ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فیسبوک قابلیت مشاهده خبرهای آنی را در اختیار کاربران iOS و اندروید قرار داد

پنج ماه پس از معرفی قابلیت نمایش خبرهای آنی در فید اخبار، فیسبوک بالاخره این امکان را در اختیار کاربران iOS و اندروید قرار داد. کریس کاکس، مدیر ارشد محصولات فیسبوک طی مصاحبه ای در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ مهر ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۵

پنج ماه پس از معرفی قابلیت نمایش خبرهای آنی در فید اخبار، فیسبوک بالاخره این امکان را در اختیار کاربران iOS و اندروید قرار داد. کریس کاکس، مدیر ارشد محصولات فیسبوک طی مصاحبه ای در کنفرانس وال استریت ژورنال که ساعاتی پیش در لاگونا بیچ کالیفرنیا برگزار شد، اعلام کرد که از حالا روزانه هزاران مقاله به شکل خبرهای آنی در فید اخبار اپلیکیشن این شبکه اجتماعی به نمایش در می آیند.

گفتنی است که کاربران اندروید، فعلا این قابلیت را به صورت بتا تجربه خواهند کرد و برای ارائه نسخه کامل می بایست تا پایان سال جاری منتظر بمانند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

مضاف بر عمومی کردن این قابلیت، فیسبوک همکاران جدیدی به برنامه خبرهای آنی خود افزوده که از مهم ترین آنها می توان به Vox Media (کمپانی مادر وبسایت ورج)، Slate، هافینگتون پست و دیلی میل اشاره نمود. این همکاران جدید به نه شریک اصلی فیسبوک که شامل نیویورک تایمز، باز فید و آتلانتیک هستند پیوسته اند.

فیسبوک معتقد است با توجه به اینکه این خبرها ده برابر سریع تر از خبرهای معمولی بارگذاری می شوند، خوانندگان به اشتراک گذاری آنها بسیار مشتاق خواهند بود و مقالاتی که بیشترین اشتراک گذاری را داشته باشند، در فید اخبار بالاتر از بقیه قرار خواهند گرفت. شایان ذکر است که رقبای اصلی فیسبوک در زمینه خبررسانی اپل نیوز و سیستم AMP گوگل خواهند بود.

خبرهای آنی در فید اخبار فیسبوک با یک علامت رعد و برق در کنارشان نمایان می شوند. برای دیدن آنها هم می بایست منابع خبری را دنبال کرده باشید یا دوستتان از آن منابع، موضوعی را به اشتراک گذاشته باشد.

این خبرها نه تنها بسیار سریع تر از صفحات معمولی بارگذاری می شوند، بلکه بعضی از آنها شامل نقشه های سه بعدی و عکس نیز هستند که از طریق تکان دادن موبایل می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Positron5
    Positron5 | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    فیس بوک یونیورسال هم که تو کنفرانس بحث شد . برا همه اینسایدر ها ریلیز شده

  • ابراهیم معتمد
    ابراهیم معتمد | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    فیسبوک داره خطر ناک میشه کم کم

مطالب پیشنهادی