ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کاهش قیمت پلی استیشن 4 در اروپا رسما تایید شد

اگرچه سونی در برابر بازی های آخر سال مایکروسافت حرف چندانی برای گفتن ندارد اما به نظر می رسد که در زمینه قیمت سخت افزار، پلی استیشن 4 انتخاب بهتری برای آخر سال میلادی باشد. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

اگرچه سونی در برابر بازی های آخر سال مایکروسافت حرف چندانی برای گفتن ندارد اما به نظر می رسد که در زمینه قیمت سخت افزار، پلی استیشن 4 انتخاب بهتری برای آخر سال میلادی باشد. پس از کاهش قیمت کنسول در قاره آمریکای شمالی، حالا نوبت به اروپا رسیده تا مشتریان با قیمت کمتری کنسول های خود ر خریداری کنند.

از امروز به بعد، پلی استیشن 4 با هارد یک ترابایتی در مناطقی که تحت برند سونی اروپا هستند کاهش خواهد یافت. استرالیا و نیوزیلند که یکی از این مناطق محسوب می شود، حالا کنسول را با قیمت 479.95 دلار استرالیا به فروش می رسانند، پیش از این قیمت کنسول در این منطقه 549.95 دلار بود.

قیمت پلی استیشن 4 هایی که هارد یک ترابایتی دارند همچنان 549.95 دلار باقی می ماند تا گزینه ای باشد برای افرادی که میل به هارد درایو بیشتر دارند. لازم به ذکر است که هنوز قیمت کاهش یافته کنسول در مناطق اصلی اروپا اعلام نشده است اما انتظار می رود قیمت سخت افزار تقریبا 50 یورو در این محدوده کاهش یابد. بریتانیایی ها از امروز می توانند کنسول را با قیمت 299 پوند خریداری نمایند.

با توجه به این مسئله، کاهش قیمت کلی پلی استیشن 4 (ریجن های مختلف) در کشور طی یکی-دو ماه آینده قطعی به نظر می رسد و اگر قصد خرید دارید، مدتی به انتظار تعدیل بازار بنشینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • احمد
    احمد | ۳۰ مهر ۱۳۹۴

    توافق بدون دلال تحریم توافق است
    نه با دلال های تحریم!
    حالا جنس هر چی میخواهد باشد

  • حامد
    حامد | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    همیشه ایران با قیمت های جهانی گران میشه ولی در افت قیمت تابع قوانین جنگل هستیم متاسفانه !

    دلال برو خونه ... خوب ؟ برو خونه وگرنه دفه بد ...

  • محمد
    محمد | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    سلام ببخشید دوستان مطمینم همکی بازی هایدیجیتالی پلی استیشن۴ رو در جریان هشتید چیه راستش میخوام بخرم و یکم تحقیق کردم به این سایت رسیدم:
    bazi4.ir
    بنظرتون این سایت مطمینه؟
    توی اصفهان دفتر هم داره
    ممنون میشم اگه میشه کمکم کنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی