ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یوتوب به زودی سرویس YouTube Music را راه اندازی خواهد کرد

ساعاتی پیش گوگل از YouTube Red پرده برداری کرد؛ یک سرویس اشتراک ویدئوی عاری از تبلیغات که از امکانات متنوعی بهره می برد. اما سرویس یادشده تنها عضو جدید خانواده یوتوب نیست، چرا که در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ مهر ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

ساعاتی پیش گوگل از YouTube Red پرده برداری کرد؛ یک سرویس اشتراک ویدئوی عاری از تبلیغات که از امکانات متنوعی بهره می برد. اما سرویس یادشده تنها عضو جدید خانواده یوتوب نیست، چرا که در کنار آن گوگل قصد دارد سرویس جدیدی تحت عنوان YouTube Music را در 28 اکتبر (برابر با ششم آبان) راه اندازی نماید.

یوتوب موزیک اپلیکیشنی تخصصی برای افرادی است که به دنبال محتوای موزیک محور در یوتوب می گردند. به کمک این اپ، علاقه مندان به موسیقی می توانند ساده تر از همیشه به جستجوی محتوای مورد نظرشان پرداخته و کمتر با نتایج غیر مرتبط مواجه شوند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

گوگل سرویس یوتوب موزیک را اینگونه توصیف می کند: "یوتوب موزیک آمده تا یافتن، تماشا کردن و گوش دادن به موسیقی را آسان تر از همیشه کند. هر آهنگ یا هنرمندی که در یوتوب موزیک انتخاب کنید، آغازگر سفری به درون یکی از غنی ترین آرشیوهای موسیقی خواهد بود."

در ادامه متن معرفی گوگل می خوانیم: "کافیست وارد حساب کاربری خود شوید، روی آهنگ مورد علاقه خود اشاره کنید و ببینید که موزیک شما را به کجا خواهد برد. به عنوان یک قابلیت ویژه، یوتوب رد با گوگل پلی موزیک همگام می شود، بنابراین ثبت نام در یکی از این دو کافیست تا به محتوای دیگری دسترسی داشته باشید."

یوتوب موزیک قرار است که به صورت کاملا رایگان منتشر گردد، اما برای دسترسی به برخی از قابلیت های ویژه اش همچون حذف تبلیغات، پخش در پس زمینه، دسترسی آفلاین و موارد دیگر می بایست برای آن حق اشتراک ماهیانه بپردازید.

گفتنی است با دانلود یوتوب موزیک، می توانید به مدت دو هفته از سرویس YouTube Red به طور رایگان استفاده کنید. یوتوب موزیک در ابتدا تنها برای کاربران آمریکایی عرضه خواهد شد، اما تا سال آینده به تدریج در اختیار کلیه کاربران یوتوب در سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۳۰ مهر ۱۳۹۴

    من نفهمیدم،یعنی رقیب Vevo میشه؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی