ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: اپلیکیشن های برگزیده برای ساخت عکس نوشته های فارسی و انگلیسی

راه های زیادی برای انتقال احساسات در فضای مجازی وجود دارد؛ بعضی به یک متن کوتاه و شاعرانه بسنده می کنند، برخی احساسات خود را از طریق اموجی یا کلیپ های ویدئویی بروز می دهند و دسته ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ مهر ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

راه های زیادی برای انتقال احساسات در فضای مجازی وجود دارد؛ بعضی به یک متن کوتاه و شاعرانه بسنده می کنند، برخی احساسات خود را از طریق اموجی یا کلیپ های ویدئویی بروز می دهند و دسته دیگر، با تلفیق عکس و متن آنها را به تصویر می کشند.

عکس نوشته ها ابزارهای خوبی برای انتقال مفاهیم و احساسات به شیوه ای مینیمال و هنرمندانه اند که این روزها رد پایشان را در هر شبکه اجتماعی می توان یافت. در جعبه ابزار این هفته به معرفی پنج اپلیکیشن برگزیده برای ساخت انواع فارسی و انگلیسی آنها خواهیم پرداخت.

در ادامه با دیجیاتو و جعبه ابزار این هفته همراه باشید. 

Font Studio

Font Studio 1

در گوگل پلی و اپ استور، Font Studio جز برترین و محبوب ترین اپلیکیشن های رایگان تایپوگرافی است که می توانید به سراغش بروید. به طور پیش فرض، بیش از 120 فونت به دقت گلچین شده انگلیسی در این اپ حی و حاضرند که می توانید از آنها برای مزین کردن عکس هایتان استفاده کنید.

تمامی این فونت ها را می توانید از لحاظ اندازه، رنگ، شفافیت، میزان سایه و زاویه قرارگیری شخصی سازی کنید و برای هر چه زیباتر شدن عکس نوشته، بیش از 400 استیکر و 30 فریم منحصر به فرد را به آنها بیفزایید.

Font Studio یک ویرایشگر عکس هم هست. با امکانات ویرایشی آن می توانید روشنایی، کنتراست و درجه اشباع رنگ تصاویر را دستکاری کرده و از 17 فیلتر زیبا برای جذاب کردن عکس نوشته هایتان بهره ببرید.

Font Studio

Font Studio

سازنده: RC PLATFORM قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 31.4 / 18 مگابایت زبان:

Phonto

Phonto 1

Phonto بزرگترین رقیب اپلیکیشن فونت استودیوست که از نظر برخی امکانات بالاتر از آن قرار می گیرد. اولا تعداد فونت های انگلیسی این اپ به 400 مورد می رسد و ضمنا از نصب فونت های متفرقه (از جمله فارسی) هم پشتیبانی می کند.

برای استفاده از فونت های فارسی می بایست آنها را با فرمت ttf. دانلود و سپس به پوشه دیتای اپلیکیشن منتقل کنید. اگرچه پشتیبانی از نصب فونت های متفرقه قابلیت ممتاز فونتو به حساب می آید، اما از لحاظ امکانات ویرایشی به هیچ وجه در حد و اندازه های اپلیکیشن فونت استودیو نیست.

بر خلاف فونت استودیو، برای استفاده از فیلترها و ضمنا خلاص شدن از تبلیغات مزاحم می بایست فونتو را با پرداخت هزینه به نسخه کامل ارتقا دهید.

Phonto - Text on Photos

Phonto - Text on Photos

سازنده: youthhr قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 40 / 15 مگابایت زبان:

InstaQuote

InstaQuote 1

عکس نوشته ها در اینستاگرام بسیار پرطرفدارند و توسعه دهندگان InstaQuote به خوبی این مسأله را می دانستند. برای همین بیست قالب منحصر به فرد مربعی را برای ایجاد تغییرات در این اپلیکیشن در اختیار کاربر قرار داده اند.

به غیر از قالب های آماده، تعداد قابل توجهی تصویر پس زمینه HD و بیش از 50 فونت زیبای انگلیسی در InstaQuote گنجانده شده که همگی آنها قابل شخصی سازی شدن هستند.

ضمنا می توانید از تصاویری گالری موبایل برای پس زمینه عکس نوشته ها استفاده کنید. InstaQuote رایگان است، اما برای دسترسی به کلیه امکانات آن پرداخت هزینه دو دلاری برای ارتقا به نسخه حرفه ای الزامیست.

InstaQuote

InstaQuote

سازنده: Red Cactus LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 29.1 / 18.8 مگابایت زبان:

جملکس

Jomlax 1

«جملکس» در میان خیل انبوه عکس نوشته سازهای بی کیفیت ایرانی، یکی از استانداردترین اپلیکیشن هاست. در مجموع 92 قلم زیبا (72 قلم فارسی و 24 قلم انگلیسی) در جملکس گنجانده شده که همگی را می توانید از لحاظ اندازه، رنگ، قالب پاراگراف و سایه و چرخش شخصی سازی کنید.

حدود 120 شکلک و 200 عکس  برای پس زمینه را می توانید در آرشو جملکس پیدا کنید، در عین حال امکان استفاده از تصاویر شخصی هم در اختیارتان قرار داده شده. این اپلیکیشن قابلیت اشتراک گذاری سریع در شبکه های اجتماعی را هم دارد، بنابراین می توانید عکس نوشته ها را بدون دردسر در آنها بارگذاری نمایید.

جملکس رایگان نیست و قیمت دو هزار تومانی برای دانلود آن در نظر گرفته شده. با توجه به پشتیبانی از فونت های فارسی و انگلیسی و رابط کاربری خوب اپ، دو هزار تومان ابدا قیمتی غیر منطقی نیست و بابت پرداخت آن به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد.

جملکس (عکس نوشته ساز)

جملکس (عکس نوشته ساز)

سازنده: ماورا قیمت: 2000 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 17.2 مگابایت زبان:

عکس نوشته بسازید

Ax Neveshte 1

عکس نوشته بسازید هم یکی دیگر از عکس نوشته سازهای ممتاز ایرانیست. هر چند این اپلیکیشن دو هزار تومانی از لحاظ زیبایی و راحتی رابط کاربری به پای جملکس نمی رسد، اما امکانات به مراتب دقیق تری برای چینش حروف و تعیین فاصله پاراگراف ها دارد.

در این اپلیکیشن به 24 فونت انگلیسی و 61 فونت فارسی (از جمله نستعلیق) دسترسی دارید و می توانید از 270 تصویر پس زمینه و 150 شکلک و ترول آماده در آرشیو برای تزئیین عکس نوشته هایتان استفاده کنید.

اگر عکس های گالری را برای پس زمینه عکس نوشته ها به کار بگیرید، می توانید از اپلیکیشن خروجی هایی با رزولوشن فول اچ دی تحویل بگیرید.

عکس نوشته بسازید

عکس نوشته بسازید

سازنده: App4You Group قیمت: 2000 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 18.2 مگابایت زبان:

در کنار موارد بالا، توصیه می کنیم نیم نگاهی به اپلیکیشن های Font Lab ،Textifier و عکس نوشته رونویس هم داشته باشید. شما چه ابزارهای دیگری برای ساخت عکس نوشته می شناسید؟ با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • alinaderi
    alinaderi | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    عکس نوشته لیلیوم امکانات جالبی داره،متن سه بعدی،امکان افزودن نامحدود لوگو و عکس...سرعت و کیفیت خوبی هم داره

  • negin
    negin | ۱۸ دی ۱۳۹۴

    میشه یه برنامه انگلیسی معرفی کنید که فونت های متفاوت و جالبی داشته باشه و به متن مدل های مختلف و جالب بده؟

  • Sahel
    Sahel | ۲۳ آذر ۱۳۹۴

    یه نرم افزار عکس نوشته برای کامپیوتر میشه معرفی کنید

  • مهدی
    مهدی | ۳۰ مهر ۱۳۹۴

    جملکس:

    در مجموع 92 قلم زیبا (72 قلم فارسی و 24 قلم انگلیسی؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی