ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پلی استور گوگل به زودی بازطراحی خواهد شد

اخیرا یکی از کارکنان شرکت گوگل تصاویری ویژه از ظاهر جدید گوگل پلی را منتشر نموده که خبر از ظاهری جدید و متفاوت می دهد. در تصاویر می توان یک تغییر عمده را مشاهده نمود: ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۰

اخیرا یکی از کارکنان شرکت گوگل تصاویری ویژه از ظاهر جدید گوگل پلی را منتشر نموده که خبر از ظاهری جدید و متفاوت می دهد. در تصاویر می توان یک تغییر عمده را مشاهده نمود: جداسازی برنامه های کاربردی و بازی ها از اپلیکیشن های سرگرمی.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

twitter

در حقیقت حالا دو بخش Apps & Games و Entertainment در نظر گرفته شده که محتواهای دو بخش را کاملا از یکدیگر جدا می کند. با وجود اینکه بازی ها نیز به نوعی سرگرمی محسوب می شوند، اما به خاطر ماهیت اپلیکیشن گونه ای که دارند در دسته بندی اپ ها گنجانده شده اند.

در حقیقت اگر به دنبال آگاهی یافتن از آلبوم های موسیقی جدید، فیلم ها و ... هستید می توانید در صفحه اصلی پلی استور روی گزینه Entertainment کلیک کنید تا به طور کل خبری از اپ ها و بازی ها نباشد. اکنون، رابط کاربری پلی استور شما را به 6 بخش مجاز هدایت می کند که این قسمت ها حالا در دو دسته بندی کلی خلاصه می شوند.

twitter1

موسیقی، اخبار، کتاب ها، فیلم و تلویزیون در بخش Entertainment و اپلیکیشن ها و بازی ها نیز در قسمت Apps & Games قرار گرفته اند. هنوز تاریخ عرضه ای برای ارائه آپدیت اعلام نشده و به نظر نمی رسد که لازم باشد مدت زمان زیادی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Soryash
    Soryash | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    خبر مال ده روز پیشه ، دیجی جون بد جور کفگیرت خورده ته دیگ یه کم گردنت رو بالا بگیر عقب نمونی

  • رضا
    رضا | ۲۷ مهر ۱۳۹۴

    عكس اول رو كه ديدم فكر كردم Apps و Games از هم جدا شدن كه به نظر من تفكيك منطقي تري است. اما در عكس هاي بعدي و بر اساس متن، اينطور نشده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی