ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اوبر ناوگان قدیمی خودروهای مایکروسافت را برای بهبود داده های نقشه خود وارد خیابان ها کرد

بعد از آنکه اوبر تکنولوژی نقشه نگاری مایکروسافت را خریداری کرد و بیش از 100 مهندس این بخش را به استخدام خود درآورد حالا تلاش دارد با ارسال ماشین های سرنشین دار خود به خیابان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

بعد از آنکه اوبر تکنولوژی نقشه نگاری مایکروسافت را خریداری کرد و بیش از 100 مهندس این بخش را به استخدام خود درآورد حالا تلاش دارد با ارسال ماشین های سرنشین دار خود به خیابان ها، پایه های خود در حوزه نقشه را تقویت نماید.

این ماشین ها در اصل همان اتومبیل های نقشه نگاری بینگ هستند که مایکروسافت پیش از آنکه تصمیم بگیرد دیگر تمایلی به دریافت اطلاعات اختصاصی و تهیه نقشه های فراگیر از جاده ها ندارد، از آنها برای این منظور استفاده میکرد.

بنابر گزارش BuzzFeed News اوبر از این ماشین ها برای گرفتن تصاویر سه بعدی از خیابان ها بهره می گیرد و امیدوار است که این تصاویر زمان تخمینی برای رسیدن ماشین هایش به مقصد را دقیق تر کنند و به راننده ها کمک می کند که در زمان نزدیک شدن به تقاطع ها و بخش های پرترافیک، مسیرهای جایگزین مناسب را پیدا کنند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

البته این را هم باید یادآور شویم که داده های جدید قرار نیست به این زودی ها جایگزین اینترفیس نقشه های قبلی که رانندگان اوبر هم آشنایی کافی را با آنها دارند، شوند و این مساله قطعا نیازمند زمان است.

در دراز مدت، این داده ها در ماشین های خودران اوبر نیز مورد استفاده قرار خواهند گرفت. در واقع، اوبر گروه دومی از ماشین ها را نیز به خدمت گرفته که در نزدیکی مرکز تکنولوژی های پیشرفته متعلق به دانشگاه کارنگی ملون خیابان ها را بالا و پایین می روند؛ این اتومبیل ها مشخصا قرار است که با تصویر برداری از مسیرهای مختلف و دریافت اطلاعات از آنها و همچنین ثبت نیازها امنیتی برای ماشین های بدون راننده اوبر، پروژه تکنولوژی ماشین های خودران این شرکت را به پیش ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ابراهیم معتمد
    ابراهیم معتمد | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    همه دارن ماشین های خودران میسازن
    شما چطور ؟

مطالب پیشنهادی