ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

منتظر اندروید ۵.۱.۱ در محصولات سونی نباشید، ژاپنی ها در حال آماده سازی «مارشملو» هستند

در ابتدای ماه میلادی جاری، زمانی که سونی مشخص کرد چه موبایل هایی را به اندروید نسخه ششم موسوم به مارشملو بروز رسانی خواهد کرد، تاریخ دقیق این اقدام را مشخص ننمود. این در حالیست ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ مهر ۱۳۹۴ | ۲۱:۳۰

در ابتدای ماه میلادی جاری، زمانی که سونی مشخص کرد چه موبایل هایی را به اندروید نسخه ششم موسوم به مارشملو بروز رسانی خواهد کرد، تاریخ دقیق این اقدام را مشخص ننمود. این در حالیست که ژاپنی ها، محصولاتی که در نیمه اول سال ۲۰۱۵ معرفی کرده بودند را به نسخه اخیر، یعنی ۵.۱.۱ بروز رسانی نکرده اند و بیشتر آنها همچنان در حال کار با نسخه ۵.۰ هستند.

لازم به ذکر است که صاحبان دستگاه هایی نظیر اکسپریا +Z3، تبلت Z4 و برخی میان رده ها مانند Xperia C4، C5 Ultra و M4 Aqua در انتظار بروز رسانی بعدی یعنی ۵.۱.۱ هستند. ابتدا گمان می رفت که سونی در انتظار عرضه خانواده Z5 است تا سپس به سراغ بروز رسانی محصولات اندکی قدیمی تر خود برود ولی اکنون مشخص گشته که داستان به شکل دیگری خواهد بود.

بر اساس اطلاعاتی که در بخش پشتیبانی وب سایت سونی موبایل ذکر گشته، به نظر می رسد ژاپنی ها تصمیم دارند با جا گذاشتن اندروید ۵.۱، به سراغ بروز رسانی محصولات خود با طعم مارشملو بروند. این موضوع البته متشکل از یک خبر خوب و خبر بد برای طرفداران و صاحبان سری موبایل های اکسپریاست.

بخش خوب شامل پشتیبانی مناسب سونی از موبایل هایش می شود و همچنین ارتقا مناسب آنها به آخرین نسخه اندروید. بخش بد ماجرا جایست که با حذف بروز رسانی ۵.۱، کاربران این تلفن های هوشمند مجبورند چند ماه دیگر در انتظار یک بروز رسانی بزرگ باقی بمانند چرا که به نظر می رسد آپدیت مربوط به نسخه ششم، اندکی پیش از سال نوی میلادی و حدودا دو ماه دیگر عرضه گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • حسین
    حسین | ۲۶ مهر ۱۳۹۴

    گوشی من z3 هست و گوشی همسرم z1، دقیقا یک هفته بعد از اعلام شروع آپدیت ۵.۱.۱ سونی هر دو گوشیها آپدیت گرفتن، بعد از اون هم دوبار آپدیت کرنل واسمون اومده، طور میگن واسه z1 نمیاد..؟
    سونی توی آپدیت گوشیهاش فوق العاده است، حتی من بعد از آپدیت که یه مشکل کوچیک واسه گوشیم پیش اومد و توی یه برنامه error میداد، به بخش پشتیبانی سونی ایمیل زدم و اونها در عرض یک هفته برام یه آپدیت کرنل فرستادن که مشکلم رو حل کرد، به جرأت میگم که سونی بهترین کمپانی هست که کاربرانش رو هیچوقت مأیوس نمیکنه و بهشون احترام میذاره..!

  • حسین
    حسین | ۲۶ مهر ۱۳۹۴

    من Z1 دارم به 5.1 ابدیتش کردم.

  • saed
    saed | ۲۶ مهر ۱۳۹۴

    والا 5.0.2 روی z3+ انقدر عالیه که من اصلا آپدیت نمیخام. از نظر ظاهری هم فرقی بین 5.0.2 و 5.1.1 نیست.

  • حسین
    حسین | ۲۶ مهر ۱۳۹۴

    الان نسخه ی 5.1.1 رو خیلی وقته برای محصولات z ارائه داده.
    مطالب بالا مزخرفه
    لطفا به روز باش نویسنده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی