ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل آی کلاود ویندوز را با پشتیبانی از iCloud Drive بروزرسانی کرد

اپل به تازگی و با انتشار یک آپدیت رایگان، پشتیبانی از تصاویر همگام شده در iOS و دسترسی به آی کلاود درایو را به نرم افزار آی کلاود برای ویندوز اضافه نموده است. مضاف بر این، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

اپل به تازگی و با انتشار یک آپدیت رایگان، پشتیبانی از تصاویر همگام شده در iOS و دسترسی به آی کلاود درایو را به نرم افزار آی کلاود برای ویندوز اضافه نموده است. مضاف بر این، کاربر از حالا می تواند بوکمارک های مرورگر ویندوز را با آی کلاود همگام کرده و ضمنا به اطلاعات ایمیل، فهرست مخاطبین و تقویم این فضای ابری از طریق آتلوک دسترسی داشته باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

کاربران ویندوز می توانند همین حالا با مراجعه به وبسایت اپل، نرم افزار آی کلاود را برای اجرا روی ویندوز 7 و نسخه های بالاتر دانلود کنند. با نصب برنامه، می توانید از آن برای ورود به حساب کاربری آی کلاود و دسترسی به آرشیو تصاویر خود در این فضای ابری استفاده نمایید. تا پیش از عرضه این نرم افزار، کاربران ویندوز مجبور بودند که برای دسترسی به تصاویر سینک شده از iOS به وبسایت iCloud.com مراجعه کنند.

این نرم افزار جدید دو قابلیت خوب دیگر هم برای کاربران ویندوز به ارمغان آورده: یکی امکان همگام سازی بوکمارک های مرورگر سافاری در iOS و مک با مرورگر پی سی (اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و گوگل کروم) و دیگری دسترسی به محتوای آی کلاود درایو و سرویس های Mail، Contact و Calendar این فضای ابری از طریق نسخه های 2007 تا 2013 نرم افزار آتلوک.

اپل ضمنا اعلام کرده که کاربران آتلوک 2016 می توانند به همین محتوا از طریق مراجعه به وبسایت iCloud.com دسترسی داشته باشند.

iCloud Photos برای ویندوز

14682-10428-windows-icloud_photos-l

iCloud Photo به غیر از همگام سازی تصاویر ثبت شده با دستگاه iOS در فضای آی کلاود، به کاربران اجازه می دهد تا تصاویر و ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده توسط دیگر افراد را مشاهده کرده و پایشان نظر بگذارند. پس از فعال کردن همگام سازی تصاویر، نرم افزار آی کلاود برای ویندوز یک پوشه فرعی تحت عنوان iCloud Photos ایجاد می کند که تصاویر جدید همگی به آن منتقل خواهند شد.

هر تصویری که در این پوشه بارگذاری شود، به طور خودکار در دستگاه های دیگری که با این حساب کاربری آی کلاود لینک شده اند نیز به نمایش در خواهد آمد.

iCloud Drive برای ویندوز

14682-10427-windows-icloud_drive-l

اپل سال گذشته و پیش از عرضه نسخه یوسمیتی Mac OS X، نرم افزار آی کلاود درایو را در اختیار کاربران پی سی قرار داد. با نصب این نرم افزار، پوشه ای در ویندوز اکسپلورر ایجاد می گردد که تمام فایل های موجود در آی کلاود درایو به صورت خودکار در آن دانلود خواهند شد.

و بر عکس، کلیه فایل های ذخیره شده در این پوشه ویندوز با حساب کاربری آی کلاود درایو همگام می شوند، و به صورت خودکار در دستگاه های iOS و مک های لینک شده با این حساب کاربری نمایان می گردند. به غیر از این می توان از طریق وبسایت iCloud.com هم به کلیه آنها دسترسی داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hesam
    Hesam | ۳ آبان ۱۳۹۴

    تا وقتی وان درایو هست کی ای کلود استفاده میکنه.در ضمن دوست عزیز مایکروسافت لفت عمل نمیکنه

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۲ آبان ۱۳۹۴

    چی میشه اگه این فایل اکسپلورر و کنترل پنل و ریسایکل بین هم دگرگون بشن :|
    ‌از بین برن دیگه.. قدیمی شدن...
    مایکی خیلی لفت عمل میکنه :|

مطالب پیشنهادی