ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مجیک لیپ در حال آماده سازی محصول خود برای عرضه به بازار است

مجیک لیپ، شرکتی که سال گذشته موفق به جلب توجه و سرمایه هنگفتی از سوی گوگل و دیگر سرمایه گذاران بزرگ حوزه تکنولوژی شد، چند سالی می شود که تکنولوژی خود را در خفا توسعه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

مجیک لیپ، شرکتی که سال گذشته موفق به جلب توجه و سرمایه هنگفتی از سوی گوگل و دیگر سرمایه گذاران بزرگ حوزه تکنولوژی شد، چند سالی می شود که تکنولوژی خود را در خفا توسعه و گسترش می دهد اما حالا کم کم به زمان رونمایی های اصلی نزدیک و نزدیک تر می شوید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

رانی آبوویتز، مدیرعامل شرکت مجیک لیپ در کنفرانس WSJD واقع در کالیفرنیا گفت: «ما واقعا در حال آماده سازی ساخت میلیون ها دستگاه هستیم.» این کمپانی در حال حاضر بخشی از کارخانه متروک موتورولا واقع در فلوریدا جنوبی را به کار گرفته و در حال توسعه ابزارهای مورد نیاز خود است.

آبوویتز می گوید با وجود اینکه ارائه ابزار واقعیت ترکیبی این شرکت تقریبا نزدیک است، اما هنوز آماده اعلام اخبار بیشتر در مورد زمان عرضه نیستند.

اطلاعات اندکی در ارتباط با دستگاه مجیک لیپ در دسترس است اما آبوویتز آن را به کامپیوتری کوچک که مردم از آن در اجتماع استفاده خواهند کرد تشبیه می کند. اعتقاد بر این است که دستگاه براساس پروجکشن شبکیه ای کار می کندو زمانی که دستگاه فرابرسد، رقیب اصلی آن، هولولنز مایکروسافت خواهد بود.

مجیک لیپ یک نرم افزار کیت توسعه دارد و تاکنون چندین تیم توسعه دهنده به دفتر فلوریدا دعوت شده اند تا طی دوره های چند روزه، برای این دستگاه اپلیکیشن بسازند. در میان این برنامه های کاربردی، یک دستیار سرآشپز دیجیتالی وجود دارد که به شما دستور پخت ماکارونی را یاد می دهد و یا یک بازی ساخته شده که به کاربر اجازه پرتاب توپ می دهد.

ریو کارائف، مدیر ارشد تولید محتوای این کمپانی می گوید محصول مجیک لیپ پلتفرمی وسیع برای رایانش تصویری خواهد بود. به همین دلیل است که ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل در هیئت مدیره مجیک لیپ حاضر است و به همین خاطر است که این کمپانی ارزشی برابر با 1.2 میلیارد دلار (فارغ از سرمایه گذاری 542 میلیون دلاری گوگل) دارد.

کارائف می گوید: «هر آنچه که شما می توانید روی تلفن همراه تان انجام دهید، روی مجیک لیپ هم امکان پذیر است، جایی که دنیا را با نمایشگر تبدیل می کند.»

همچنین، این کمپانی ویدیویی منتشر نمود که هفته پیش به ضبط رسیده است و جزئیات درون تصویر بدون هیچ دستکاری به نمایش درآمده اند. اما در هر صورت بهتر است یادی کنیم از بازی شوتری که تابستان امسال مشاهده کردیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی