ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

درآمد ساتیا نادلا از ابتدای سال ۲۰۱۵ تا کنون: ۱۸.۳ میلیون دلار

کسب عنوان «مدیر عاملی» در یکی از بزرگ ترین شرکت های جهان مشخصا باید با حقوق بسیار بالایی همراه باشد و در گزارش جدیدی که از سوی خود مایکروسافت منتشر گشته، به نظر می رسد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

کسب عنوان «مدیر عاملی» در یکی از بزرگ ترین شرکت های جهان مشخصا باید با حقوق بسیار بالایی همراه باشد و در گزارش جدیدی که از سوی خود مایکروسافت منتشر گشته، به نظر می رسد که آقای نادلا نیز توانسته در دوره مدیریت تقریبا دو ساله اش، ثروت اندوزی مناسبی داشته باشد که صرفا در سال جاری به ۱۸ میلیون دلار می رسد.

حقوق آقای نادلا البته صرفا ۱.۲ میلیون دلار در سال تعیین شده اما ۱۲.۸ میلیون دلار نیز سهام این شرکت به او تعلق گرفته. وی برای عملکرد مناسب مایکروسافت در سال های اخیر هم، رقمی برابر با ۴.۳ میلیون دلار پاداش دریافت نموده. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

هیئت مدیره مایکروسافت اینچنین پاداش ۴.۳ میلیون دلاری مدیر عامل این شرکت را توجیه می کند: «آقای نادلا توجه راسخ خود در مورد تصمیمات برتر ما مانند اولویت تکنولوژی های موبایلی و همچنین پردازش ابری را بسیار جدی گرفته و قادر گشته فرهنگ سازی مناسبی را در بین کارکنان مایکروسافت و همچنین مشتریان، همکاران و سرمایه گذاران این شرکت انجام دهد. تحت نظارت آقای نادلا، مایکروسافت با تمرکز بیشتری بر اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود به پیش می رود. همچنین عرضه ویندوز ۱۰ با موفقیت بسیار بالایی رو به رو بوده و شاهد پذیرش آن از سوی کاربران بسیار زیادی بوده ایم.»

مراسمی که مایکروسافت در چهاردهم مهر ماه برگزار کرد را می توان موفق ترین رویداد در تاریخ این شرکت دانست. رویدادی که به طور کلی بر پایه توانمندسازی و افزایش بهره وری کاربران استوار گشته بود.

رقم ۱۸ میلیون دلاری که ساتیا نادلا تا کنون توانسته در سال ۲۰۱۵ به دست آورد البته چندان در برابر درآمد کلی وی از سال ۲۰۱۴ قابل قیاس نیست. او در سال گذشته در مجموع توانست ۸۴.۳ میلیون دلار به خانه ببرد که البته حدود ۸۰ میلیون دلار از این رقم، مربوط می شد به سهامی که به عنوان پاداش به مدیر عامل جدید مایکروسافت تعلق می گرفت.

لازم به ذکر است که ساتیا نادلا، تنها فردی نیست که از پاداش های هنگفتی در مایکروسافت بهره برده و سایر تیم مدیران ارشد این کمپانی نیز مشمول دریافت پاداش ها شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Hesam
    Hesam | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    نوش جونش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی