامی به راه نیفتاده بود.

Current Events Agg. تا پیش از این هیچ خبری در توییتر منتشر نکرده و توییت مذکور، اولین خبر آن ها بود که در واقع، به سری بازی کال آو دیوتی ارتباط داشت. برخی از کاربران توییتر با کمی دقت پی بردند که داستان انفجار در سنگاپور، توسط سازندگان بازی کال آو دیوتی منتشر شده است؛ چرا که آن ها نام اکانت و بیوگرافی خود را با اهداف تبلیغاتی تغییر داده بودند و کل ماجرا، تنها به یکی از وقایع داستان بازی Black Ops 3 ارتباط داشت.

اما بحثی که باقی می ماند این است که چرا حرکت تبلیغاتی اکتیویژن اشتباه بوده و چرا نباید بازی سازان دست به چنین حرکاتی بزنند؟

برای مطالعه مقاله کامل کلیک کنید

بخش دوم - اخبار هفته

با استریم بازی، می توان صاحب خانه ای 4.5 میلیون دلاری در هالیوود هیلز شد

captainsparklez_house.0.01

بازی ماینکرفت، تجارتی فوق العاده سودآور با خود به همراه داشته؛ نه تنها برای سازندگانش، بلکه حتی برای آن هایی که آن را بازی می کنند. شخصیت محبوب و پرطرفدار وب سایت یوتوب، جردن مارون که با لقب CaptainSparklez نیز شناخته می شود، شهرت اش را مدیون استریم بازی ماینکرفت روی کانال خود است.

اما مارون به لطف فعالیت اش در استریم بازی ماینکرفت، حالا خانه ای جدید به ارزش 4.5 میلیون دلار در هالیوود هیلز خریداری کرده؛ خانه ای که فاصله ی چندانی با عمارت 70 میلیون دلاری مارکوس ناچ پرسون، خالق ماینکرفت ندارد.

مارکوس پرسون، چندی پیش خانه ای 70 میلیون دلاری در بورلی هیلز خرید و رکوردی جدید به نام خود ثبت کرد. خانه جدید CaptainSparklez، تنها چند صد متر با عمارت مارکوس پرسون که Trousdale Estates نامیده می شود، فاصله دارد؛ اما برای جا به جایی میان این دو، باید از مسیرهای پر پیچ و خم هالیوود عبور کرد.

کانال یوتوب مارون، چیزی بیش از 8.8 میلیون مشترک دارد و این رقم برای کانال توییچ وی، به 1.2 میلیون می رسد. مارون تنها روی وب سایت یوتوب، از مرز 1.9 میلیارد بار بازدید عبور کرده و همین مسئله، توانایی مالی او برای خرید چنین خانه ای را توجیه می کند.

خانه ی جدید استریمر ماینکرفت، سه اتاق خواب، چهار دستشویی، گاراژی برای پارک سه اتومبیل و البته استخری با منظره ای زیبا از شهر لوس آنجلس را در خود جا داده است.

در حال حاضر، فعالیت در سایت یوتوب و انجام اعمالی چون استریم بازی ها، به کاری پر سود تبدیل شده و ظاهرا با در اختیار داشتن 8.8 میلیون مشترک در این سایت، می توان صاحب خانه ای در هالیوود هیلز شد. احتمالا شما نیز مانند ما، از شنیدن این مسئله تاسف خورده اید که چرا زودتر، وارد کار استریم بازی ماینکرفت نشده اید!

ریموت کنترل رسمی پلی استیشن 4 معرفی شد

22000249396_520089b537_o.0.0

سونی با عرضه ی کنسول پلی استیشن 4، بسیاری از مشکلات رایج پلی استیشن 3 را رفع کرد؛ اما شکی نیست که هنوز مشکل نسبتا کوچکی وجود دارد که با کلیت عملکرد کنسول مطابقت ندارد: کاربر نمی تواند کنسول را با یک ریموت کنترل معمولی کنترل کند.

این مشکل ناشی از آن است که پلی استیشن 4، از سنسور اینفرارد بی بهره است. و همین مسئله، زمانی که بخواهید به صندلی تان تکیه داده و فیلمی را به صورت ریسک بلو ری مشاهده کنید، مشکل ساز خواهد شد؛ چون دائما باید کنترلر کنسول در دستتان باشد.

اما حالا می توان با هزینه ی 30 دلاری، مشکل مذکور را برطرف کرد. چرا که سونی به طور رسمی از ریموت همه کاره ی بلوتوثی پلی استیشن 4 رونمایی کرده. با استفاده از این ریموت می توان دیسک های بلوری یا سرویس های استریم نظیر نت فلیکس، یوتوب و HBO Go را کنترل کرد.

برخلاف ریموت کنسول پلی استیشن 3، که سونی آن را سال ها پیش عرضه کرد و با پلی استیشن 4 هم خوانی ندارد، ریموت جدید با دستگاه های دیگر مانند تلویزیون، رسیور و IR نیز سازگار خواهد بود.

ریموت پلی استیشن 4 سونی، از اواخر ماه جاری میلادی، با قیمت 29.99 دلار در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

فیل اسپنسر از احتمال ارائه بازی های اکس باکس 360 روی پی سی می گوید

phil_spencer_header-600x380

مدیر برند اکس باکس، فیل اسپسنر، همان طور که قبلا هم به آن اشاره کرده بود، معتقد است که اگر بازی های اکس باکس اصلی روی اکس باکس وان اجرا شوند، بسیار عالی خوهد بود.

اسپسنسر در مصاحبه با Gizmodo Brazil گفت که اگرچه او علاقه ای بسیار زیاد به تحقق اجرای بازی های اکس باکس اصلی روی اکس باکس وان دارد اما ابتدا باید به اولویت ها پرداخت و تکلیف بازی های 360 را مشخص کرد.

اسپنسر اوایل سال جاری میلادی، هم چنین به این اشاره کرده بود که دوست دارد کاربران ویندوز 10، بتوانند بازی های اکس باکس 360 را روی پی سی شان اجرا کنند. اما او باز هم در مصاحبه ی جدید خود به این مسئله اشاره کرد که باید به اولویت ها رسیدگی شود.

این کاری است که من می خواهم انجام دهم، عاشق این خواهم بود که بازی های اکس باکس 360 روی پی سی اجرا شوند، اما این که از اجرای بازی های اکس باکس اصلی نیز پشتیبانی شود بسیار عالی خواهد بود.

بنابراین بله، این ها کارهایی هستند که دوست دارم انجام دهم. مردم در حال حاضر با من بر سر مشکل موزیک پس زمینه ی کنسول می جنگند؛ پس ما کارهایی زیادی داریم که باید به انجام برسند.

اسپنسر در مصاحبه اشاره کرد که قابلیت اجرای بازی های اکس باکس 360 روی اکس باکس وان چیزی در حدود 8 ماه قبل از پی بردن به چگونگی اجرای آن ها روی ساختار x86 در حال عملی شدن بوده است.

مدیر اکس باکس گفت که قابلیت اجرای بازی های قدیمی، در صدر لیست درخواست ها قرار داشت و آن ها به عنوان یک تیم پی بردند که این کاری است که باید به انجام برسانند.

وقتی که ما بازخوردهای طرفداران را دریافت کردیم، از مدت ها قبل جهتی استراتژیک برای اهداف خود تعریف کرده بودیم و می دانستیم که قابلیت Backward Compatibility، به خوبی با این استراتژی همراه خواهد شد.

بازی Uncharted the Nathan Drake Collection در رده ی دوم فروش قرار گرفت؛ فیفا هم چنان در صدر

UNCHARTED-The-Nathan-Drake-Collection2

بنابر آمار هفتگی Gfk Chart Track، نسخه ی جدید بازی آنچارتد، یعنی The Nathan Drake Collection، توانست عملکردی خوب در هفته ی گذشته از خود نشان دهد و رده ی دوم جدول فروش نرم افزار انگستان را از آن خود کند. در همین حال، بازی فیفا 16 برای سومین هفته ی پیاپی در رده ی نخست جدول فروش قرار گرفته و بار دیگر، علاقه ی انگلیسی ها به فوتبال را به نمایش می گذارد.

نسخه ی قبلی فیفا، به مدت 6 هفته ی پیاپی در صدر جدول فروش انگلستان قرار گرفت و حالا نسخه ی 16، نیمی از این مسیر را پیموده است. از سوی دیگر، اگرچه آنچارتد هشتمین بازی بزرگ کنسول پلی استیشن 4 در سال جاری میلادی به حساب می آید، به رتبه ی دوم بسنده کرد.

بازی های مشابهی چون Destiny: The Taken King ،Gears of War: Ultimate Edition و Rare Replay همگی توانستند حداقل برای مدت کوتاهی، رتبه ی اول را در این لیست به دست آورند.

بسته ی الحاقی بازی دستینی، توانست یک رتبه صعود کند و بازی Lego Dimensions در دومین هفته ی عرضه ی خود، به رتبه ی 11 سقوط کرد. فورتزا موتور اسپرت 6 هم برای دومین هفته ی پیاپی، در رده ی 5ام باقی ماند.

از یک سو بازی GTA V هم چنان به فروش موفقیت آمیز خود ادامه می دهد و از سوی دیگر، متال گیر سالید 5: فانتوم پین به آرامی در حال فراموش شدن است.

بازی جدید استودیوی هارمونیکس، یعنی راک بند 4 هم به سختی هرچه تمام تر، جایگاه 10مین بازی پرفروش این هفته را به خود اختصاص داد. تنها بازی جدید این هفته نیز، Transformers: Devastation بود که اثر جدید استودیو پلاتینیوم گیمز به شمار می رود و ظاهرا با فروشی نه چندان موفق، به رده ی 21ام در میان بازی های پرفروش بسنده کرد.

در پایین می توانید لیست 40 بازی برتر هفته ی اخیر کشور انگستان را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که این آمار تنها مربوط به نسخه ی فیزیکی بازی ها است:

ChartTrack

تمام مراحل داستانی Call of Duty: Black Ops 3 از ابتدا قابل بازی است

cod

تفاوتی ندارد که همین حالا بازی را خریده اید یا تک تک مراحل را پشت سر گذاشته اید و به مرحله آخر رسیده اید، در هر صورت، از همان ابتدای کار، تمام بازیکنان می توانند بدون کوچکترین زحمتی، به انجام مرحله آخر بازی Call of Duty: Black Ops 3 بپردازند.

در حقیقت این سیاست جدید سازندگان بازی است که Call of Duty: Black Ops 3 را به بازی های عجیب اوایل قرن بیست و یکم تبدیل می کند. جیسون بلاندل از استودیو Treyarch، توسعه دهنده بازی می گوید: «این محتوای شماست، بابت آن پول داده اید. شما باید به تمام آن هرجور که بخواهید دسترسی داشته باشد.»

بلاندل معتقد است بازیکنان باید دست شان برای انجام مراحل باز باشد: «شاید شما مرحله دوم باشید و فردا فرصت انجام بازی نداشته باشید ویکی به شما می گوید 'رفیق باید حتما مرحله چهارم را بازی کنی' بنابراین سریعا می توانید مرحله مورد نظر را انجام دهید.» اندکی غیر منطقی به نظر می رسد اما به هر حال این هم یک منطق متفاوت است.

سری Black Ops به داستانی قوی و جذاب شهرت دارد و دو نسخه ابتدایی این سری از لحاظ قدرت داستان سرایی، نقطه مقابل ساخته های Infinity Ward قرار می گرفتند. در حالی که داستان سری Modern Warfare با قرار دادن نقاط احساسی در میان مراحل، عادت به فریب بازیکن دارد، در سری Black Ops همواره شاهد انسجام ساختار داستان و قدرت روایی آن بوده ایم. با توجه به این تصمیم عجیب و همچنین حذف بخش داستانی از ورژن نسل هفتمی، آیا می توان به این نتیجه رسید که احتمالا Black Ops III برخلاف دو نسخه پیشین داستان جذابی ندارد؟

این عنوان در تاریخ 6 نوامبر، برابر با 15 آبان ماه برای پی سی، پلی استیشن 4، اکس باکس وان، پلی استیشن 3 و اکس باکس 360 عرضه خواهد شد.

فیل اسپنسر از پیروزی اکس باکس وان بر پلی استیشن 4 مطمئن نیست

Phil-Spencer

فیل اسپنسر شخصیتی خاص و دوست داشتنی است. عادت ندارد مانند مدیرعامل پیشین شرکتی که مقیم آن است رجز خوانی کند و رقیب را دست کم بگیرد. در عوض، صداقت و افتادگی اش میان مدیران حوزه تکنولوژی زبان زد خاص و عام شده.

در مصاحبه اخیری که وی با VideoGamer داشت از وی سوالی پرسیده شد: آیا مایکروسافت می تواند این نسل سونی را شکست دهد؟ وی صادقانه می گوید: «نمی دانم.»

در صحبت های وی آمده: «من نمی دانم، می دانید، در طول یک نسل... آن ها [سونی] برتری عظیمی دارند و محصول خوبی هم دارند. من محتوا و بازی هایی که داریم را دوست دارم.»

شاید مهم ترین بخش سخنان وی مربوط به بخشی باشد که یادی از سال 2012 می کند: «چیزی که من موقع شروع این شغل متوجه نشدم این بود که در دوران عرضه کنسول، تیم ما در ردموند، تیم اکس باکس، چه تاثیری را متحمل شد.»

وی می گوید خواندن وبلاگ ها، سایت ها و فیدهای توییتر ساده است و می فهمند که مشتریان چه فکری در ارتباط با محصول و برندشان دارند اما تیم توسعه دهنده تاثیر بدی از فضای بد بیرونی پیرامون اکس باکس وان دریافت کردند.

اسپنسر می گوید، تعطیلات آخر هفته و شب های بسیاری را صرف دور ریختن تمام کارهایی که سه سال تمام مشغول انجام آن بودند کرد و تمام تفکرش این بوده که چگونه باید هزاران نفر از کارمندان خود را دوباره به نظمی کلی بازگرداند.

اولین کاری که اسپنسر به انجام رسانید، انرژی بخشیدن به تیم پیش از عرضه کنسول بود. کنسولی که عرضه شد، با آنچه معرفی شد بسیار تفاوت داشت و مردم بیشتری آن را دوست داشتند اما همچنان فضا به نفع مایکروسافت نبود.

رسیدن به پلی استیشن 4 برای مایکروسافت و اکس باکس وان کار بسیار سختی خواهد بود، هرچند که اسپنسر و تیم توسعه دهندگان داخلی مایکروسافت تاکنون شاید حتی بهتر از سونی هم عمل کرده باشند اما تغییر تفکر منفی مردم چندین سال به طول خواهد انجامید.

اطلاعات و آمار جدید از Star Wars: Battlefront و بتای آن منتشر شد

rendition1.img_1-600x338

طی هفته ای که گذشت، بتای Star Wars: Battlefront از طریق Origin در دسترس عموم کاربران قرار داشت و کسانی که قادر به دانلود دیتای ده گیگابایتی آن بودند می توانستند چند روزی سرگرم این بازی باشند.

طی 5 روزی که بتای بازی به صورت عمومی قابل بازی بود، 9 میلیون نفر به انجام بازی پرداختند. این رقم به نسبت ساخته های پیشین، آماری قابل توجه و درخور تحسین است و نوید فروش بالای بازی طی ماه آینده خواهد داشت.

تاکنون اطلاعات بسیاری در مورد بخش های مختلف بازی منتشر شده اما سه مد دیگر نیز اخیرا معرفی شدند: Hero Hunt ،Droid Run و Cargo Mode. در Droid Run که یک بازی 6 به 6 است، هر گروه برای به دست آوردن کنترل درویدها می جنگند. اما Hero Hunt نبردی متفاوت را شاهد خواهید بود. در Hero Hunt، یک تیم 7 نفره در برابر یک نفر می ایستد. Cargo Mode نیز به عبارتی همان مد Capture the Flag در بازی های دیگر است که تیم ها برای تصاحب مناطق مختلف و بازپس گیری مناطق تسخیر شده خواهند جنگید.

خبر قابل توجه دیگری که اخیرا منتشر شده، به عدم پشتیبانی نسخه پی سی از چت صوتی اشاره دارد. در واقع کاربران پی سی که از طریق سرویس Origin به انجام بازی می پردازند، قادر نخواهند بود درون بازی با یکدیگر صحبت کنند اما چنین محدودیتی برای گیمرهای کنسولی در نظر گرفته نشده است. اکانت رسمی توییتر بازی می گوید برای بهره بردن از چنین قابلیتی می توان از نرم افزارهای جانبی همچون اسکایپ و تیم اسپیک استفاده کرد.

Star Wars: Battlefront در تاریخ 17 نوامبر برابر با 26 آبان ماه برای پلتفرم های پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه خواهد شد و صرفا یک بازی آنلاین خواهد بود. اگر به دنبال بخش داستانی جذاب می گردید، باید تا سال آینده و رونمایی از استار وارز استودیو Visceral Games منتظر بمانید.

تاریخ عرضه Firewatch، بازی سازندگان پیشین The Walking Dead مشخص شد

firewatch-4

دو سال پیش، توسعه دهندگانی برجسته از استودیوهای Klei Entertainment و Telltale Games گرد هم آمدند تا استودیویی به نام Campo Santo را شکل دهند. در میانه های راه، طراحی با سابقه از شرکت شهیر و نامدار ژاپنی Studio Ghibli نیز به Campo Santo پیوست تا شاهد جمعی از ستارگان در تیمی جدید باشیم.

اولین بازی استودیو مذکور Firewatch نام دارد و در فوریه سال جاری، برابر با بهمن-اسفند شاهد عرضه ی آن برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پی سی، مک و لینوکس خواهیم بود. استودیو سازنده فعلا سخنی از عرضه بازی روی اکس باکس وان به میان نیاورده است.

طبق نامه ای که تیم توسعه دهنده بازی برای رسانه ها ارسال کرده اند، Firewatch مراحل انتهایی ساخت را پشت سر می گذارد و تقریبا زمان برطرف کردن ایرادات کلی و بهینه سازی آن فرارسیده است. این عنوان از همان ابتدای شکل گیری تیم شکل گرفته و حالا دو سالی از زمان توسعه آن می گذرد.

داستان اسرار آمیز بازی در جریان فصل آتش سوزی های بیابان ویومینگ رخ می دهد و بنا به اطلاعات موجود، روایت جذاب بازی از نگاه کاراکتری حیران و تماس های رادیویی که با وی برقرار می شود پیگیری خواهد شد. در ادامه می توانید تصاویر بازی را مشاهده کنید.

تیم اصلی سازنده ی Resident Evil، در حال کار روی یک عنوان مربوط به واقعیت مجازی است

Morpheus1-ds1-670x422-constrain

تیم اصلی بازی سازی شرکت کپکام که با نام Development Division 1 (یا به اختصار DD1) شناخته می شود، در حال کار روی یک پروژه ی مربوط به واقعیت مجازی است. تیم DD1 توسط جون تاکئوچی هدایت می شود و تا به امروز، مسئولیت ساخت عناوین اصلی سری بازی رزیدنت اویل را عهده دار بوده است.

کپکام در مصاحبه ای جدید اعلام نمود که آن ها در حال حاضر، تمام هدف شان را روی به چالش کشیدن تکنولوژی واقعیت مجازی و بازار مربوط به آن متمرکز کرده اند و قصد دارند که شانس خود را در این حوزه امتحان کنند.

این کمپانی با اشاره به دموی آزمایشی واقعیت مجازی که در E3 امسال به نمایش در آمد، می گوید: «در این دنیای وحشتناک، می توانید هر چقدر که دلتان می خواهد درگیر شوید، اما هیچ فراری از دست موجوداتی که به شما نزدیک می شوند وجود نخواهد داشت. مگر آن که هدست واقعیت مجازی را از روی سرتان بردارید.»

کپکام معتقد است که دموی آزمایشی نمایشگاه E3 با بازخورد بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه بوده و همین موضوع باعث شده که DD1، موتوری جدید و انحصاری برای واقعیت مجازی بسازد.

اما اگر شما نیز مانند بسیاری دیگر، چندان درباره ی واقعیت مجازی و مسائل مربوط به آن هیجان زده نیستید، کپکام اعلام کرد که DD1 در حال ساخت چند عنوان دیگر برای کنسول های نسل فعلی است.

تیم های بازیسازی دیگر کپکام، فعلا درگیر سرویس های آنلاین مانند بازی های Street Fighter ،Monster Hunter ،Sengoku Basara و Ace Attorney هستند. در واقع، هدف اصلی آن ها، تولید عناوین مختلف برای کشورهای چین و آسیای جنوب شرقی است.

این خبر در حالی از سوی کپکام منتشر شد که روز گذشته نیز، شهید کمال احمد، مدیر محتویات استراتژیک سونی، در مجموعه ای توییت های پیوسته اعلام کرد که محتویات بسیار جذابی برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن مشاهده کرده است و خبر از دو عنوان جدید برای این پلتفرم داد.

متال گیر سالید ۵، تنها در روز نخست عرضه اش، بیش از دو برابر هزینه های تولید را بازگرداند

mgstpp_tgs_10_web-600x337

بنابر آمار منتشر شده از سوی Adobe Digital Index، بازی متال گیر سالید 5: فانتوم پین، در روز نخست عرضه ی خود، چیزی در حدود 179 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. این رقم، بیش از دو برابر فروش باکس آفیس روز نخست فیلم بسیار محبوب Avengers: Age of Ultron است.

179 میلیون دلار، از نرخ درآمد کونامی حکایت دارد، اما هم چنان مشخص نیست که این رقم فروش دیجیتالی بازی را نیز شامل می شود یا خیر. با این حال، با در نظر گیری این موضوع که بودجه ی ساخت «فانتوم پین» 80 میلیون دلار بوده و بودجه ی «عصر آلتران» 250 میلیون دلار، رقم قابل توجهی به شمار می رود.

تامارا گفنی، یکی از تحلیل گران ادوبی معتقد است که «صنعت بازی، بسیار بزرگ تر از آن چیزی است که اکثر فروشندگان فکر می کنند». به عقیده ی وی، بازی ها در روز نخست عرضه ی خود، فروشی به مراتب بیش تر از فیلم ها دارند و فروش یکی از بازی های برتر امسال، با فاصله ای زیاد و نزدیک به دو برابر، پر فروش ترین فیلم تاریخ در روز نخست را پشت سر گذاشته است؛ یعنی قسمت دوم فیلم Harry Potter and the Deathly Hallows.

با تمام این تفاسیر، آینده ی کونامی در ساخت بازی های AAA مشخص نیست. از یک سو، گزارش ها هم چنان حاکی از آن هستند که این ناشر بزرگ دیگر علاقه ای به صنعت بازی های بزرگ ندارد و می خواهد سرنوشت خود را در حوزه ی گیمینگ موبایل دنبال کند. اما از سوی دیگر نیز، افراد مختلفی از کونامی، این اخبار را رد می کنند.

باید این مسئله را در نظر گرفت که مقایسه ی بازی ها و فیلم ها چندان درست نیست. برای مثال، بلیت سینمای فیلم ها، 60 دلار قیمت ندارد. اما باید این را نیز در نظر گرفت که هزینه های ساخت بازی های ویدئویی بسیار کم تر است و در عوض، به سوددهی فوق العاده ای می رسد.

کونامی در چند وقت اخیر، هیچ بیانیه ی رسمی ای مبنی بر عدم توقف کامل ساخت بازی های بزرگ منتشر نکرده و هنوز نمی توان مطمئن بود که این شرکت قصد دارد چه اهدافی را دنبال کند. باید امیدوار بود که با در نظر گیری چنین گزارش هایی، مدیران کونامی دست از سماجت خود روی گیمینگ موبایل بردارند و بار دیگر به ساخت بازی های بزرگ مشغول شوند.

بنابر ادعای شرکت والو، اکثر گیمرها حاضر به ارتقای پی سی خود برای استفاده از واقعیت مجازی نیستند

vive_htc_valve-600x402

کمپانی والو، اخیرا به بررسی هایی درباره ی کاربران و شرایط استفاده ی آنان از واقعیت مجاری پرداخته تا توسعه دهندگان این تکنولوژی، با مخاطبان خود آشنا شوند. بررسی والو، از طریق فروم واقعیت مجازی پلتفرم استیم انجام شده و بیش از 2000 نفر در آن مشارکت داشته اند.

در بررسی انجام شده، 42 درصد از کاربران گفتند که حاضر به ارتقای پی سی فعلی خود برای استفاده از واقعیت مجازی نیستند، از سوی دیگر، 20 درصد از کاربران نیز مدعی شدند که برای بهره گیری از تکنولوژی مورد نظر، پی سی خود را ارتقا خواهند داد.

اما جالب ترین بُعد این بررسی، به محل قرار گیری پی سی مخاطبان مربوط می شود. هدست وایو کمپانی والو، با استفاده از تکنولوژی Lighthouse عمل می کند و با ساخت محیطی مجازی، حرکات کاربر را درون آن محیط دنبال می کند. بنابراین، مسائلی چون مساحت زمین و ارتفاع سقف، بسیار مهم برشمرده می شوند و والو، این ها را نیز در نظرسنجی خود گنجانده است.

بیش از 42 درصد از مخاطبان گفتند که پی سی هایشان را در اتاق خواب خود نگه می دارند و بیش از 69 درصد آن ها نیز گفتند که هیچ علاقه ای به جا به جا کردن پی سی های خود ندارند. تمام این اطلاعات، با هدف کمک به توسعه دهندگان و ساخت بازی هایی که با این محدودیت ها هماهنگ باشند، دریافت شده تا خریداران ابتدایی هدست های واقعیت مجازی، با مشکل مواجه نباشند.

اعداد و ارقام به دست آمده در بررسی والو، شاید کمی با نظرسنجی های دیگر متفاوت باشد، اما همان طور که هنگام عرضه ی کنسول اکس باکس وان دیدیم، نظر کاربران و خریداران نخست چنین دستگاه هایی، از اهمیت بسیار برخوردار است.

نینتندو و گوگل، 30 میلیون دلار روی نسخه ی موبایل بازی Pokemon سرمایه گذاری می کنند

2935396-pokemon_go_plus

برای نزدیک به 20 سال، سری بازی Pokemon جزو محبوب ترین سری بازی های کنسول های دستی نینتندو، از گیم بوی گرفته تا 3DS بوده است. اما حالا اوضاع تغییر کرده و دائما می بینیم که بسیاری از فرنچایزهای محبوب، راه خود را به سمت گیمینگ روی موبایل باز می کنند.

چندی پیش استودیوی Niantic Labs، استودیویی که تا پیش از ورود آلفابت، در مجموعه ی گوگل مشغول به کار بود، اعلام کرد که مشغول به ساخت بازی Pokemon Go هستند. Pokemon Go همانند بازی قبلی همین استودیو، براساس گشت و گذار در دنیای واقعی ساخته شده است و بازیکن وظیفه دارد با جستجو در دنیای واقعی، پاکت مانستر های بازی را بیابد.

روز گذشته، سه کمپانی گوگل، نینتندو و پوکمن کمپانی (صاحب و سازنده ی اصلی سری بازی) اعلام کردند که حاضرند رقمی در حدود 20 میلیون دلار به این استارتاپ مستقل کمک کنند تا پروژه ی خود را جلو ببرد. آن ها هم چنین اعلام کرده اند که اگر پروژه به اهداف مورد نظر برسد، 10 میلیون دلار دیگر نیز به آن کمک مالی خواهند کرد.

اگرچه هنوز هیچ چیز درباره ی پروژه ی مذکور مشخص نیست اما همکاری 3 غول بزرگ با این استارتاپ، می تواند نوید خبرهای بسیار خوبی باشد. از یک سو، همکاری استودیو با نینتندو و کمپانی Pokemon، خیال ما را از کیفیت بازی راحت خواهد کرد و مطمئنا منتظر یک عنوان ضعیف نخواهیم بود.

از سوی دیگر، کمک مالی گوگل نیز نشان دهنده آن است که احتمالا Niantic Labs به بسیاری از تجهیزات گوگل نظیر نقشه های آن دسترسی خواهد داشت و در بازی خود به کار خواهد برد.

استریم بازی های اندروید در آپدیت جدید یوتوب گیمینگ امکان پذیر شد

youtube-gaming

سرویس استریم ویدئوهای گیمینگ یوتوب، در ماه آگوست سال جاری میلادی عرضه شد و حالا با تغییرات زیادی مواجه شده است. همان طور که ماه پیش نیز اعلام شد، اپلیکیشن یوتوب گیمینگ، حالا از استریم ویدئو و گیم پلی در موبایل های اندروید پشتبانی خواهد کرد و به گیمرها اجازه می دهد که با قرار گرفتن مقابل دوربین جلوی موبایل، در صفحه ظاهر شده و صحبت کنند.

ویژگی دیگری نیز به اپلیکیشن اضافه شده که به طرفداران استریمرها اجازه می دهد تا به میزان دلخواه به شخص در حال استریم پول اهدا کنند و یا با خرید یک اشتراک ماهانه، از امتیازهای بیش تر نسبت به سایر بینندگان برخوردار شوند؛ امتیازهایی نظیر امکان ورود به اتاق های چت مختص به مشترکین.

استریم بازی های موبایل شاید به اندازه ی بازی کردن روی پی سی یا کنسول برای مخاطبان جذاب نباشد، اما ایده ی این کار مدت ها بود که وجود داشت. رقیب سرسخت یوتوب، یعنی Twitch، اولین سرویس استریم موبایل را در اوایل سال 2014 راه اندازی کرد. Twitch با این گزینه، گیمرهای موبایل را ترغیب کرد تا با استفاده از یک اپلیکیشن درون برنامه ی متعلق به سونی، به استریم بازی هایشان بپردازند.

به گفته ی مانوئل برونستین، رییس بخش مدیریت محصولات یوتوب، یکی از نقاط قوت این ویژگی، آن است که لازم نیست هیچ کاری از طرف توسعه دهندگان انجام شود و از سوی دیگر، ویژگی مذکور روی تمام موبایل های اندروید قابل دسترسی است و کاربر، با فشار یک دکمه می تواند روند کار خود را آغاز کند.

درست همانند سوریس مشابه Twitch، بینندگان استریم می توانند با پرداخت 3.99 دلار به صورت ماهانه، در عضویت کانال محبوب خود در بیایند و در عوض، از امکاناتی نظیر یک مدال خاص در چت و نیز دسترسی به چت های زنده ی اختصاصی شوند. در حال حاضر، تنها برخی از کانال های خاص به صورت بتا می توانند برای اشتراک ماهانه پول دریافت کنند؛ اما یوتوب به سرعت در حال افزایش کانال های اپلیکیشن خود است.

اگر بخواهیم از سوی مصرف کنندگان به این اپلیکیشن نگاه کنیم، یوتوب گیمینگ حالا با تغییرات اندکی نیز همراه شده است. برای مثال اپلیکیشن می تواند جستجوهای انجام شده از سوی کاربران iOS را به خاطر بسپارد. هم چنین، با بوکمارک کردن بازی های دلخواه می توانید متوجه شوید که کدام یک از کانال هایتان در حال انجام آن بازی خاص است.

اما در نهایت باید خاطر نشان کرد که آپدیت جدید، به طور کل استریمرها را هدف خود قرار داده و گزینه های بیش تری برای آنان فراهم آورده است.

YouTube Gaming

YouTube Gaming

سازنده: گوگل قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 37 مگابایت زبان:

تریلر جدید Halo 5: Guardians بخش های جذابی از گیم پلی را به نمایش می گذارد

Halo5_KeyArt_Horiz_Final-ds1-670x377-constrain

هیلو 5: گاردینز، تا کمتر از یک ماه دیگر از راه می رسد و کاربران اکس باکس وان می توانند از آخرین ساخته ی استودیو 343Industries لذت ببرند. هیلو 5، بزرگ ترین مهره امسال مایکروسافت برای فروش کنسول مهجورش است و تا به امروز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در زمینه تبلیغات، کم و کاستی وجود نداشته باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید، اخیرا دو تریلر جذاب از بازی منتشر شده است که آن ها را با یکدیگر تماشا خواهیم کرد.

در آخرین تریلر به نمایش در آمده از نزاع مستر چیف و اسپارتان لاک، پیچش داستانی Halo 5: Guardians بیشتر و بیشتر می شود. هنوز مشخص نیست که چرا مستر چیف پس از خدمات فراوان اش به بشر، حالا خائن خطاب می شود و چرا اسپارتان لاک در پی از بین بردن اوست.

در هر صورت، تصور قدم گذاشتن در دنیای بی نظیر هیلو، پس از تجربه کالکشن بی نظیر مستر چیف، عقل از سر هر گیمری که ساعت های طولانی را صرف انجام سری هیلو کرده می پراند. در تریلر دوم، که بخش هایی از گیم پلی و بخش هایی از تریلر سینمایی پیشین را نشان می دهد، شاهد نبردی سریع، پر زد و خورد و عظیم هستیم.

مثل همیشه، مایکروسافت در زمینه تبلیغات برای سری هیلو سنگ تمام گذاشته و انتظار می رود در تاریخ 27 اکتبر برابر با 5 آبان شاهد شاهکاری بی نظیر باشیم.

تریلر لایو اکشن بازی فال اوت 4، ویستلند را در دنیای واقعی به نمایش می گذارد [تماشا کنید]

Fallout-4-Wanderer-trailer

بدون هیچ شک، نسخه ی چهارم بازی فال اوت، یکی از مورد انتظارترین بازی های پاییز امسال است و شانس بسیار زیادی برای دریافت جایزه ی بهترین سال و بسیاری جوایز دیگر دارد. سازنده ی بازی، یعنی کمپانی بتسدا در چند سال اخیر عملکردی فوق العاده از خود به جای گذاشته است و با عرضه ی بازی هایی چون اسکایریم، ولفنشتاین و بسیاری بازی موفق دیگر، انتظارات را از خود بالا برده است.

اما با توجه به تاخیر هفت ساله در عرضه ی نسخه ی چهارم بازی فال اوت، به نظر می رسد که بتسدا برای بازی جدید خود سنگ تمام گذاشته است و با عرضه ی باندل ها و تریلرهای متعدد، سعی دارد همه را به خرید شاهکار جدید خود مجاب کند.

این شرکت به تازگی تریلر لایو اکشن جدیدی از بازی منتشر کرده که ویستلند را در دنیای واقعی به نمایش می گذارد.

بتسدا در حالی تریلر جدید بازی را منتشر کرده که چیزی کم تر از یک ماه تا تاریخ عرضه ی آن باقی مانده و انتظارها به اوج خود رسیده است. فال اوت 4 قرار است که عمیق ترین داستان را در میان سایر نسخه های خود داشته باشد و دست گیمر را از هر لحاظ باز بگذارد. سیستم دیالوگ پویای بازی یکی از مهم ترین المان های بازی است که بیش ترین آزادی عمل را به هنگام مکالمات در اختیار گیمر قرار خواهد داد.

علاوه بر تریلر جدید فال اوت 4، بتسدا به تازگی آپدیتی جدید برای بازی فال اوت شلتر نیز منتشر نموده که با تغییرات بسیار زیادی برای کاربران همراه است. از جمله تغییرات آپدیت جدید می توان به امکان ذخیره سازی بازی به صورت Cloud و ادامه دادن آن روی هر دستگاه دیگری، اضافه شدن ماد Survival و امکان غارت مهاجمان مرده اشاره کرد.

لازم به ذکر است که آپدیت جدید بازی فال اوت شلتر، در حال حاضر برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید در دسترس است.

نسخه ی چهارم بازی فال اوت، روز 10 نوامبر، برابر با ۱۹ آبان سال جاری شمسی برای پلتفرم های اکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی سی عرضه خواهد شد.

آداپتور وایرلس کنترلر اکس باکس وان در تاریخ 28 مهرماه عرضه خواهد شد

ffde1f7a-b335-4962-ae83-a7f75dce83a6-ds1-670x377-constrain

بسیاری معتقدند که مایکروسافت بهترین کنترلر تاریخ را برای اکس باکس وان ساخته و حتی کاربران پی سی هم باید از آن بهره مند شوند. در حالی که پی سی گیمرها پیش از این نیز می توانستند کنترلر اکس باکس وان را با سیم به پی سی متصل کنند، حالا با ارائه یک دانگل یا آداپتور کوچک می توان به صورت بی سیم از بازی کردن با این وسیله لذت برد.

این محصول که Xbox One Wireless Adapter نام دارد، در تاریخ 20 اکتبر برابر با 28 مهرماه به بازار عرضه خواهد شد. با این آداپتور کوچک، شما قادر خواهید بود کنترلر اکس باکس وان خود را به پی سی ویندوز 10، تبلت و دیگر دستگاه های سازگار بدون نیاز به کابل یو اس بی متصل نمایید.

قیمت این دستگاه 24.99 دلار اعلام شده و علاوه بر آداپتور، یک کابل یو اس بی نیز درون بسته بندی آن قرار دارد. مایکروسافت اخطار داده که این آداپتور با کنترلر اکس باکس 360 سازگاری ندارد و کسانی که می خواهند کنترلرهای قدیمی را به پی سی متصل کنند، باید از آداپتور قدیمی استفاده نمایند. این وسیله، صرفا کنترلر اکس باکس وان ر می شناسد.

در زیر می توانید تصاویر دستگاه را از زوایای متنوع تماشا کنید.

4bdb22e4-7ac6-4904-9c8d-c361a2f1da5e

92a99947-87a7-4c3f-9e8d-3f81d995eb0e

e2f43a42-e2fb-4f42-a03c-ca9bf74f5ff0

b9b2cd4f-e003-4ead-a3a6-764d2132893d

25ff0e2e-db2a-4d5b-8165-46f53dc1bb02

18d95b83-4a81-4bba-b754-d44a0dec4ffc

گراهام بل، چارلز داروین و چند شخصیت تاریخی دیگر را در تریلر Assassin’s Creed: Syndicate ببینید

Assassins-Creed-Syndicate

Assassin’s Creed: Syndicate در دوران خاصی رخ می دهد که انگلستان نوابغ بسیاری را به تاریخ معرفی کرد. از نخبه های علمی و دانشمندان بزرگ گرفته تا فعالان مدنی و نویسنده های بزرگی که نام شان هیچ گاه از کتاب تاریخ پاک نخواهد شد.

چارلز دیکنز، نویسنده کتاب های بزرگی چون دیوید کاپرفیلد و اولیور توییست یا چارلز داروین، پدر علم تکامل، از نوابغی هستند که طی عصر ویکتوریا، اثری ماندگار در دفتر تاریخ بریتانیا برجای گذاشتند.

حالا نوبت به یوبیسافت رسیده تا با بهره گیری از چنین شخصیت هایی و استفاده از آن ها در داستان Assassin’s Creed: Syndicate، یک بار دیگر آن ها را زنده کند. شخصیت های دیگری چون گراهام بل نیز طی داستان در کنار جک، شخصیت اصلی بازی خواهند ایستاد و فناوری و پشتیبانی خود را به او ارائه می دهند تا نبرد با ظلم آسان تر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۵ مهر ۱۳۹۴

    یه انباکس از کنسول طراحی شده مخصوص gears of war ultimate edition این کنسول خیلی خیلی کمیاب بود توی بازار و اینکه توسط مایکروسافت هم طراحی نشده و توسط یه شرکت دیگه که با مایکروسافت همکاری داره طراحی شده / زیباست از دستش ندید
    http://www.aparat.com/v/kYgfC
    نگاهی به استیم os
    http://www.aparat.com/v/y2nkX

    • Divan Greedy (thankyouaj)
      Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۵ مهر ۱۳۹۴

      انباکس استیم کنترلر و استیم لینک
      http://www.aparat.com/v/EhwCf
      دمو پروژه x ray که توی مایکروسافت انجام شد / به هیچ عنوان از دستش ندید
      http://www.aparat.com/v/dPX6L

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۵ مهر ۱۳۹۴

    چند تا گیم پلی از مرحله های halo 5 انجام شده توی یوتیوب توسط ign , theradbrad و ..... گیم پلی فک براندازه / فوق العاده است این بازی محشره

مطالب پیشنهادی