ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل پذیرش اپلیکیشن های توسعه دهندگان برای اپل تی وی جدید را آغاز کرد

همانطور که می دانید، اپل تی وی جدید هفته آینده به بازار عرضه خواهد شد و اگر از خریداران آن باشید، می توانید در همان روز خرید از اپلیکیشن های اختصاصی اپل برای سیستم عامل این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

همانطور که می دانید، اپل تی وی جدید هفته آینده به بازار عرضه خواهد شد و اگر از خریداران آن باشید، می توانید در همان روز خرید از اپلیکیشن های اختصاصی اپل برای سیستم عامل این ست تاپ باکس یعنی tvOS بهره ببرید. اهالی کوپرتینو از امروز رسما اپلیکیشن ها و بازی های ساخته شده توسط توسعه دهندگان برای اپل تی وی را پذیرش می کنند.

با پذیرش این محصولات نرم افزاری، در صورت خرید اپل تی وی جدید با یک اپ استور خالی و بی ثمر مواجه نخواهید شد. در کنار پذیرش اپلیکیشن ها، اپل برای توسعه دهندگان فایل های راهنمایی تدارک دیده تا با مطالعه آن بتوانند از امکانات ممتاز اپل تی وی همچون ریموت کنترل لمسی نهایت بهره وری را داشته باشند.

گفتنی است اپلیکیشن های اپل تی وی می توانند فراگیر باشند، بدین معنا که روی آیفون و آیپد هم اجرا شوند. بنابراین در صورت خرید یک اپلیکیشن فراگیر برای tvOS می توانید از آن روی آیفون و آیپد هم استفاده کنید. توسعه دهندگان اپلیکیشن های اپل تی وی تنها تا پایان این هفته برای آماده کردن محصولات خود برای ست تاپ باکس جدید اپل فرصت دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • رضا
    رضا | ۲ آبان ۱۳۹۴

    بر خلاف گيمرهاي طرفدار ps4 و XBox ، بسياري از مردم، علاقه اي به خشونت زياد در بازي هاي اون كنسول ها ندارند و ترجيح مي دن در كنار خانواده خودشون بازي هاي بدون خشونت ببينند. در اين خصوص، بازي هاي اپ استور، عالي هستند و اميدواريم در اپل تي وي هم چنين باشد.

  • سامان
    سامان | ۱ آبان ۱۳۹۴

    قاعدتا استفاده از اپ استور برای کاربران تلویزیون به سهولت موبایل هایشان نیست (بدلیل سختی تایپ کردن برای جستجوی اپ ها و همچنین مرور نتایج جستجو در تلویزیون در مقایسه با نمایشگر لمسی موبایل ها و تبلت ها). مگر اینکه سیری در این مورد بسیار باهوش عمل کند.
    لذا می توان حدس زد که اپ های معروف و با بازاریابی حرفه ای فروش خوب داشته باشند اما اپ های توسعه دهندگان عادی بسیار کم دیده شوند.

  • sokot
    sokot | ۱ آبان ۱۳۹۴

    ادمین دیدگاه تایید بشه برای این اکانت فیت ها به کار میره ایا

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱ آبان ۱۳۹۴

    منتظر اپ های ایرانی هم باشید! :))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی