ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

علائم تازه ای از علاقه نوکیا به توسعه یک گجت پوشیدنی آشکار شدند

به نظر می رسد که نوکیا به شکل جدی تصمیم گرفته گجت های پوشیدنی را توسعه داده و وارد چنین تجارتی گردد. شرکت یاد شده اکنون اساسنامه خود را تغییر داده و فعالیت اش در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

به نظر می رسد که نوکیا به شکل جدی تصمیم گرفته گجت های پوشیدنی را توسعه داده و وارد چنین تجارتی گردد.

شرکت یاد شده اکنون اساسنامه خود را تغییر داده و فعالیت اش در زمینه محصولات پوشیدنی برای کاربران را نیز در آن گنجانده است. در ماه های اخیر شایعاتی به گوش رسیده بودند که این شرکت تمایل دارد در این زمینه فعالیت هایی انجام داده و گجتی توسعه دهد که بر سلامت انسان تمزکز ویژه ای دارد.

این در حالیست که دو سال پیش، نوکیا درخواست ثبت پتنتی را به مرکز ثبت پتنت و علائم تجاری ارائه داد که در آن، یک محصول پوشیدنی با ظاهری بیشتر شبیه به یک دستبند مشاهده می شد و شباهت چندانی به یک ساعت هوشمند نداشت. در آن پتنت البته دستگاه، بیش از یک نمایشگر داشت که هر نمایشگر، یک وظیفه خاص را بر عهده گرفته بود. [تصویر فوق]

از سوی دیگر این شرکت آگهی های استخدامی را نیز جهت پذیرش افراد متخصص در حوزه گجت های پوشیدنی منتشر نموده. همه این علائم حکایت از توسعه یک محصول پوشیدنی از سوی نوکیا دارند اما هنوز شاهد اطلاعات دقیقی در مورد آن نبوده ایم. اگرچه صرفا خبر رسیده که ابزار در دست توسعه از سوی نوکیا، قرار است سلامت انسان را به وی یادآور شده و در این بخش، حضوری موثر در زندگی کاربر داشته باشد. با این حال هنوز مشخص نیست که فنلاندی ها به دنبال توسعه یک ساعت هوشمند هستند و یا یک دستبند سلامتی.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • iMiloo
    iMiloo | ۴ آبان ۱۳۹۴

    کاش اون قضایا پیش نمیومد و با قدرت بیشتر ادامه میداد ، که اون وسیله پوشیدنی قدیمیش که سال 86 و 87 حرفش بود و توی نمایشگاه ها معرفی کرده بود ، به بازار بیاد .. !
    Nokia Morph .. عجب چیزی بود خدایی .........
    البته اون زمان گفته بودن تا 2017 میاد ، که امیدوارم همچین اتفاقی الان بیوفته ..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی