ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل V10 از LG نتوانسته به فروش مناسبی در کره جنوبی دست پیدا کند

تلفن هوشمند V10 از LG به تازگی معرفی شده و به بازار کره جنوبی نیز راه یافته است. محصولی که از دو نمایشگر در جلوی دستگاه بهره برده و همین موضوع، نکته ای متمایز کننده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ آبان ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

تلفن هوشمند V10 از LG به تازگی معرفی شده و به بازار کره جنوبی نیز راه یافته است. محصولی که از دو نمایشگر در جلوی دستگاه بهره برده و همین موضوع، نکته ای متمایز کننده برای آن به شمار می رود.

کمپانی ال جی، فروش این موبایل جذاب را در تاریخ ۳۰ مهر ماه در کره جنوبی آغاز نمود اما در این مدت کوتاه، به نظر می رسد که V10 نتوانسته علاقه کاربران کره ای را به خود جلب کند و فروش قابل قبولی نداشته است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در ابتدای سال میلادی جاری، ال جی از پرچمدار خود برای سال ۲۰۱۵ رونمایی نمود که مشخصا با آن آشنایی کاملی دارید. تلفن همراه G4 با دوربینی عالی عرضه شد اما به علت نداشتن تمایز زیادی با نسل قبلی خود، نتوانست علاقمندان این برند را راضی کند تا G3 های خود را بروز رسانی کنند.

کار به جایی رسید که اگرچه بخش تولید موبایل در ال جی با زیان دهی همراه نشد اما سود بالایی هم به دست نیاورد که همین امر، باعث شد مدیران این شرکت بخواهند دست به تلاش دومی بزنند برای حضوری مستمر تر در بازار موبایل های پرچمدار. تلاش دوم ال جی، مصادف شد با معرفی موبایلی به نام V10 که از نوآوری های جذابی بهره مند است و به خوبی می تواند با تلفن های همراه ساخته شده از سوی رقیب با نام های نوت ۵ و گلکسی اس ۶ به رقابت بپردازد.

مشتریان کره ای اما روی چندان خوشی به این تلفن همراه نشان نداده اند و در حالی که در این کشور، نوت ۵ پیشتاز جدول است، V10 حتی قادر به حضور در بین ۱۰ موبایل اول هم نشده و توانسته رتبه ۱۵ را از آن خود کند.

مسئله دیگری که البته باید به آن توجه داشت، عرضه موبایل های جدید اپل با نام های آیفون ۶ اس و نمونه پلاس هستند که بر همین اساس، تا حدی شانس عرض اندام از V10 را سلب کرده اند. می توان گفت که ال جی زمانبندی صحیحی را برای ارائه تلفن همراه خود انتخاب نکرده بود.

تلفن همراه V10 از LG دارای گواهی MIL-STD-810G نیز هست که بر همین اساس، می تواند در برابر تست های مختلفی سر بلند بیرون آید، از جمله تست سقوط. این در واقع یک گواهی نظامی است که به تلفن همراه مورد اشاره اعطا شده و از مقاومت بسیار بالای آن خبر می دهد. ال جی همچنین قیمتی مناسب برای این پرچمدار انتخاب نموده و آن را در ازای پرداخت بهای ۶۱۵ دلار، در اختیار کاربران قرار می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • بنیامین
    بنیامین | ۴ آبان ۱۳۹۴

    منم فقط با صفحه بزرگش مشکل دارم، اگه کوچیکتر بود قطعا میگرفتمش، انصافا همه چی تمومه، کاش بل همین کانفیگ کوچیکشم بزنن

  • salman
    salman | ۳ آبان ۱۳۹۴

    تا وقتی با گوشی های ال جی کار نکنی باورت نمیشه که الجی توی این زمینه واقعا سنگ تمام گذاشته

  • سید مصطفی
    سید مصطفی | ۳ آبان ۱۳۹۴

    واقعا الجی گل کاشته اگه من G4رو نگرفته بودم حتما این گوشی رو میگرفتم

    • میلاد
      میلاد | ۳ آبان ۱۳۹۴

      منم g4گرفتم و اینو میگفتم زیاد فرقی نداره ولی انگار گلد ش رو زدن عکسشو که دیدم دارم وسوسه میشم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی