ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماجرای ویدئوی وحشتناکی که ذهن بسیاری از کاربران یوتوب را به خود جلب کرده است

چندی است که یک معمای رمزگذاری شده در فضای مجازی مطرح شده و در هر انجمنی که وارد می شوید، با کاربرانی روبرو می گردید که تلاش دارند سر از راز بزرگی در بیاورند که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

چندی است که یک معمای رمزگذاری شده در فضای مجازی مطرح شده و در هر انجمنی که وارد می شوید، با کاربرانی روبرو می گردید که تلاش دارند سر از راز بزرگی در بیاورند که درون یک ویدئوی وحشتناک نهفته است.

ماجرا زمانی شروع شد که یکی از کارکنان سایت GadgetZZ.com ویدئویی را در یک CD مشاهده کرد که از طریق پست به دستش رسیده بود. روی آن CD تنها رشته ای نامفهوم از اعداد و حروف مشاهده می شد و حاوی هیچ اطلاعات دیگری نبود اما زمانی که جانی [گیرنده بسته] آن را روی کامپیوتر خود اجرا کرد با یک فایل ویدئویی درون آن روبرو شد؛ فیلمی ترسناک که روی یوتوب منتشر شد و بارها و بارها دیده شد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در این فیلم فردی را مشاهده می کنید که لباسی مبدل بر تن دارد و ماسکی را به صورت زده که دارای منقار است و تا حدودی تداعی کننده لباسی است که پزشکان در زمان شیوع طاعون بر تن می کردند.

نوعی منبع نوری چشمک زن هم کف دست این فرد دیده می شود و یک موسیقی آزار دهنده و خشن هم در پس زمینه شنیده می شود که ظاهرا حاوی اطلاعاتی مخفی است که با استفاده از تکنیکی به نام پنهان نگاری در آن گنجانده شده اند.

البته برخی از افرادی که این فیلم را دیده اند، صدای یاد شده را از طریق یک دستگاه طیف نگار مورد بررسی قرار داده اند تا به اختلاف فرکانس های موجود در آن پی ببرند.

آنها در جریان بررسی های خود به پیغام هایی عجیب رسیده اند که درون ویدئو پنهان شده اند و از آن جمله می توان به پیام ثبت شده در بالای صفحه و آنچه در ادامه خواهید دید اشاره نمود. علاوه بر این تعداد تصویر هم در محتوی فرکانس صدای این ویدئو دیده می شود که ظاهرا زنی را در حال شکنجه شدن به تصویر می کشند.

nh7lynb7wwuqhzgtokr3

همین امر باعث شده تا کاربران ردیت دست به کار شوند و به اظهار نظر در مورد آنچه در داخل ویدئو می بینند بپردازند. آنها تا کنون مشخصات جغرافیایی کاخ سفید، یک کد مورس که در صورت ترجمه معادل «RED LIPSLIFE TENTH» خواهد بود و یک کد باینری که به زبان اسپانیایی می گوید «شما یک سال یا کم تر زمان دارید» رسیده اند که همگی شان در این فرکانس ها یا اطلاعات مرتبط پنهان شده اند.

می توان این ویدئو یا معمای مطرح شده را هم یک اثر هنری خواند و هم یک تهدید یا نوعی شیرین کاری که نقل محافل شده است و ذهن بسیاری را به خود جلب کرده. در هر صورت روشن است که جامعه مجازی بیکار نمی نشیند و در نهایت پرده از این راز بر می دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (95 مورد)
  • hamidreza
    hamidreza | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    سلام.خسته نباشید/
    همون طور که در بالا توضیح دادید،یه پیام متنی در فرکانس صدای این ویدیو وجود داره.اما متنش کامل نیست.به هر حال بابت اطلاع رسانیتون ممنون.

  • بصیرت
    بصیرت | ۸ فروردین ۱۳۹۵

    سلام دوستان . اول که ویدئو رو دیدم سعی کردم درموردش حسابی فکر کنم و ببینم چی میگه . در عین فکر کردنم نظرات دوستان رو هم خوندم ولی به شدت متاسف شدم چون خود فیلم و نماد های موجود در ان نشان دهنده ی اهداف سازنده هایش و هویت ان ها است این فیلم از نظر من توسط فراماسون ها ساخته شده خب حالابا خودتون میگید چرا . دلیلم اینه که اول از همه ماسون ها به شدت نماد گرا هستند و سعی دارند به هر شکلی نماد های مقدسشون رو تبلیغ و گسترش بدن . توی فیلم میبینیم که شخصیت فیلم چشم چپش نور نداره و کور هست (اگر تحقیق کنید متوجه میشید که چشم چپ کور باشه یکی از نماد های شیطانه ) در کنار این ها در کف دست اون یک تک چشم نور میده که تک چشم نماد دجاله. وستایه فیلم روی دیوار یک چشم ظاهر میشه که وسطش حرفGنوشته شده که اول کلمه بز به انگلیسیه حالا میگید چرا بز . دلیلم اینه که فراماسون ها بز رو مقدس میدونن زیرا اعتقاد دارن که شیطان به شکل یک موجود بر انها ظاهر میشده که سر بز داشته و بدنش نصف زن بوده و نصف مرد که بفومنت میگن بهش . تا اینجا میشه فهمید که این فیلم را چه کسانی ساختند . حال سوالی که پیش میاد اینه که هدفشون چی بوده

  • شهرزاد
    شهرزاد | ۸ فروردین ۱۳۹۵

    من هر چی نگاه کردم ترسناک نبود ولی به نظر منم این از طرف گروههایی فرستاده شده که قصد رسوندن پیامی رو دارند چیزی که خودشون قراره خلق کنند از الان دارن جو می دن

  • مهران
    مهران | ۷ فروردین ۱۳۹۵

    در طول فیلم مرد نقاب دار دو بار دستاشو باز میکنه.ینی درواقع دوبار این سکانس به مدت چند دهم ثانیه نمایان میشه.و در هر دو سکانس نوشته های کنار مرد نقاب دار نمایان میشه که به علت کیفیت پایین فیلم مشخص نیست که جمله است یا رمز خاصیه.((موقعی که مرد نقاب دار دستاشو باز میکنه روی شیشه پنجره جملات نمایان میشن دقت کنین))کسی هست بتونه ازش رمزگشایی کنه؟

  • مهیار
    مهیار | ۷ فروردین ۱۳۹۵

    سلام. من چند سال پیش یک موجودی با این لباس تو راه پله خونمون دیدم نمیدونم جن بود یا چی بود. ولی قیافش اینجوری نبود یک چشمای گرد صورت گرد و بینی کوتاه داشت. اینجوری منقار نداشت.?????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی