ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت احتمال انتشار هیلو 5 روی ویندوز را رد کرد

روز گذشته برایتان نوشتیم که بنابر گفته ی فرانک اُکانر، کارگردان بازی هیلو 5 «احتمال زیادی وجود دارد که بازی روی پی سی نیز عرضه شود» و این موضوع سبب شد که موجی از عکس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ آبان ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

روز گذشته برایتان نوشتیم که بنابر گفته ی فرانک اُکانر، کارگردان بازی هیلو 5 «احتمال زیادی وجود دارد که بازی روی پی سی نیز عرضه شود» و این موضوع سبب شد که موجی از عکس العمل های مختلف و بعضا خشمگینانه از سوی طرفداران به سمت مایکروسافت سرازیر شود.

اما مدیر بخش تبلیغات مایکروسافت، آرون گرینبرگ، به تازگی توییتی منتشر کرده است و به طرفداران اطمینان داده که نسخه ی پنجم بازی هیلو به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت ساخته شده و برای پلتفرم دیگری عرضه نخواهد شد. گرینبرگ در توییت خود نوشت:

این موضوع حقیقت ندارد. بازی به صورت انحصاری برای اکس باکس وان ساخته شده است.

اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، همان طور که خود اُکانر نیز گفت، تمام این سخنان جنبه ی فرضی داشتند. این موضوع که بازی براساس پلتفرم اینتل ساخته شده و پورت آن روی پی سی کار چندان دشواری نخواهد بود، بدین معنا نیست که لزوما بازی روی پلتفرم دیگری عرضه خواهد شد.

هم چنان باید منتظر ماند و دید که تکلیف بازی هیلو 5 روی پی سی چه خواهد بود؛ اما اگر علاقه مند به تجربه این عنوان روی اکس باکس وان هستید باید تا روز 5 آبان منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • شهاب
    شهاب | ۲ آبان ۱۳۹۴

    وقتی پول نداریم چطوری ایکس باکس بخریم

  • AliReza
    AliReza | ۲ آبان ۱۳۹۴

    ای بابا امیدوار شده بودم که کورتانای واقعی رو روی ویندوز میبینم

  • M.R.P
    M.R.P | ۲ آبان ۱۳۹۴

    تعجب نداره که، آخه اگر اینکارو نمیکرد به شعور مایکرو باید شک میکرد! درستشم همینه ولی ن واقعا دلیلی نمیبینم دیگه نسخه های 3 و odst و ریچ و 4 رو برای ویندوز پورت نکنه! اینکار میتونه واقعا به نفع گیمینگ ویندوز 10 باشه. امیدوارم این اتفاق رخ بده.

مطالب پیشنهادی